Új hozzászólás Aktív témák

  • Yutani

    nagyúr

    válasz bacsis #17730 üzenetére

    SS3: BFE-t pont most a héten végeztem ki, szerintem egész jó lett, nekem tetszik. Egyik kollégám P4 Celeronon és GF4 Ti4200-n akarta játszani, de most már felismerte végre, hogy gépet kell fejlesztenie ehhez a játékhoz.

    A Crysis sztorija teljesen rendben van. Én nem is tudom, mivel játszottak azok, akik ezt kifogásolják. És mondom ezt 5 évvel a megjelenés után, hogy nem értem a fanyalgókat, Ranagolt sem!

    Ismétlésül a történet (Wiki):

    Az USA és Észak-Korea között egyre jobban nő a feszültség, amely a Dél-Kínai-tengeren kristályosodik ki igazán. A problémát egy amerikai archeológusok által felfedezett rejtélyes objektum okozza, mely az egyik ottani szigeten található. Észak-Korea rögtön elfoglalja és lezárja a területet, az Egyesült Államok pedig egy elit egységet küld, hogy kihozzák a tudósokat, és megtudják, miért kell annyira a koreaiaknak a tárgy. A két nép közötti ütközet alatt az objektum működésbe lép, és minden jel arra mutat, hogy az idegen eredetű tárgy a Föld leigázásában játszik kulcsszerepet. A sziget emberi túlélői összefognak, így megkezdődik a háború a csonttá fagyott trópusi szigeten a földönkívüliekkel, mely háború kimenetelétől akár a Föld sorsa is függhet.

    A két ellenséges ország továbbra is egymás ellen harcol, miközben az idegenek mindent és mindenkit megtámadnak. Gyorsan halványul a remény, miközben a játékosnak titkos egységet kell a buja trópusi őserdő szívébe vezetnie, hogy aztán keresztülhaladva az idegen objektum belsejében (súlytalanságban), vad, fagyott tájakon küzdve eljusson a végső, anyahajón vívott csatáig, ahol eldőlhet a Föld sorsa.

    Mi ebben a kivetnivaló? Mi ebben a kevés? Mitől nem sztori ez a sztori? Van olyan, mint akármelyik másik FPS. Igen, a Half-Life-nak sincs sokkal nagyobb sztorija, pedig nálam a valaha volt legjobb játékok a HL játékok.

    [ Szerkesztve ]

    #tarcsad

Új hozzászólás Aktív témák