Új hozzászólás Aktív témák

  • Simid

    senior tag

    válasz hokuszpk #41289 üzenetére

    Itt nem igazán értem mit szeretnél mondani. A Tflops értékek itt elméleti számítási teljesítményt mutatnak. Egy SP az egy olyan ALU ami órajelenként 2 FP32 műveletet tud végrehajtani. Szóval 2560*1900*2=9,728Tflops. A GPU elméleti compute teljesítményét csak úgy tudod növelni, ha több SP-t raksz bele vagy nagyobb órajelen járatod. A tényleges IPC viszont soha nem lesz még közelében sem az elméletinek. A GCN e tekintetben különösen le volt maradva az Nv-hez képest. Azonos Tflops érték mellett jóval kisebb grafikai teljesítményt adott, ezért fogyasztottak annyit. Egy 2560SP 1080 ellen egy 4096SP Vega64-t kellett bevetni.

    A NAVI esetében említett +25% arra vonatkozik, hogy ennyivel jobb a kihasználtsága az elméleti teljesítménynek (valós IPC). Ha további szűk keresztmetszeteket is sikerült kiiktatni a 8SE elrendezéssel és az átdolgozott CU-kkal, akkor van remény, hogy végre azonos SP számmal is versenyképesek lesznek az NV-vel szemben.

    (#41287) Komplikato:

    Ehhez sajnos nem nagyon tudok hozzászólni. Az látszik a tesztekből, hogy a Turing növelte az IPC-t általában a régebbi játékoknál is, bár tényleg az újabb címeknél látványos ez. Szóval biztos meg lehet ezt úgy is lépni, hogy ne kelljen dobni a korábbi előnyöket sem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák