Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TESCO-Zsömle #5196 üzenetére

    Ez az implementációtól függ. A DX10 előtt úgy működött, hogy minden parancs előtt megkérdezte a rendszer a drivert, hogy a hardver tudja-e egyáltalán ezt futtatni. A driver leellenőrizte, és visszaigazolta, hogy igen, vagy nem. A DX10-ből eltűntek a VSC bitek, így kőbe volt vésve, hogy mit kell tudnia a hardvernek. Ezzel a program az indítás elején megkérdezte a drivert, hogy DX10, 10.1, vagy 11-es hardverről van-e szó, és az alapján futtatta a programot. Azt nem tom, hogy a DX11.1-ről mennyit lehet írni, de az MS nem mondta, hogy kussolni kell. A DX11.1-ben is így működik majd ez, de lesz egy kiterjesztéskezelő. A program nem csak a DX verzióra kérdez rá, hanem lekérdezi, hogy azon felül még milyen kiterjesztéseket támogat a driver és a hardver. Persze ezt a programba kell építeni. Ha biztos a fejlesztő, hogy csak a DX11.1-es funkciókat használja, akkor nem kell a kiterjesztések után érdeklődni. Enyhén OpenGL-re hajaz. Ami jó ebben, hogy marad a hatékonyabb ellenőrzés. ami rossz, hogy a fejlesztőknek az egyes extrákra minden gyártó kiterjesztését elő kell venni, vagyis jóval többet kell dolgozni. Illetve kérdés, hogy ki milyen kiterjesztésekkel dolgozik majd. Lehet, hogy lesz egy csomó eltérő megoldás, eltérő problémákra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák