Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    válasz gbors #17267 üzenetére

    Az egyéb gond az akkoriban is a játékok volt. A Crysis, Witcher és a Gears of War játékokban nyomtuk és ezekben az alacsony órajelek visszafogták a fejlettebb és számszerűleg is több shadert a HD4850-ben. Tesztek is készültek ennek a hatására és szerintem nem az akkori Athlon64 X2 7750BE miatt volt ilyen CPU-limitem, mert a HD4870 teljesitménye is éppen elég volt játékra. Az egészen más kategória HD6850 (és CPU-nak Phenom II X3 720BE) magasabb órajeleken és csak kevéssel több 1024 shadert használva már FullHD-ban is használható volt. Azért írtam ezt most le, mert félő az R9 Nano a teljes shader tömb ellenére, de az alacsony órajelek miatt kevésbé lesz olyan erős teljesitménnyel megáldva mint ahogy számitottunk rá az előzetes információk alapján. Ez is találgatás persze, ezért kiváncsian várjuk a teszteket. :)

Új hozzászólás Aktív témák