-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Tehát akkor összefoglalva: azáltal csökken a késleltetés, hogy a képkocka számításának megkezdése a GPU-n azelőtt történik, hogy a CPU elkészült volna. Ez mondjuk vet fel problémákat, de ezen lépjünk túl, el tudom képzelni, hogy egy 60 FPS-sel futó hajszimulációban nincs jelentőségük. Az is világos, hogy a mindenféle varázslások eredményeképpen a GPU-ra jutó számítási feladat rövidebb lesz.
Ellenben:
- Ha a GPU frametime rövidebb, mint a CPU frametime, akkor vagy CPU-limit van, vagy tudna gyorsulni a GPU is
- A GPU nem jelenít meg több frame-et, mint amit a CPU kiad, csak másképp lesznek időzítveUgye?
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Yany
addikt
Hm...
Tegyük fel épp egérrel fordulok jobbra. A CPU kiszámolja az új kamerabeállításokat az egér elmozdulásának megfelelően (most leegyszerűsítem), majd a GPU renderel egyet ennek megfelelően.
Ha jól értelek, még mielőtt befejezné a rendert, a gpu nekilát egy következő képkocka számításának (is).
Amit nem értek:
- Eldobja az előzőt képkockét, vagy azért végigtolja annak a renderjét is közben a gpu?
- Hogyan időzíti az új képet?
- A folyamatosan húzott egér (1000Hz) tegyük fel minden képkockára (53fps) új és új nézőpontot eredményez, de a két egymás után kiszámolt képkockán akkor lesz egy microstutter, mert azokon ugyanaz a kamera állapot lesz? (hiszen ugyebár a második számításakor kihagytuk a procit)[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 AMP HOLO Eladó! 107.000.-
- ASRock RX 6900 XT 16GB GDDR6 Phantom Gaming OC Eladó! 175.000.-
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
- XFX RX590 FATBOY 8GB OC+
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen