Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz paprobert #64393 üzenetére

    A programozhatóság a LOD-hoz kell, hogy ne kelljen betölteni az összes jelenetben szereplő modellt, max részletességen. Eléggé kívánatos, hiszen pont ezért zabálja a memóriát az RT, és pont ezért nem igazán látod az UE5-ben reklámozva ezt, mert annyira nagy a részletesség, hogy egyszerűen nincs a VGA-kon elég memória hozzá.

    Például az Avatar pont azért választott szándékosan programozható RT-t, mert ők is beleütköztek volna ebbe a problémába. Az Ubisoft nem is alkalmaz a saját pipeline-ján klasszikus brute force megvalósítást. Hiába vannak ott a hardverben az bejárás gyorsítására való részegységek, hozzá sem nyúlnak. Tehát jelen pillanatban a programozhatóság hiánya már most is limitál, annyira, hogy már compute shaderben kell írni alternatívákat hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák