Új hozzászólás Aktív témák

  • Devas

    őstag

    válasz Ragnar_ #270 üzenetére

    Mondjuk ezt még nem figyeltem, de úgy tűnik igazad van, hogy a minimum FPS nő sokat a sok szálat használó játékok esetén, ha többszálas procink van. Most direkt megnéztem egy-két videót miatta. :)
    Stuttering az nem lesz, amíg a V-sync alá nem néz be az FPS (pl 60 Hz), vagy a freesync rangeben tartózkodik az FPS.

    Valóban engine függő, hogy mi mennyire profitál a több szálból. Itt egy példa:

    Melyik a jobb, a natív 6 magos proci, vagy a 4 magos 8 szálas HT-s proci?
    Szerint a 6 mag erősebb azokban a játékokban amik teljesen kihasználják a 6 szálat és nem többet, a 4/8-as pedig azokban a játékokban lehet jobb, amik mind a 8 szálat kihasználják, de nem teljesen terhelik mindet.
    Plussz a 4/8-asnak általában magasabb lehet az órajele, mint a 6 magosnak, ezért 6 szálon is behozhatja.

    Emiatt én is teljesen tanácstalan vagyok, hogy 4/8X ryzen-t vegyek, vagy sima 6/12-est.
    A másik dilemmám még, hogy RX470, vagy RX480.
    Avagy 45-75 Hz freesync, vagy 35-144 Hz freesync monitort vegyek.

    [ Szerkesztve ]

    Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.

Új hozzászólás Aktív témák