Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #63605 üzenetére

    RT-re memória kell és memória-sávszélesség. Az egyik legnagyobb baj, hogy például az olyan motorok, mint az UE5 elég szarul kezelik a DXR-t. Egyszerűen egy nagyobb részletességű jelenet csak az RT effektek VRAM-igényét önállóan 10 GB-ra lőheti. És akkor még nincs semmi más a VRAM-ban. Ez egy extrém erős limitáció. Nem véletlen, hogy az Ubisoft azzal a poligonszámmal nem is erőltette a bedrótozott bejárást. Lenne vagy 10-15 GB csak az RT memóriaigénye. Amíg ez nem változik meg, vagyis nem válik programozható, addig ez tranzisztorpazarlás, mert le kell butítani a geometriai részletességet, hogy ne zabálja két pofára az RT a VRAM-ot.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák