Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz Alogonomus #47081 üzenetére

    "AMD megvalósításában elvileg sokkal hatékonyabb lesz a raytracing, mert nem nyers erőből akarják majd megoldani."
    Akkor az bukta lesz. RT-nek az a lényege, hogy brutál számításigényes, cserébe fotorealisztkus végeredményre képes. Ha elkezdesz csalni a sugarakkal, akkor gyorsan a raszterizálásnál kötsz ki. Itt legfeljebb annyit lehet trükközni, hogy kicsit okoskodnak a távolságokkal játék szinten (főleg open worldben), mert különben megint ott tartunk, hogy a szobából hiányzik az árnyékok fele.

    AMD $500 konzolokba hoz RT hardvert. Ha akarják, azt a szintet ki tudják adni PC-n is $300-350 kategóriában.

    "komoly szintű raytracing pedig majd az új konzolokkal fog berobbanni, de az még nem idén lesz, PC-re pedig még annál is sokkal később érkezhet."
    Jövőre már futószalagon jönnek majd RT játékok konzolra, miközben PC-re nem lesz újabb gen 2022 előtt. Tehát az idei szériának kell majd ezeket is jól vinnie. Amivel szerintem nem is lesz gond, hiszen Ampere esetén 4x gyorsulás várható RT-ben Turinghoz képest + inline RT-re váltás.
    Ha meg 2022-ben jön még egy reális 2,5x gyorsulás, azzal már 10x gyorsabb lenne Turingnál, ami simán jó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák