Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #17383 üzenetére

    Az Epic mondta, hogy a main branchből kihagynak minden ellenőrizhetetlen middleware-t. Szóval nincs bele építve a GameWorks. Mindenki csinálhat alternatív brancheket az UE4-re. Erre abszolút megvan a lehetőség, de az Epic kiköti, hogy az alternatív brancheket nem támogatják, mert olyan kódok lehetnek benne, amelyeket nem tudnak optimalizálni. Emiatt, ha valami baj van azokkal a branchekkel, akkor mossák kezeiket, annak ellenére, hogy az ügyfél esetleg fizetős. Ilyen körülmények között nagyon kevesen fognak alternatív branchet választani, mert egyrészt hónapokkal van lemaradva a main branch mögött, és nincs rá support. Akkor lenne rá nagy igény, ha 24 órán belül frissülne minden alternatív branch a main branchcsel, illetve az Epic hivatalos garanciát vállalna a működésére, ami azt jelenti, hogy ha valami esetlen nem klappol (és elég sűrűn nem klappolnak a dolgok), akkor arra nem egy automata válaszolna, hogy használj main branchet, hanem kivizsgálják a hibát és javítanák.

    Az UE3-ba pontosan ugyanúgy lehetett MSAA-t szerkeszteni, mint az UE4-be. Sőt, amit az UE4 használ deferred MSAA-t, azt az UE3.9 már támogatta.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák