- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fiery
veterán
Pont ez az, hogy a Mantle ugy fogja mutatni az applikaciok fele a GPU-kat, ahogy azok fizikailag ott vannak a gepben. Ha 1 dGPU-d van, akkor 1 db GPU-nak mutatja; ha 1 iGPU-d van meg egy 2 GPU-s videokartyad (pl. HD7990), akkor 3 db GPU-nak. Az applikacio feladata lesz ezt menedzselni.
"Nem teljesen értem, hogy az Adobe cuccban OpenCL alatt miért lassul mindegyik processzor. Így akkor tök felesleges volt beleépíteni"
Ez a szep az OpenCL-ben Sokat tud hozni, de lehet sz**ni is vele gazdagon, ha nem megfeleloen implementaljak, vagy ha a szoftver keszitoje belefut egy nyomoronc video driver (pontosabban OpenCL compiler) bugba Ezert sem feltetlenul annyira jo otlet ez az egesz HSA ize: legalabb annyi fejfajast hoz, mint amennyi teljesitmenyt lehet vele nyerni potencialisan.
Egy nativ x86 (vagy akár ARM) kodnal ha mondjuk a C++ fordito, amit hasznalsz jol mukodik es jo kodot fordit, akkor leforditod a forraskodot egy kesz binarisra (pl. AKARMI.EXE), es utana nem vagy kiteve a drivereknek (kiveve persze ha mondjuk Direct3D-t hasznalsz). HSA/OpenCL eseteben viszont megirod a forraskodot, majd ha az on-the-fly forditasra szavazol (arra erdemes egyebkent), akkor a video driver irojaban meg kell biznod annyira, hogy az majd a program futasa kozben az epp telepitett video driver segitsegevel megfelelo, stabil es gyors binarist fog a programod szamara forditani. A jelenlegi HSA implementacionak is pont ez a legnagyobb problemaja: me'g nem ert meg annyira a fordito, hogy ugyanazt a sebesseget es stabilitast tudja biztositani, amit az AMD regi (OpenCL 1.x / APP SDK) forditoja.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
Éppen a DX - mint high level API - próbálja elfedni a programok elől a valós HW-t. A Mantle egy low(er) level API, ami többet mutat meg a HW-ből és közvetlenebb hozzáférést biztosít, eztáltal teszi lehetővé a jobb HW-kihasználást.
Nagyon nem lenne optimális, ha bizonyos dolgok az IGP-n kerülnének megvalósításra, amikhez jobban passzolna a dGPU, és fordítva (az egyiknek nagy memóriasávszél áll a rendelkezésére, viszont távol van a CPU-tól, a másiknál meg éppen ellenkezőleg) - és erre nem lenne befolyása a programozónak. A Mantle-vel nem kevesebb, hanem több befolyása van a programozónak arra, mi hogyan történjen!
(#266) Fiery: Ez most kb. olyan, mintha azt magyaráznád, hogy egy dolog, hogy gyorsabb a repülő az autónál, de lezuhanhat, ezért mennyivel jobb is az autó valójában.
Új hozzászólás Aktív témák
AMD "Kaveri" APU topik
- FM2+ tokozás
- Négy vagy két mag
- Integrált DX11.2 Radeon GPU
- Integrált PCIe 3.0 vezérlő
- DDR3-2133 RAM támogatás
- HSA / Mantle / TrueAudio
- Szorzózármentes "K" modellek
* Kaveri (Steamroller & GCN):
AMD Ax-7xx0
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest