Aktív témák
-
Protoss
senior tag
Hali!
Szerintem ezzel rosszul választotta meg a célközönséget. (A foci meccses reklámoknál tutira, F1-nél meg lehet, hogy presztizsből csinálja)
Talán csak a létszám érdekli minél többen lássák és ivódjon be a tudatba. Mondjuk többet érne, ha inkább filmekkel kampányolna.
ÜdvNe glettelj, a vakolás jobb
-
Protoss
senior tag
Kösz! :DD
Erre gondoltam. Én is.
Ödönke:
Az, hogy csak elköltsük a reklámra adott suskát még nem marketing. :DD
A célközönség fontos, hiába reklámozod az éhező etiópoknak az elektromos habverőt mikor még áram sincs a háztartásukban + sajnos tojás sincs a közelben.
Pl.: a kocsigumit sem hírdet fehérnemű kiállításon senki, mert nincs ott a célközönség. A foci közben szerintem kevesen gondolkodnak azon, hogy ha holnap után kis kedden gépet veszek akkor abban AMD lesz a proci. (Kit érdekel az 50 alaktrész között, hogy milyen a proci márkája még az alkatrész neveket sem tudja megjegyezni. Mert kb ennyit tud egy átlag felhasználó vásárláskor.)
A ''legyünk ott mindenhol'' elvbe már pár cég bele bukott anyagilag és hírnévileg is.
Az F1-es kampány már jobb. Motorsport mivolta miatt közelebb áll a műszaki érdeklődési körű emberekhez.Ne glettelj, a vakolás jobb