Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yany #33622 üzenetére

    Per game specific driver paths...

    Hasonló az AotS-hez, ahol a Dan Baker nemrég bevallotta, hogy csak azért működik a DX11 náluk, mert az AMD és az NV egyedi, játékhoz igazított implementációkat használ a driverben. Másképp nem működne.

    A Battlefront 2 sem igazán natúr DX11, hanem van benne számos kiterjesztés az AMD és az NV szervizkönyvtáraiból. Ha a meghajtót is kialakítják rá úgy, mint az AotS-hez, és a hírek szerint kialakították rá, így nehéz a DX12-nek gyorsabbnak lennie, mert erre meg nem lehet így drivert írni, ugyanis nincs hozzá kernel driver.

    Az egésszel egyébként csak az a probléma, hogy egy évben, maximum négy-öt ilyenre van kapacitása az AMD-nek és az NV-nek. Ha négy-öt játék jönne egy évben, akkor nem is kellenének a DX12/Vulkan hülyeségek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák