Új hozzászólás Aktív témák

  • likeaRAINBOW

    senior tag

    Ahogy kértétek
    Seasonic Focus Plus update, akinek ilyen tápja van. Megpróbálom összeszedni:
    Van egy cikk a táphibáról, ezt tudja a Seasonic is szerencsére: [link]
    A serial alapján be lehet lőni, hogy a problémát ez okozza-e (nálam igen):
    "The problem has been solved are:
    o FOCUS Plus 650: Serial numbers starting from R1712AA1B156**** and newer.
    o FOCUS Plus 750: Serial numbers starting from R1712AB1B122**** and newer.
    o FOCUS Plus 850: Serial numbers starting from R1801AA1B365**** and newer."

    Végül felvettem a kapcsolatot a SeaSonic support-al, éjjel érkezett válasz:

    "Your PSU is a first generation and better to RMA it. As well, please note that we recommend minimum 850W for a 3080 due to its behavior under load. Nevertheless, to start your RMA please kindly contact your seller or our local distributor to see if they can assist you or fill in our online RMA form available down this page (Blue icon to click): www.seasonic.com/support. Once done, you should receive a first automatic email notification within 15mn. If not, please check your spam/junk folder."

    Szóval gari :) :W

Új hozzászólás Aktív témák