Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yany #25096 üzenetére

    A következő képkockára egy másik present vonatkozik, ami a grafikai parancslistába kerül.

    Az a trükk, hogy úgy kezdjék meg a következő képkocka számítását, hogy az előzőt még nem fejezték be. A legelső képkocka mindenképpen hosszú lesz, de minden azutáni már rövidebb, és ezzel csökken a késleltetés. Az egyetlen hátrány, hogy ezzel mutatsz egy fityiszt a 3rd party mérőprogramoknak, mert nem érzékelik a presenteket a compute parancslistákon.
    A Deus Ex hasonlóan trükkös. Ott az történik DX12-ben, hogy a haj szimulációja hamarabb kezdődik, meg mint maga a képszámítás, illetve ennél a játéknál már aszinkron DMA is van, ami még jobban bonyolítja a dolgokat.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák