Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Klikodesh #6424 üzenetére

    Talán érdemes felhozni az Unchartedet, mint baromira jó példát, vagy a Last of Us. Mindkét játék előrébb tart a PC-s portoknál. Nincsenek bennük nagy compute igényes effektek, de az összhatásban sokkal jobbak. Ezek azok a játékok, amelyek jól kihasználják a PS3 SPU-it. A WOW hatás láttán nem volt szerintem kérdés, hogy a nextgen egy ilyen iránnyal lehet ütős. És akkor a Cell egy 250 GFLOPS-os lapka, ennél már négyszer gyorsabbat is tudnánk.

    A fejlesztőket a procedurális tartalomgenerálás inkább a költségcsökkentés szempontjából érdekli. Carmacknek abban nagyon igaza van, hogy meg kell fogni a fejlesztések költségeit. Ha ezt nem akarjuk a minőség rovására tenni, akkor virtuális textúrázás, kell procedurális tartalmakkal, illetve az offline rendereknél korábban már bevezetett újítások valós időben való megvalósítását kell vizsgálni. Ez a piac ugyanis már átesett a költségcsökkentés krízisén, amelyik ötlet ott működött az működni fog a játékok tartalomkreálásánál. Csak legyen meg hozzá a teljesítmény.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák