Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alduree

    csendes tag

    válasz ScomComputer #4686 üzenetére

    Ez így nem egészen pontos. Az alza volt munkatarsaként, számos olyan eset van, amikor a vásárló neve pl "kvazimodo" meg hasonlók, amennyiben a számlán nem szerepel adoszam, vagy olyan konkrét adatok, amiktől az áfás jellegű vásárlásnak számít, úgy bárki eljárhat garanciaügyintézésben. Amikor a reklamáción leadnak egy terméket, olyankor annak a személynek fogják kérni az adatait, aki leadta. Millió és egy példa van rá hogy valaki nem szívesen adja meg a privát privát adatait, mint pl nevét vagy telszamot, esetleg mailt sem! Helyszínen erre is van megoldás, a srácok bírják, hogy "valami@gmail.com" röviden, kell az eredeti számla és minden menni fog. Az alzánál rugalmasabb cégnél nem dolgoztam eddig még sosem, mindent tőlük veszek ami kell, a mai napig. És amúgy, ahogy egy média marktban sem adnak "anyakönyvi kivonatot" egy termékhez így ez itt sem így működik, elvégre nem ingatlan, vagy járműről beszélünk. Telefonon persze megkerdeztem őket, hogy ide se írjak butasagot, arra hivatkozva, hogy kamu nevet és adatokat adtam meg a rendeléskor, de megnyugtatott egy kedves hölgy, hogy nem kell aggódni ilyesmin garancia úgy is van mindenre, amennyiben a hozzá tartozó számla megvan, amit átvételkor adnak, nem az online verzió, hanem a hosszú! Üdv, Dániel. Ettől függetlenül a visszaélések vagy esetleges hibás termékek vásárlása elkerülése érdekében mindenképpen javasolt az adasveteli, de elsősorban csak a saját nyugalmunk érdekében.

Új hozzászólás Aktív témák