Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Z10N #25666 üzenetére

    Ilyen technológia bravúr, már mondjuk hónapokkal ezelőtt Lisa Su kezében lett volna promózva... Azt nagyon erősen kétlem, hogy multiadapter nélküli játékokban is megoldják a dual GPU-t egynek látszódva majdnem ~90% hatásfokkal mondjuk. Hogyan használják a global data share-t, L2-őt, ACE stb... ezer meg ezer kérdés.
    Naiv tippre ezt csak két közös interposerre pakolt GPU-val lehetne elérni.

    ...de ha meg is oldották (TFH, csak szoftveresen!), akkor is ott van, hogy két Polaris együtt már sokat eszik eléggé. Bár tény és való, hogy ideiglenesen megállná a helyét 1080 ellen... de ez már bilibe kéz. Ilyen technológia nincs.

    +Mod: Ez az egész akkor lett volna valid, hogyha beteljesül az AMD álma, és a tavalyi túlhájpolt bs a multiadapterről. Tekintve, hogy itt a DX12, minden játék alá pakolhatunk majd bármilyen VGA-t, bármilyen kompozícióban, APU, Intel IGP, NV, AMD mehet minden... aztán lett belőle, feltéve ahol lekódolják... aztán a valóság az lett, hogy 99%-ban sehol semmi nem támogatja rendesen :N

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák