Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
De nem fog tudni 12 szálat 100%-on hajtani, azt nagyon nehéz. Csomó dolog van, amire adott esetben várnia kell, és kérdés, mennyire lehet átlapolni, hogy ne legyen túl magas az input lag.
Pláne, ugye ez DX11 alkalmazás, a DX11 pedig mmint API talán jóindulattal 1,5 szálat ha használni tud. Ez pl. komoly gátja lehet a skálázódásnak, és emiatt önmagában nem igazán lesz 100% CPU-használat. De maga a játék a feladataival mégis végezhet jóval hamarabb töb szálon. Persze, az API be fogja húzni a féket, és belerondítani a skálázódásba. De ez majd változhat DX12 és Vulcan alatt.Tehát itt sanszosan az az eset áll fenn, 1,5 szál körül kimaxolódik az API, és se a CPU, se a GPU nincs fullra kihasználva. Ezért is léptünk tovább rajta.
Korábban volt egy mérésem, 1600CL9 ramok szemben 2133CL11 ramokkal a 4,5Ghz-es 4690K-mmal, és húzott 290 Radeonnal, ott pl. ki tudta majdnem maxolni a procit, így négy szállal még ment: [link][link]
De ott is tanulságos, hogy 47-ről úgy lett 52FPS, hogy tulajdonképpen a CPU kihasználtság nem változott, 97%. Ja, és persze, szintén masszívan CPU-limit.
Sajnos az FPS nem kompatibilis a mostani mérésemmel, mert itt nem néztem bele a kukkerbe, de jellegében ugyanott készült.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Horgász topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen