Új hozzászólás Aktív témák

  • Remov

    aktív tag

    válasz zsozsi67 #10021 üzenetére

    Igen, bár a német supporton is van pár Google Fordítós indiai, sokkal nagyobb eséllyel kapsz olyat aki valóban tud segíteni és szól a fölötte lévő embernek (Amit szeretnél azt semmilyen supportos nem tudja önállóan megcsinálni szerintem, ennyi jogkört nem adnak nekik).

    "Olyan érzésem van, hogy elveszett a pénzem."
    Hát nem akarlak elszomorítani, de benne van a pakliban. Az Amazon alapból híresen szarul áll mindenhez aminél szóba kerülnek a giftcardok (Igazából nem is értem, miért úgy adták vissza a pénzed, ha te nem kérted, az a szokás, hogy az eredeti fizetési módra megy vissza :F), plusz a te esetedet semelyik supporton dolgozó supervisor / manager sem tudja egyedül megoldani.

    Amit még megpróbálhatsz, hogy írsz a jeff@amazon.com -ra. Nyilván nem Bezos fogja elolvasni, hanem a Reddit szerint az ő Executive Teamjéhez futnak be az emailek, olvastam pár esetet ahol ők segítettek egy problémában miután a support hozta az Amazonhoz illő szintet.

Új hozzászólás Aktív témák