-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem az a legnagyobb probléma a memóriahasználat megértésénél, hogy nem vagytok igazán tisztában azzal, hogy miképp működik a rendszer. Mondjuk van egy játék, ami igényel összesen 14 GB-nyi memóriát. Nem fog hirtelen 28-56 GB-ot foglalni, mert nincs annyi adat, amit be kell tölteni. A probléma mindig az, hogy ha ebből a 14 GB-ból teszem azt 4 GB van a csak a CPU által elérhető rendszermemóriában és mondjuk 10 GB kell a VGA-nak, de mivel 8 GB-os a hardver, meg kell oldani, hogy azt a 10 GB-ot részben a rendszermemória (CPU és GPU által is elérhető), részben pedig a VRAM tárolja. A VRAM-ba pedig mindig olyan adat kell, ami éppen szükséges, míg a maradék mehet a rendszermemóriába. A DX11-ben a driver, a DX12-ben az alkalmazás gyakorlatilag ezt menedzseli. A HBCC sem különbözik ettől, csak be van építve a hardverbe a menedzselés, így ennek már nem szükséges szoftveres segítség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.