- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Hálózati / IP kamera
- C# programozás
- Windows 11
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- TP-LINK routerek
- ASUS routerek
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
veterán
"Ez szabvány funkció, mert a DXR maga szabvány, tehát ugyanúgy futtatja az AMD is, ahogy az Intel is. A közösségben lecsapódott nyom 100%-ban marketing."
Azzal a hatalmas különbséggel, hogy az Nvidianál ez normálisan elérhető (értsd: játszható) valóság, mert szabvány ide vagy oda, AMD-n ez jelenleg szarul fut, Nvidia-n meg nem.
Ez nem marketing. -
Petykemano
veterán
Az a várakozás, hogy az RDNA3 majd biztos tartalmaz valamiféle - fixfunkciós, v fpga - acceleratort hozzá, nem jött be...
De Ha már úgyis ez a felskálázás a jövő,
Megkérdezném: jön hozzá valami hardver, v szoftver+hardver kombó az AMD-től, amire lehet veretni, mint az nvidia teszi a tensorral?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
nahát megint ellépett az Amd és reformálja a felskálázást ki gondolta volna hogy ebben látod megint a rációt.
Nagyon elfogult vagy sajnos.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
Én nem mondtam, hogy a Hogwarts Legacy-ben mért teljesítmény drives hibára (profil hiányára) lenne visszavezethető. Annyit írtam, hogy, hogy az ottani AMD teljesítmény problémás és ennélfogva ebben a topikban rögtön megemlítésre került, mint AMD hiba, noha nem tudni mi végről ered. Talán félreérthető volt a megfogalmazásom, hogy az 1-2 hónapja nem frissülő RDNA2 driver problémája után írtam egy másikat.
Valóban megfordult az én fejemben is, hogy lehet összefüggés, de akkor valószínűleg csak az RDNA2 kártyák lennének problémásak, ezért legalábbis nem egyértelmű, hogy van-e összefüggés.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
PuMbA
titán
Értem. RX6700XT egyébként szerintem egy fine wine VGA lesz AMD részről. DXR RT alatt több játékos átlagot nézve az én tulajdonomban lévő RTX3060 12GB körül van. Van, ahol az NVIDIA gyorsabb, van ahol egyenlő, van ahol éppen az AMD, de Unreal Engine 5.1 alatt Lumen-nel már egyértelműen jobb az RX6700XT. Egyébként megnéztem itt a legelső videót és azt mondták benne, hogy NVIDIA kukázta az RTXGI-t, mert a Lumen jobb. RTXDI viszont maradt és a videó alapján jónak tűnik ráadásul AMD-n is fut, hiszen DXR specifikáción belül maradtak.
Petykemano: Többen nem szeretik a DLSS/FSR képét, szóval natívban tolják a dolgok
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Csak roviden hogy megerts:
5% vagy 15% kozotti cache hit rate mellet a gyartok nem raknanak cache-t a termekekbe. Irtal egy ordatlan nagy marhasagot megint es ezzel az elso bekezdessel amivel probalod elmagyarazni csak rontasz a helyzeten mert ez igy teljesen ertelmetlen.
Hagy a fenebe inkabb az egeszet aztan par honap mulv csak elfelejtik az emberek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
-
GeryFlash
veterán
Csak ismetelni tudom azt, amit az elottem levo 2 kollega kerdezet, szoval ha mindez igaz amit irsz akkor,
1.) Miert latunk jobb/javulo teljesitmenyt NV-nel kis felbontason, es mi ez ha nem csokkeno CPU limit
2.) Minek raknanak bele cache-t ha utana ennyire szar lenne a hit arany.Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
bitblueduck
senior tag
-
félisten
Igen, ezt írtam én is hogy nem köteleződnek el motor fejlesztés szintjén.
Nem megy jobban kezdeti időkben sem, ez egyértelműen látszik hogy nincs Unreal 5 ben semmiféle előny abból adódóan hogy az Unreal 5.1.( vannak Lumen és Raytracing tesztek, én is belinkeltem a múltkor már ezekből) Fortnite is mutatja hogy egyszerűen az az érdekük hogy minél szélesebb hardverréteget lefedjenek az Epycnél, de Unity 5 is érdekes lesz az mondjuk ha a Demok szerint mutatott az Nvidia előny megmarad.
Majd gondolom lesznek specifikus stúdiók által alkalmazott kiegészítések amik elbillenhetnek erre vagy arra.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
"Mit nevezünk next-gennek?"
Én ott húznám meg a vonalat, hogy az next-gen motor, ami nem tud futni PS4-en és XBO-on.
Az a motor, aminek van 120 fps módja PS5-ön, az nem igazán használja az új CPU-t új dolgokra, gyakorlatilag PS4 szinten van a CPU igénye, csak dupla-tripla sebességgel fut.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Egy olyan játék, ami CPU limitesen 30 fps-sel döcög a 7db Zen2 magon, az soha nem fog a Jaguarokon játszhatóan futni. Ami 60-nal megy limitesen, még az sem.
Technikai értelemben egyébként igazad van, egy UE5 is Switch-kompatibilis papíron, 3 poligonnal a képernyőn, vagy fallback módban.
Én motor és játék koncepció szintjén arról a Venn-diagramról beszélek, amikor nincs metszéspont a régi és új konzol között, mert el lett költve valami értelmesre a kraft. "too big for PS4"
Az eredeti kérdéshez visszatérve, a COD alatti játék logikát jelenleg kiszolgálja a last-gen hardver is. Ezért nem next-gen.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
T.Peter
őstag
Nem minden skalazhato. CPU-rol es jateklogikarol volt szo. Lehet UE5-tel last gen konzolra jatekot csinalni, de kozeleben nem lesz annak, ami lehetne current gen-en. Ha az a cel, hogy mindegyik platformon ugyanazt kapja a jatekos, akkor a leggyengebb hardver fog limitalni. Nem teheted meg, hogy a gyengebb hardveren majd kevesebb ai, kisebb rombolhatosag, stb lesz, mert akkor az mar nem ugyanaz a jatek.
-
félisten
jaj ne kezd ezt ...Nvidiának GI megoldása is van és DI is, nem ez helyett jött, hanem bármelyik felhasználható.
Eddig azt erőltetted hogy minek az RT mikor sokkal gyorsabban meg lehet oldani hasonló minőgében hagyományos raszterizációval és az kit érdekel ha kicsit rosszabb a minősége , pontatlanabb.
Most meg az ellenkezőjét írod ,ha van gyorsabb RT megoldás de gyengébb a minősége akkor az a jobb.( a la AMD) Nem tudom ki veszi ezt komolyan .
A GI az AMD kártyákat fekteti meg a legjobban nem az Nvidiát ebben rejlik pont a legnagyobb különbség.. Véletlenül bejelentette pár hónapja az AMD hogy jön a GI-1.0 ..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Igen mindjárt gondoltam és nem véletlenül írtam amit írtam, hogy az egész felvezetésed erre lett kihegyezve de ez orbitális tévedés amiért sajnálom azokat az itt jelenlévőket akik ezt elhiszik. . nem is kellett volna leírnod. AMD ezzel nem véletlenül lépett erre az útra , hardveres gyengeséget ellensúlyozva. Minél megterhelőbb egy RT annál inkább szükség van erre. jelenleg AMD-t szabványos GI fekteti meg a legjobban. Annál nagyobb az előnye az Nvidianak minél inkább a GI re épít egy játékban lévő RT és pont ezt kerülte eddig AMD az árnyékolásra szorítkozott RT vel és a visszafogott sugárkövetéssel.
Főleg az Ada kártyák ellen egyszerűen AMD elkerüli azt hogy szabvány GI ben kellejen össze ereszteni a két gyártó kártyáit.
De nincs kedvem belemenni sem az egészbe, mert felesleges lenne téged meggyőzni az ellenkezőjéről sem arról mit jelent a vegyes GI és DI felhasználás, még akkor sem hogy eddig pont az ellenkezője mellett törtél pálcát.NO comment felesleges és lerágott csont ez már.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Sajnos tévedésben vagy hogy ezt egy egyszerű brute force eljárásá degradálod.
Pár elvakult hívőn kívül ezt senki nem veszi be és megint lebecsülöd az Nvidiát, már hátrányban látod most egy meg sem jelent AMD eljárással szemben...RTXGI soha nem volt csak egy szimpla brute force, optimalizálja az ejárást az RT részegségekre a DXR keretein belül. Együtt jár egy fejlett szoftveres implementáció a speciális hardveres részegységekkel nem véletlenül skálázható akár RT mag nélküli kártyákra is és az RT részegységekre is. Egy magasan skálázható kifinomult eljárás amit ezer félemódon lehet optimalizálni és butítani az adott hardverekre..
RTXDI is hasonló cipőben jár majd megláthatja mindenki, mennyire lesz rossz minőségű eljárás mert éppen a sebességet nem abból nyeri hogy rossz a minősége, d e ezt te nagyon jól tudod hogy a látható/ nem látható felületeken való számítás mit jelent hatékonyságban...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Senki nem mondta hogy az RTX DI egy GI technika.....
Elengedem, értelmetlen veled bármiféle vita bármilyen Nvidia eljárásról összehasonlítva egy AMD vel, mert azt fújod amit az AMD marketing a szádba ad és elfelejted hogy a zöld oldal nem egy faék és egy vaskalapács hanem a vilég egyik legnagyobb GPU gyártó cége sokkal nagyobb koponyákkal megtámogatva mint szerintem te vagy itt bárki...
Egyszerűen hoztak egy eljárást amit a z RTX GI vel kombinálva lehet megfelelően kihasználni, nem történt itt semmi csoda, csak tovább léptek és fejlődnek."RTXDI can be combined with RTXGI for fast and scalable global illumination with many lights. RTXDI provides great results on its own, while amplifying the value of other NVIDIA ray-tracing SDKs.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Gameworks a zártsága miatt volt nehézkes, ,nem azért mert nem volt jól megvalósítva.
Szerinted, nekem elég ennyi, ott is kezelem.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Busterftw
veterán
A Crytek megoldasa azert volt gyors mert egy felgozos RT megoldas volt.
Pontosan ugyanazert gyorsabb a tobbi amit itt eloadtal ahogy te is mondtad, mert gyengebb minoseg.
Azt mar meg sem emlitem, hogy az agyonlimitalt Nvidiakon gyorsabban raadasul gyorsabban futott.[ Szerkesztve ]
-
bitblueduck
senior tag
Valamit pedig kéne nekik csinálni ezekkel mert lehet a hw potens de mégis sokan próba után menekülnek a cucctól. Épp tegnap panaszkodott valaki hogy nv kevés vramot ad pedig jó lenne több neki alkalmazáshoz. Mondtam 3070 helyett vegyen 6800at. Válasz: próbálta amdt 2d-ben bugzik.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
GeryFlash
veterán
Ja hogy a userek b*sszak el hogy nem a megfelelo helyen jelentik a bugot Es az AMD a forumbol nem kepes atadni a driveres csapatnak a tickeket. Oriasi
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
fatal`
titán
Ott van a report tool a drivernél.
Én reportoltam hibát még az 5700XT-nél, nem emlékszem a verziókra, de egy bizonyos driver verzió fölött a tv-ből rögzített felvételek (mindegy, hogy letöltött MKV-ba csomagolt volt-e, vagy saját rögzítésű TS) lejátszásakor crashelt a driver és újraindult.
Két külön verzióval is reportoltam, nulla reakció jött. Értem, hogy ritka eset, mert ritka felhasználás, de attól még reagálni lehetne rá.
Azt a kártyát emiatt és a többmonitoros max vram órajel okozta hő és felpörgő ventillátorok miatt cseréltem le.
Szóval a report tool az ott van, csak nem sok mindenre jó. Az nv meg reddit postokra meg fórumbejegyzésekre is reagál.
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
En ezt ertem, de ha tomeges forum bejegyzes van errol es tud rola az AMD akkor ne legyen mar kifogas hogy jo de nem ott tettek meg a hulye userek. Komolyan a usereket teszed felelosse hogy egy letezo es tudott buggal nem foglalkozik az AMD?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
Ja igy ertem. Es akkor ez a report tool nem is jon fel ennel a hibanal, szoval a usernek a driverbol kene kikutatnia? Ha valoban a full system diagnosztika a problema akkor miert nem keri meg az AMD ezeket a usereket forumban hogy a jelenlegi allapotrol kuldjenek egy reportot. Mar elorebb lennenek valamivel, pl lehet tokmind1 hogy mi fut/nemfut csak bizonyos hardver kombinacioknal jon elo.
Calisto: En ertem, tesztelokent foglalkoztam is ilyen toolokbol felvitt hibakkal. De szerintem nem elvarhato a usertol hogy tudjak hogy a driverben van ilyen opcio. Ha magatol jonne fel a tool dialog akkor persze oke. De gondolom itt a driver nem is detektalja hogy barmi problema (crash stb) lenne.
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Petykemano
veterán
Még talán elég messze van a rajt, hogy ne legyen NDA, de esetleg legyen valami friss infó a tarsolyodban.
Hogy megy a raktárürítés?
Hogy megy a navi33 mobil rajtja?
Miért kellett elhalasztani a Phoenixet?
A 7900XT ára egyre lejjebb csúszik, mit tudsz, ennek mi lehet az oka? Hogy alakulnak a gyártási költségek?
Mikorra várható a navi33 és navi32 piacra kerülése?
Van-e friss infó a navi31-gyel kepcsolatban, ami megerősítenié vagy cáfolná, hogy lesz-e új stepping?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
-
félisten
és gondolod hogy ezt majd Microsoft támogatni fogja a DXR helyett? mert biztos hogy kell hozzá támogatás, hogy ne legyenek ütközések , mint ahogy 3 éve volt a nagy őszi frissitésnél hogy a két gyártó 3 hónapig nem tért magához még a normális működés szintjén is alig.
Mert ha csak AMD re lesz bízva a szoftveres támogatás abból katasztrófa lesz főleg úgy hogy ezt játék szintjére lemenve kell beépíteni és támogatni, al la Mantle.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Számomra ez nagyon marketing szagú, nem tudom hol van ebben a difi.
Nvidia erre építi fel a következő generációt is ha ezt megtehetnék már megtették volna.
Lásd Neural Radiance Cache és z RTX GI 2.0 mesh shaders támogatással.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bitblueduck
senior tag
Ha jól gondolom DirectStorage-al sem framenként akarják betölteni a hiányzó dolgokat. Akkor pedig nem fogja az pótolni a hiányzó VRAM-ot.
Mármint lehet gyors egy SSD meg a PCIe 5 x16, de pl másodpercenként 60x swapelni 2GB-nak megfelelő adatot még tömörítve is elég vadul hangzik.An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
HSM
félisten
"mert a GPU-s dekódolás miatt nem csak a dekódolt textúrákat kell tárolni, hanem a kódoltakat is"
Minek tárolnák azt is? A kódolt csak addig kell, míg ki nem kódolják... Okosan használva ez a technológia szvsz segíthet gyorsabban cserélgetni a VRAM tartalmát, kevésbé okosan használva meg jobban zabálhatja is azt.#60879 b.: Nekik a sok dedikált HW egységgel nem az az érdekük, hogy gyors shader alapú alternatíva legyen.
#60881 bitblueduck : Én is így látom, azért írtam, hogy talán és kicsit segíthet.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Atyavilág.Te ezt komolyan gondolod és le is írtad? Úgy érzem magam mint a Kádárkorszakban ...nekem abból elég volt 10+ év. Ezt a hülyeséget híveidnek és a 10 éves AMD fanoknak tartogasd tartogasd Abu ne nekem.
Én pont ellenkezőleg, kihasználom ettől a kommentedtől kezdve a prémium tagságimat.HSM: hát persze valószínűleg majd jön az AMD egy 3x-4x gyorsabb megoldással hirtelen mert a raytracingot kizárólag shader alapon sokkal könnyebb és gyerekjáték kiszámolni, mint láttuk az elmúlt 30 évben. Az RT részegységek részben tehermentesítik a shader hardverelemeket, nem helyettesítik azokat, innen ered a sebesség előny.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
"Az FSR 3 meg majd gyün, de annyiban nem fog különbözni a DLSS3-tól, hogy használhatóbb legyen, szóval ugyanaz a fos generálás lesz tele hibával és plusz késleltetéssel. Úgy meg minek?"
Ha 1:1-ben sikerül lemásolni az DLSS3-at, az fantasztikus hír.640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Lassabb játékmenetű és generálás nélkül csak közepesen - jól futó játékból fluidat csinál a DLSS3. Van értelme.
Valamint ez a hard CPU-limit egyetlen mitigációs technikája, amiről jelenleg tudok.
Ha a képminőség az AMD másolat esetében nem lesz mérföldekkel rosszabb, akkor rendben lesz, várjuk.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
félisten
rajtad kívül aki használni akarja az szerint jól működik a FG a DLSS3 ban.
egy kikapcsolható ficsőr.
Nincs semmiféle fos, azt teszi ami a dolga képkockát generál. Szerencsére bárki talál teszteket róla a minőségéről, és méréseket a késleltetésről, a CPU loimit csökkenéséről, mennyire zavarja ez egy egy játékos sztori alapú játékban.
Ha nem akarod használni nem használod ha akarod akkor meg aktiválod.
ha Amd előbb hozta volna már itt azt írnád hogy az AMD kifejlesztetett egy olyan megoldást ami akár 3x gyorsabb minta DLSS 2.
Gyerekes ez a fosozás minden Nvidia megoldásra tőled és azt gondolod mindenben az a jó amit az AMD hoz. lásd FSR lásd RT árnyékolás lásd RT lásd DXR lásd bármi.
Na jó tényleg elég volt ebből az ovis színvonalból. Pá.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raggie
őstag
Szerintem. Ezt a frame generálást csak akkor kapcsolják be a játékosok, ha az FPS 20-30 körül van. Akkor nem lesz előbb legenerált friss képkocka amit ki lehetne tenni, hanem nagyon jól jön nekik a köztesen legenerált "hamis" képkocka is.
Vagy ha mégis pont az egyik legenerált képkocka kicsit késlelteti is a valódi frame-et akkor ott már nem veszed észre azt a kis késlektetési többletet, mert eleve nagyon magas a késleltetés az alacsony valós FPS miatt.Az általad felhozott probléma akkor jönne elő, ha 70-80-90 FPS valós teljesítményhez kapcsolják be, hogy az 200 FPS legyen a "hamis" frame-ekkel. De erre nem fogja senki használni, mert ekkor inkább a frame generation nélküli normál DLSS-t fogják használni, ami így is kiad 150 FPS-t és nincs benne ilyen...
Szerintem ezért a most felhozott ellenérved nem igazán állja meg a helyét.
Clint Eastwood FTW
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bestbuy játékok
- LEGO klub
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- iPhone topik
- Gyúrósok ide!
- Nintendo Switch
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T1000 - Low profile (LP) + P2000 5Gb, RTX 4000 8Gb
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
- Nvidia Quadro NVS 310 / 512MB
- NVIDIA 40xx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen