Új hozzászólás Aktív témák

  • Albus_D

    senior tag

    válasz Abu85 #63831 üzenetére

    Már augusztus 25-én volt cikk, hogy implementálni fogják az FSR3-at, a játék augusztus 22-én jelent meg, vagyis amit mondasz, hogy: "hogy próbálták a javításokat sokáig, majd inkább implementálták az FSR3-at" hazugság.

    Szeptember 9-én javítottak minden hibát a DLSS3-al kapcsoltban a 3. patch-al: [link]

    - Kijavítottuk a DLSS-kompatibilitási problémát, amely elmosódottságot okozott egyes PC-felhasználók számára
    - Kijavítottuk a DLSS szellemképet, amelyet a keretgenerálás bekapcsolásakor okozott

    Vagyis azóta jó a DLSS3, ami csak ghostingot okozott, stabilitási problémái nem voltak.
    Amiről ugye te is írtál augusztus 27-én, ghostingot emlegetve, ezt a hsz-t linkelte "b." - ebből lett tegnapra stabilitási gond - ergó megint hazudtál.

    Ameddig DLSS problémák voltak addig az NV hibája volt (lásd megint az aug 27-es hsz-ed), most már hogy az FSR3-at szedték ki belőle, a motor a szar - ebből pedig mindenki levonja a konklúziót.

Új hozzászólás Aktív témák