Aktív témák

  • Protoss

    senior tag

    válasz marcee #6 üzenetére

    Kösz! :DD

    Erre gondoltam. Én is.

    Ödönke:
    Az, hogy csak elköltsük a reklámra adott suskát még nem marketing. :DD
    A célközönség fontos, hiába reklámozod az éhező etiópoknak az elektromos habverőt mikor még áram sincs a háztartásukban + sajnos tojás sincs a közelben.
    Pl.: a kocsigumit sem hírdet fehérnemű kiállításon senki, mert nincs ott a célközönség. A foci közben szerintem kevesen gondolkodnak azon, hogy ha holnap után kis kedden gépet veszek akkor abban AMD lesz a proci. (Kit érdekel az 50 alaktrész között, hogy milyen a proci márkája még az alkatrész neveket sem tudja megjegyezni. Mert kb ennyit tud egy átlag felhasználó vásárláskor.)

    A ''legyünk ott mindenhol'' elvbe már pár cég bele bukott anyagilag és hírnévileg is.

    Az F1-es kampány már jobb. Motorsport mivolta miatt közelebb áll a műszaki érdeklődési körű emberekhez.

    Ne glettelj, a vakolás jobb

Aktív témák