- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- C# programozás
- Max
- Linux kezdőknek
- Microsoft Outlook topic
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Játékfejlesztés
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
válasz Busterftw #53480 üzenetére
De, ott tartunk. Egy minimum tízszeres gyorsulás kéne, hogy egyáltalán lehessenek egyszerűbb ray tracelt játékok. Az, hogy a képernyő egyes részein, kevesebb, mint egy minta/pixel mintavételezéssel, max. a 2. ütközésig trace-elünk, igen messze van egy normális ray tracinghez. Ahhoz 1-4 minta kell pixelenként, úgy 5-6 mélységig, és ez is valami DLSS-sel, hogy ne legyen nagyon "hangyás" a kép.
Gyártástechnológia váltásonként 50-60% a maximum manapság, ami elérhető, szóval messze van ez még.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.