- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asustor NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Amazon
- Videó stream letöltése
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- ASUS routerek
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A Microsoft csak azt engedélyezi, hogy a DXR 1.0 és a DXR 1.1 egymás mellett fusson, de akkor az adott programba mindkét specifikációra el kell készíteni a támogatást, tehát nem egy, hanem két RT implementációt is kell írni. Ezt senki sem vállalta még be, és a Microsoft nem is igazán ajánlja, hacsak nem végszükséglet.
Akkor hogy a búsba mennek Turingon a DXR 1.1-es játékok (pl. Cyberpunk 2077 vagy Minecraft ), vagy RDNA2-őn a DXR 1.0-án játékok ( mint pl. a Control )?Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Még egyszer megpróbálom megérteni, amit írsz, mert önellentmondások vannak benne, és nem törekedsz arra, hogy ezt felold...
A DXR 1.1 és a DXR 1.0 specifikációja egymással több ponton nem kompatibilis. Ezért van az, hogy egy DXR 1.1-es kód képtelen futni DXR 1.0-s specifikáción, ahogy a DXR 1.0-s kód sem fut a DXR 1.1-es specifikáción.
majd
A Microsoft csak azt engedélyezi, hogy a DXR 1.0 és a DXR 1.1 egymás mellett fusson, de akkor az adott programba mindkét specifikációra el kell készíteni a támogatást, tehát nem egy, hanem két RT implementációt is kell írni. Ezt senki sem vállalta még be, és a Microsoft nem is igazán ajánlja, hacsak nem végszükséglet.
Végül
Mert az AMD és az NVIDIA is írt mindkét eltérő specifikációra implementációt.
Szóval annyi van, hogy akkor az AMD és az nVidia egyszerűen támogatja a szükséges driverekkel a játékokat, így az RDNA2-őn vígan fut a DXR 1.0-ás RT támogatású játék (pl. Control), vagy Turingon is vígan fut a DXR 1.1-es játék (pl. Cyberpunk 2077). Jól értem?
Szóval tök jó, hogy ezek a DXR 1.0 és DXR 1.1 specifikációk nem kompatibilisek, de mégis működik a dolog. Nem lőtte ki a DXR 1.1 a DXR 1.0-ás hardware-t, és a DXR 1.0-ás játékon is simán bekapcsolható az RT egy DXR 1.1-es hardware-nél. Nincs itt semmiféle probléma felhasználói szemszögből, nincs "early access", amit folyamatosan hangoztattatok...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Értjük hogy az a jó ami a konzol API ban van természetesen. Aztán meddig? 2021 végéig amikor egy RTX 4050 és egy RX 7600 lelepi őket? Gondolod megéri most mindent kukazni 1, 5év miatt? Ketlem.
A másik hogy ezek alapján meginkabb az jön le, hogy nem volt hülyeség a fixfunkcios hardver ha az API alapból kukazna mindent. Adott lepcsore a legjobb megoldás. Tavaly az volt hogy a Turing kuka, mert a DXR 1.1.
Most az hogy a Turing és az Ampere kuka mert a traversal.
Kíváncsi leszek az elkovetkezko 2 év multiplatform RT címei közül melyik nem fog futni a mostani kártyákon akár jobb teljesítménnyel, mint a konzolokon.Ez nem így működik véleményem szerint hogy mindig az a jó ami nincs az egyik oldalnál. MS osszekapcsolja a Windowst és a konzolt ,ezért jött a szabvány traversallal. Ők nem a Radeon Rays 4.0 ra alapoznak, hanem a saját szabvanyukra. A konzolokban is véges a számítási kapacitás, nem csoda hardverek. 10 - 20% visszaesést produkál meg a traversal unit is alapvető RT effektekkel, dinamikus felbontással megtamogatva.
Maximum az RT magok pihennek, de alapvetően mindegyik új kártya nagyon eros compute számításban, ami a traversal mellé a legfontosabb tényező. Azt adom, hogy a 10 GB meg ehhez is kevés, ezen majd segítenektobb rammal.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
félisten
Kérdés mit nevezünk tranzisztor pazarlásnak. Azt ha egy extra hardverelemet építünk be erre ,ami miatt nem lassul be annyira RT számítás alatt a VGA, vagy pedig azt ha nem, és cserébe az átlagnál jobban belassul ugyan azon RT számítás elvégzése során. Mindegyik áldozattal ját, mint látod az Ampere / RDNA2 összevetéséből, de a fix funkciós hardver viszont képes ugyan olyan sebeségre RT nélkül, tranzisztor áldozat árán. Az egyik oldalon tranzisztort áldozol a másik oldalon teljesítményt.
Persze hogy annak az oldalnak fontos a bejárható programozás, ahol erre nincs külön hardver elem, de ez utóbbi nem feltétlenül rossz dolog, főleg ha mellette megfelelő raszterizációs teljesítmény is van míga bejárható út is jó mert jobb testreszabhatóságot eredményez.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Az logikus, hogy a jövőben nem erre fognak építkezni , mondjuk úgy talán.
A jelenben nincs traversal coprocesszor, se fix részegység PC-n erre és traversal szabvány , így gondolom PC játék sincs ami így készülne, csak konzol átirat lesz, de DXr 1,1 re jön pár azért,lásd Unreal engine amire viszont felkészült elég jól az Ampere és gondolom az RDNA 2 is. A konzolok pedig rendelkeznek bizonyos számítási teljesítménnyel ami traversal ide vagy oda, véges .
Most tényleg RT re gondolok nem ilyen felesleges megoldásokra, mint a Dirt 5 ahol árnyékot számítgatnak ami persze jó dolog, csak nem annyira megterhelő és fontos, hanem reflection , GI stb.
Szerintem nincs tragédia, a konzolok megoldását hozni fogják brute force mindkét gyártó kártyái, csak legyen DXR szabványon belül szabványos traversal alapú platform , amire jönnek az átiratok , legalább is én így látom ,a PC fejlesztések szempontjából viszont jelenleg jól fog jönni a FIx hardverelem, legyen az RT mag vagy Infinity cache. Aztán lehet tévedek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
addikt
GTA5-ben hogy volt ez megoldva? Ott ha jól emlékszem volt nv és amd (ami nem iagzán volt jó) megoldás is rá.
”ellágyul az árnyék ami főleg hosszú nyúlt árnyékoknál”
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Jack@l
veterán
Már javítottam, rosszul emlékeztem.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
kovcsrob
tag
(nem értek a grafikai programozáshoz)
De már komolyan kíváncsi vagyok.Vagyok én a szemlélő. Tőlem messze van egy objektum. Legyen egy kuka. Mivel a kuka messze van és sem a memória sem a számítási kapacitás nem végtelen a kuka textúrái alacsony felbontásban vannak renderelve. Mivel a memória sem végtelen valószínűleg eleve egy alacsony felbontású verzió létezik a memóriában is.
Van egy fényforrásom. Két eset lehetséges:
1. eset: a fényforrás a kezemben van és a kukára világítok. A kukának lesz egy árnyéka, ami indokolatlanul nagy felbontású és megeszi a memóriát. (mivel sok különböző kuka van és mindet éri a megvilágítás)
Ha a kukának csak alacsony felbontási textúrája van betöltve, akkor hogy?, mitől?, miért? lesz indokolatlanul nagy felbontású az árnyék? (ami megeszi a memóriát)
Ha véges számú sugarat tudok kilőni egyáltalán, hogy lesz bármilyen árnyéka is a kukának? (mi megeszi a memóriát)
2. eset a fényforrás a kuka mögött van. Tehát indokolt lenne egy nagy felbontású árnyék. Hiszen jól látom. De itt meg az a kérdés, hogy még ha a kuka textúrája indokolatlanul nagy felbontású is. A jó minőségű árnyékhoz. (mivel szóródik) Nagyon sok sugarat kellene a kuka mögül kilőni. És ha a kuka kellően messze van, akkor ennek sincs sok értelme. Mivel úgyis teljesen halvány és szétszórt lesz a kontúr.Tehát eleve nem értem, hogy az alacsony felbontású textúrák távolságában miért van értelme bármit is sugár követni és a memória miatt aggódni ha KB semmi nem áll hozzá rendelkezésre. Sem a sugarak száma nem elég sem az alap textúrákhoz nem elég a sugárkövetés nélküli erőforrás sem.
És ehhez az értetlenségemhez még hozzá jön, hogy mivel valós idejű sugárkövetésről van szó az eredmények nagy része valós időben eldobható. Tehát ha ki is számolom, akkor sem értem, hogy miért kellene a képkocka számolása közben megőrizni bármit, ami nem látszik.Persze azt értem, hogy a mögöttem lévő dolgokkal is számolni kell, mert azok is hatnak az előttem lévő világra. De ez meg eleve megkerülhetetlen.
De ha ebben mindben totál rosszul értem, akkor még mindig ott van, hogy a konzol teljes memóriájából lejön minden, ami nem grafika. És a hardver is korlátos. (nem a PC top kategória és az elkövetkező X évben ez még avul is bőven) Tehát ha ott összetrükközik, akkor azt a PC nek illene erőből megoldani. (főleg mivel a háttértár meg a videókártya között még van egy tekintélyes mérető memória)
Ráadásul a konzol hardver adott. (még vagy 8 évig) Tehát csak olyan dolgokat találhatnak ki, amit már tud. Innentől meg ez szoftveres kérdés, amit PC n akár meg is kerülhetnek. (persze írhatnak PL NV-n (normálisan) nem futó konzol portokat PC re. De az meg nem szokott beválni)És ezzel el is jutottunk oda, hogy túl sok megvalósítást még nem láttunk. (pár szárnypróbálgatást) Tehát akarnak egy elméleti szabványt egy gyakorlatban létező hardveren egy olyan dolog megoldására, amit ők nem oldottak meg jól.
-
Jack@l
veterán
Jonnek szeptemberre a 32 magos atlag pc-k? Az nem lenne semmi
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
Cathulhu
addikt
nem akarom off-al szethekkelni a topicot, ezert be is fejezem, de egy indie jatek ami artalmatlan, de egy cheatcode hasznalaval kezd el banyaszni az atmehet a szuron
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Jack@l
veterán
Hat persze, ha te mondod
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Yutani
nagyúr
Unreal Engine 5 will be available in preview in early 2021, and in full release late in 2021, supporting next-generation consoles, current-generation consoles, PC, Mac, iOS, and Android.
Ezt a hivatalos weboldalon olvastam. Illetve a FAQ-ban is ezt írják.
#tarcsad
-
Yany
addikt
-
Jack@l
veterán
Pár virtuális méter, mi? Meséld ezt a vérpistiknek... Nem sok köze van a távolságnak a render terhelésétől.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
De ezt hogy gondolod hogy csinálják? Külön méregetik mennyi utat tett meg X pattanás után a fény?
@Morgyi: Arra gondoltam, hogy amit amugyis latnal modellt a terben korbeforogva, nem csak a kameraallasbol.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Annyira nem, mert nem ph tesztet nézek majd róla
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Petykemano
veterán
Hát azért a 2080Ti az 5700XT-től inkább 30-40%-ra van.
De jó, legyen 15-20%Amúgy a 15-20% azért elég túró.
Jó áron lehetne jó, de a lapka bizonyára nem lett kisebb, mint a navi 10.
$250-350 áron még lehetne jó deal, de mivel ugye a 6800 is $580, ezért - ahogy korábban is mondtam - a $350-400 illetve $450-500 a valószínű.
Az 5700/XT 380/450-en rajtolt. Ha ilyen áron indul a 6700/XT is és csak 15-20%-os többletet hoz, az - ahogy korábban is mondtam - túró.A 6600 milyen áron várható? Lehet majd ténylegesen kapni?
A 6600 az a Navi22 vágott verziója lesz, vagy a Navi23, ami a Tesla teherautókról lepotyog?[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Már csak az a kérdés, hogy akar-e bárki is kicsi de fürge gpu-kat dobni a gamereknek, miközben a jó bányász gpu-k bődületes áron kelnek el.
A másik oldalról nézve: surranópályán lehet előzni a piaci penetrációban.nem tudom, azokután, hogy notebbokokat állítanak be bányászni, szerintem most nincs olyan gpu, ami ne lenne jó.
De reméljük a legjobbakat ű
köszi!Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Z10N
veterán
"Egyébként nem a 6700-on fognak sokan meglepődni, hanem a 6600-on. Szerintem arra váltani is fognak jópáran. Hogy mondjam, kis 80 wattos 5700 lesz, aprócska méretben."
Es kapni is lehet majd? 6600XT lesz? Ezekszerint varhatoak leakek a kozeljov?
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
"Árban az NV-hez lesz lőve. 6700XT a 3060 Ti-hez, míg a 6700 a 3060-hoz. 6700 elvileg drágább lesz, de gyorsabb is."
Tehat $399+ es $329 ($350?). Nincs az tul kozel egymashoz tekintve a 6800 arakat? Vagy ugyanannyi lesz, mint korabban a 5700/XT $349/399. Ahogy Petyke kollega mondta, ugyanannyiert a +15% turo."Aki olcsón akar VGA-t, majd a 6600-akra figyeljen. Azok 300 dollár alá jönnek, és a teljesítményük meglepően magas, a fogyasztásuk pedig túró."
Mennyivel $300 ala, mert $200-nal tobbet meg kulfoldon se adnanak a 6700-ert. Max $250-t, tekintve, hogy az 5600XT $279 volt. Plane, hogy 128-bites kartyaert eleve nem is eri meg $200-nal tobbet adni, de inkabb kevesebbet. Szemely szerint egy apro 128 bites kartyaert nem adnek $150-nel tobbet (es akkor ne felejtsuk el, hogy korabban egy RX560 $99 volt). Illetve a $300 alatt az nem olcso (dollarban sem). $279-ert is 100k felett vagyunk, de inkabb 110k. Egy X600 kartyaert ez kurv@ sok 2021-ben."Sokkal jobb nála a GeForce RTX 3050. Majdnem kétszer többet tudsz azzal lecsákályozni ETH-ban, miközben a fogyasztás hasonló."
Akkor NV kartyat tovabbra se lehet majd venni."Eközben a játékokban inkább a 6600-ak a jobbak. Ebben valószínűleg benne van az extrém magas órajel. Nem ilyen 6800-6900 szint, azok pite órajeleken mennek ahhoz képest, amit a Navi 23 kap."
Ez mit jelent? 2500MHz+?"Ami most látszik, abból az következik, hogy a 6600XT lesz itt a sötét ló."
Miert? Vagott Navi22?# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Pkc83
őstag
Egyébként felejtsétek el a régi árakat. Új árszintek vannak. Ezek alternatívái a konzolok és a cloud. Olcsóbb már egyik sem lesz, mert a gyártástechnológiai ugrások drágulnak, a piac pedig szűkül.
Pedig az eredetileg bejelentett msrp árak szerint mindkét oldalon jóval
olcsóbb kártyáknak kellene lenniük az előző generációhoz képest.
Lásd 2080 Ti = 1200 euro kb.
3070 = 500 euro.Csak ugye ezekből nem lett semmi és tuti ,hogy ezt NV is jól tudta már
akkor amikor bejelentette , hogy nem ennyi lesz az ára.
Amd-nél meg talán még rosszabb a helyzet. -
Z10N
veterán
"Még mindig a bitekben éltek, és nem a teljesítményben. Attól, hogy 128 bites lesz a kártya, simán elkapja az előző Radeon sorozat csúcsának nem XT-s verzióját."
Az lehet, de a BOM alapjan nem er tobbet. Mondjuk ez marketing szovegben jol hangzik: "előző Radeon sorozat csúcsának nem XT-s verzióját". Csak kb. semmit sem jelent manapsag"2500 MHz... Az nudli."
Nah, 2700? InfiCache mekkora lesz benne?Szoval mi a helyzet a 6600XT-vel?
"Egyébként felejtsétek el a régi árakat. Új árszintek vannak. Ezek alternatívái a konzolok és a cloud. Olcsóbb már egyik sem lesz, mert a gyártástechnológiai ugrások drágulnak, a piac pedig szűkül."
Ok. Viszont akkor hosszu evek utan az AMD meg elfelejtheti, hogy vasarolom a termekeit, legalabbis GPU fronton es ezzel nem vagyok egyedul (sot kulfoldon se). Ezenkivul az RX5000 is 7nm volt.Akkor marad a konzol.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
OgreImre
senior tag
Olcsóbb már egyik sem lesz, mert a gyártástechnológiai ugrások drágulnak, a piac pedig szűkül.
Milyen piac szűkül? A gamer lehet, de nem a gpu/vga piac. A gyártóknak teljesen mindegy, hogy Crysis 144 fps-re vagy 100MH/s-ra adják el a terméket. Az elmúlt hónapok a kereslet növekedését hozták, ez nem éppen a piac szűkülésének a jele.
"And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
paprobert
senior tag
"Egyébként felejtsétek el a régi árakat. Új árszintek vannak. Ezek alternatívái a konzolok és a cloud. Olcsóbb már egyik sem lesz, mert a gyártástechnológiai ugrások drágulnak, a piac pedig szűkül."
Gyakorlatilag a kispórolt VRAM-os, olcsó PCB-s, levedlett gyártástechnológiás hulladékok 2-3x-os áron való örömteli zabálása mellett kampányolsz. Teljesen érthetetlen, hogy miért.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Pakmara
őstag
Ok, hogy a 3050 és a 6600 is MRSP 300 dollár alá jön, 3050 2x hatékonyabb csákány, de:
1.) MRSP ár mostanság nem sokat jelent
2.) Ha 3050-ből nem lesz rendes ellátás 6600-ból viszont igen, akkor csak kripto árfolyam kérdése, hogy mikor viszik el őket bányászni. (ha 4 Gb-os lessz akkor nem szóltam... )Mindemellett tetszene 80W-ból 5700 teljesítmény mint irány.
[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
Hiaba orditja, ha ugyan annyi lesz az msrp.
Ezenkivul, ha az RX6800 pariban van a RTX3070-nel, akkor a 40CU-s hogyan eri be a 60CU-s kartyat, ami raadasul 256 bites + tobb cache.
Ha ennyire orulsz, akkor jobbnak kell lennie az msrp-nek.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
félisten
Az Nvidia a 3070 Ti-szánja/szánta volna a 6800 ellen, a 3070 6600 ellenfele inkább.Ár és kártya nélkül meg felesleges orulnod.hogy orditja hogy 3070 jövök még hasonló faszsagokat írni pártatlan cikkírókent nem? Mert a másik zöld topikban ilyeneket nem olvasni tőled.
Nem jön itt senkinek semmi mert nincs. Már lehet lassan kapni az új konzolokat aztán pá PC gaming.azt orditja a legtöbb embernek az összes új VGA.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Z10N
veterán
Dugjak fel jo melyre, de nagyon melyre
RX 5700 XT $399 7nm, 256bit
RX 5700 $349 7nm, 256bitDe legyen az a +4GB felszamolva, ha nem tudjak be fejlodesnek, amit evekkel ezelott siman megduplaztak generaciok kozott. Az akkor is $7-8/GB lehet.
Meg a $379 is sok lett volna erte. Komolyan visszafele fejlodunk
Ar/ertekben semmi fejlodes, az eleve tularazott elozo szeriahoz kepest is. Csak rohogni tudok.40CU-t adnak $479-ert amikor a XSX-ben az 52CU $500 kompletten. Ezek utan a 6600/XT is egy kalap f0s lesz ar/ertekben.
Mar elore rohogok ezeken az arakon:
6600XT $379
6500XT $279
6300XT $179Szep uj vilag
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
$50 6GB ($8,33/GB)
Akkor jol tippeltem, hogy $7-8/GB 16Gbps.
Gondolom a 14-15Gbps megy $6-7/GB aron."A 6600-ak inkább 230-300 dollár között jönnek. Ezeknél amúgy van esély, hogy megvásárolhatók lesznek"
Meg a $300 is sok, tekintve az anno tularazott 5600XT-t $279-ert. Ha $230-ert lehet majd venni, az mar OK. Gondolom akkor ebbol is lesz 4/8GB varians. Vagy a 4GB-t meghagyjak a 6500/6300-nak?
"mert 128 bites busszal elég szar bányászok, annak ellenére, hogy shader procikkal durván ki van tömve a lapka."
Tekintve, hogy a laptopokat felvasaroljak eleg meresz ilyet mondani, de igy legyen. A Navi23-t akkor hova varjuk CU-ban? Ha ennyire ki lesz "tomve"? Mert 32CU-val es az altalad emlegetett 3GHz orajellel (talan 64MB inficache) megint a 6700 nyakan lesz. Az 5500XT fele csonkitast (24CU, 22CU) meg nem neveznem kitomesnek.# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Jack@l
veterán
Na nem mintha nem tudott volna hamarabb RC drivert szerezni, hamár kártyát sikerült... 3080-at, mesélj még
https://wccftech.com/amd-radeon-rx-6700-xt-12-gb-graphics-card-gaming-vulkan-opencl-benchmarks-leak/[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- PlayStation 5
- Tudományos Pandémia Klub
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Home server / házi szerver építése
- Motorolaj és szűrő topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen