- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Videó stream letöltése
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Reklámblokkolók topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Mobilinternet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molvany
senior tag
Az enyém még egy keresöben sem fellelhetö
Bár érdekes dolog ( néhányszor már felfigyeltem hasonlókra ) , hogy MO - ra átlagban hamarébb megérkezik " akármi " Kínából mint Németországba. Természetesen ez csak az én észrevételem. Hogy valós - e vagy csak én látom ígyWhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Shrimplandhu #7633 üzenetére
Egy megnyitottat ( ennyi idö után ) sosem zárunk be. Legalább is én soha nem tenném.
Ha valami 57 nap alatt nem érkezik meg, az nem hogy 2 héten belül nem jön meg, hanem soha sem.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Pl. egy képernyömentés a fizetésröl, mivel feltételezhetö hogy neten utaltál. Tehát a Net - Bankodból.
Ugyan úgy egy képernyö mentés a vásárolt tételröl ( tételekröl ) ha nem egy oldalon látható az öszes.
Németországban adva van emil cím, amire küldeni lehet. Gondolom ez MO - on is ugyan így müködhet ( dik ).[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
-
molvany
senior tag
válasz Dzsabba #7788 üzenetére
1. A számlaszámod " megadtad " amiokor fizettél.
2. Ugyan arra fog visszaérkezni, amröl fizeettél.
3. A visszautalás beletart néhány napba.
4. Mikor kaptad az értesítést az Ali - tól a visszafizetésröl ( abban a levélben le van írva mikor várható kb. )
5. Az Ali visszafizetési határidönek a 3 - 15 munkanapot adja megkirkri:
Please note:
You should receive your refund within 3-15 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Dzsabba #7793 üzenetére
Èn is a kártyaszámmal fizetek ( gondolom egyröl beszélünk ) , vagyis nálama Maestro Kártyán lévö számot adom meg, amikor fizetek.
Feltételezem nálad is valami hasonló kell hogy legyen. Tehát oda jön vissza a pénzed.A levelet a termék oldalon kaptad. Ezek után még kell az Ali - tól kapnod egy levelet, amiben jelzik a visszautalást. Ilyet nem kaptál ?
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Dzsabba #7799 üzenetére
Azért az érdekes, ha nem kaptál semmilyen levelet az Ali - tól.
Ilyen levél szokott érkezni, amiben jelzik, hogy az Ali - visszautalja az összeget :The dispute reached an agreement
Dear ...............
An agreement has been reached for Order No. 12345678912345 .
Please note:
You should receive your refund within 3-15 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.Legalább is nálam mindig egy ilyen levél érkezik ( sajnos volt már egynéhány ügyem )
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Dzsabba #7802 üzenetére
Lehet ez is egy értesítö levélforma. Még ilyennel nem találkoztam ( pl. hogy még a Kártyaszám is látható ).
Lehet az is a különbség, hogy te Kreditkártyával ( dombornyomott ) fizettél én mindig Maestróval fizetek.
Vagy ki tudja, mi miért
A leveledböl még nem tudtam leszürni azt, hogy számodra mennyire ismerös a tény, hogy a pénzed addig nincsen az eladónál, amíg te vissza nem jelzel az oldalon, hogy megérkezett a termék. Csak ezután utalja át az Ali az eladónak.
Sokan azzal vannak még, hogy az eladónál van a pénzük utalás után.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz tobias40 #7882 üzenetére
Szerencsés vagy.
Nekem egy már egy hete " escalate " státuszban van, a másik ma este jár le az öt nap, hogy az eladó reagáljon. Ha nem, akkor automatikusan jön vissza a pénzem minden cécó nélkül. Mivel az eladó már kilépett az idöböl ( 60 nap ) nem hiszem hogy reagál.
Bár vannak pozitívok is. Ma jött meg egy 11.11 - i vásárlásom.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Levendula89 #7923 üzenetére
11.11 - rendelés,ami a követök ( több ) szerint még Kínában van, utolsó látható Nov. 24. - e.
Tehát minden létezö követö szerint ott van azóta, meg sem mozdul. Még ma is az látható.
A lényeg: Öt ( 5 ) nappal ezelött már meghozta a postás. TN - el ellátott küldemény.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz peestike #8016 üzenetére
Szerintem készíts egy " nagyonbb " képet ( felbontás, minöség ) hogy az nagyon is jól látszon, ami a gond és írsz az eladónak ( csatolt képpel ) és megkérdezed elsö körben, neki erröl mi a véleménye.
A válasza után lehet majd adott esetben egyezkedni vele ( pl. visszatérítés, részleges visszatérítés, stb. )WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
1. Ez csak 12 nap onnan hogy elektronikusan regisztrálták a küldeményt. Miért is lenne ez " semmi történés " ?
2. Vannak eladók, akik ennyi idö után még eddig sem jutnak
3. Kína. Ott a 12 nap annyi mint Európában a 2 - 3 nap ( ilyen szolgáltatás viszonylatban ).
4. Türelem. Még legalább 3 - 4 hét lehet mire megérkezhet, tehát ezen a pár napon még felesleges idegeskedni.[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
-
molvany
senior tag
válasz Zollkid100 #8103 üzenetére
Bistosan ÀFA - mentesen nem fog megérkezni ( 99,99 % ).
Hogy ezen felül van - e vám ilyenre nem tudom ( szerintem nincsen ).WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Turbobacsi #8124 üzenetére
Bocs, lehet én vagyok értettlen. De mivel vásárlás alkalmával fél perc bepötyögni azt a szerencsétlen három adatot ( Kártyaszám,lejárati idö és Név ) , akkor mi a francos fenéért szükséges regisztrálni az alipay - ra
Jelenleg adnak ha nem tévedek 8 dollárt a regisztrálásért. Ennyire nem kihagyható ez az összeg ? Ennyi megéri azt, hogy " nem szükséges adatokat " adjon valaki meg magáról ?
De lehet, csak én vagyok értettlen és nem értem a dolgokat[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Ha az eladó nem reagál az öt nap lejárta alatt ( a végéig ), akkor automatikusan visszakapod a pénzed az öt nap után.
De leginkább az " utolsóo órákban " ha hamarább nem is, reagálni szoktak.
A kici Kínai már ilyen. Tehát várd meg a végét. Utánna okosabb leszel, mit kell lépned. Ha kell.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Azért vannak még kellemes meglepetések is.
YW - es küldemény, Dec. 11 - én vásárolt, Dec. 13. - án küldte és az imént dobta be a postás a postaládába.
Nem kevés vásárláson vagyok már túl, de at hiszem, ilyen gyor még egy sem volt ( kivétel a DHL Express ).Shrimplandhu
A fórumtárs már leírta a lényeget a kérdésedre[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Gabesz25 #8246 üzenetére
Jó lenne elolvasni ( látni ) azt az emilt, amiben a " full refund-ot - megítélték.
Ugyanis ez amit bemásoltál, ami az oldaladon van, ez szerint még nincsen eldöntve. Itt még 3 napon belül várnak visszajelzést ( indoklás félét a felektöl ). Ez még nem azt jelenti, hogy a részedre már döntöttek.
Tehát mi van abban, amit a postafiókodba kaptál ?[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Az Ali - s vásárlás menetét szerintem még nagyon tanulgatnod kellene. Az eladónál addig nincsen a vevö pénze, amig a vevö vissza nem igazolya az árú érkezését. Söt, az eladó nyugodtan várhat is, mondjuk elöször kipróbálja, teszteli azt amit megvett. Csak ezután igazolja vissza és csak ezek után utalja az Ali - az eladónak.
Minden vásárlással kifizetett összeg az " Ali kaszájába " kerül elsö körben.( #8248) Gabesz25
Ez szerint az Ali - lezárta, tehát a számládra visszafogják utalni a teljes összeget.
Pl. nekem pár napja volt két hasonló, a másodikról 17. - én írtak és ma volt rajta a számlámon ( ez öt nap volt ).
Az hiszem, az elözö is öt nappal kesöbb volt a számlámon.[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
1. Nagyon megtisztelnél a válaszoddal, ha " álltalánosítás helyett ", kokrétan megírnád, hol kellene " a stíluson csiszolnom " az elözö hozzászólásomnál ?
2. Ha mejd egyszer valaki kész tényként kezeli azt, amikor a kis Kínai " idö lött " leadassa a vásárlóval az értékelést " és a végén " arcra eseik ", mert ismerve a kis Kínait, böven benne van egy ilyen eset, akkor majd legyél ott és meséld el a " póruljártnak ", hogy ezt valaki csak " kitalálta ".WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz lowhuszika #8329 üzenetére
Tehát a lényeg ( amit én értelmezek ):
Kérik a címed megerösítését, tehát írd meg nekik azt a címet, amire kérted a rendelésd.
Ez rendjén is van.
A másik, amit kérnek, szerintem hüleség. Vagyis kérj a postádon egy igazolást, mi szerint a küldeményed oda nem érkezett meg. Ez a bizonylat kell nekik ( szerintük ) hogy a pénzedet vissza tudják utalni.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz senki11 #8507 üzenetére
DHL gyors. Meg kell nézni ( lényeges ) mennyi feldolgozási idöt számol fel az eladó . Sokszor az a sok, nem a DHL átfutási ideje. Eddig gyakorlatilag minden DHL Expresses küldeményem 3 - 5 nap alatt megérkezett. Volt már néhány.
" Elbliccelni " ? Tessék kiveni a kezed ... ( na abból )[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Több variáció van. Vagy megjön, vagy nem. Ha nem jön meg, a 60 nap lejárta elött megreklamálod, a kis Kínai pedig vakarja ott is ahol nem viszket, mert nem tud létezö TN - t felmutatni, visszakapod a pénzed.
Ha nagyon mérges vagy, akkor ha meg is jön, ugyan ezt eljátszhatod, majd a végén vagy megszánod és megszakítod a reklamációt, vagy nem szánod meg, had süljön a saját zsírjában, hátha egyszer végre észhez tér és nem játsza el azt a fajta csalást. Mert ez az. A vevö átverése. Függetlenül attól, célba - e ér valaha vagy sem.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Engem sem a megérkezés, hanem az átverés zavar.
A legfrisebb esetem: Vettem .... valamit. Az árú értéke 7 euro. Külön fizettem CN - es küldésre 1,65 eurot ( az eladó saját oldalán volt ez a lehetöség megadva ).
Két napra rá ír az eladó, hogy 7 napon belül postázza ( ezzel sincs gond, 7 nap volt adva az oldalon feldolgozási idönek ).
DE ezt írja még : China Post Ordinary Small Packet Plus - ami szerinte 35-65 days
Amikor ezt elolvastam, abban a pillanatban nyomtam a megszakításra. Nehogy már valami francos módon küldje, minden követés nélkül, amikor pluszban még kifizettem a szállítást követhetö TN - el.
Természetesen másnap kaptam az Ali - tól a levelet, hogy a pénzem visszautalják.
Még gondolkozom, el - e küldjem az eladót ....... na oda így utólag
Azért ez már p@fátlanság.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
-
molvany
senior tag
A feldolgozási idö ( processing time ) minden eladó terméke alatt megtalálható.Azért annyi, mert az eladó annyit adott meg. A vevö vagy elfogadja és vár, vagy keres más eladót ha sokalja. Bocs, de ezt nem illik ilyen formában megkérdöjelezni és kritizálni, mivel vásárlás elött adva volt. Miliom egy oka lehet annak, hogy miért épp annyi idöt ad meg. Van aki pl. 10 napot ad meg de 1 -2 napon belül postáz. Van aki a 10. - ik napon postáz. Különbözö okoknál fogva.
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
A kártyával az Ali - nak fizetsz, nem direkt az eladónak. Az eladó csak jóval késöbb kapja meg a pénzét, de ez egy másik téma és feltételei vannak ( annak hogy megkapja ).
Ha követni szeretnéd a küldeményed, akkor pl. China Post - ot vagy HongKong post - ot kell választanod ( ezek az olcsóbbak ). Az átfutási idejük kb. 15 - 60 nap lehet
Vannak a drágábbak mint pl. a DHL Express. Ennek az átfutási ideje 2 - 3 naptól 5 - 6 napig lehet ( + a feldolgozási idö )
De ezeket az árak alapján és a küldés idötartamán is láthatod.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Tegnap vásároltam, kifizettem. A vásárlás, vagyis a szállítás így van felajánlva : China Post Registered Air Mail
Amit tudunk, hogy valami CN végzödésü TN - nek kellene lennie.
Ma reggelre " elküldve " státusz van már. Igy : Seller's Shipping Method 12345678912 ( a számok csak szimbólikussak ).
Most akkor szokás szerint mit is ér az, amit leír[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Volt már ilyen küldeményem ami itt volt már a 3. - ik héten, de pl. jelenleg egy jön már Dec. 11. - e óta.
Azt azért leszürtem a fórum beírásokból, hogy " átlagban " ide sokkal tovább tart, mint MO - ra. Még a TN - el ellátott regisztráltak is " tovább " utaznak ide.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz peestike #8834 üzenetére
1. Még 40 nap van hátra. Ez azt jelenti ( átlagot vévve ) hogy 20 napja jelezte hogy feladta. Azért 20 nap Kínából nem sok még. Söt.
2. Egy Dec. 24. - i vásárlásom feladása Dec. 30. utolsó Kínai bejegyzés Dec- 31. Következö Jan. 13. Frankfurt reptér. Kikézbesítve tegnap ( Jan. 19 ) CN - es regisztrált volt.
3. Disputot a 60 nap " közvetlen letelte elött " szokás nyitni ( hivatalosan is és nemhivatalosan is ). Mint írod, még 40 nap van a számláló szerint. Ha nyitsz, " kinevetnek " az Ali - nál.
4. A 17Track szerint a küldeményem még mindig Frankfurtban van ( kb. ennyit a keresökröl )[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Sondi1986 #8891 üzenetére
Egy óriási OFF
Szöknek a határon át az emberek. XY is halja, hogy egyeseket ( 1 ) elkapnak, azoknak nem sikerül
A nyakába akaszt egy nagy táblát, rárajzol ( ír ) egy nagy kettest ( 2 ) és a legbnagyobb nyugalommal sétál át a határon. A határör természetesen megállítja ( elfogja ).
XY - on mékységesen felháborodva megkérdezi: " Mit akarsz, miért állítottál meg ? Hiszen én kettes ( 2 ) vagyok.Bocs még 1x az OFF - ért.
[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Normál DHL Experess alig pár nap a szállítás ( ha van áfa, akkor sem hosszabb ). Természetesen hosszabb abban az esetben, ha a vevö nem " naprakész ".
Természetesen függ attól is, milyen feltételeket vállalt az eladó ( feldolgozás )
Mondjuk én kézhez kaptam már 2 nap alatt DHL Express küldeményt a feladástól száamítva ( többet ).
Ha megadja a Kínai a követési számot, figyelni kall a DHL Express - en hogyan halad, mit ír ( ott írja, ha kérnek a fogadótól alamit pl. ).
Ja, igen, itt ( EU - ban , ) a DHL Express hétvégén valóban nem szállít.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Ithlos23 #9005 üzenetére
Ezt a tévhitet el kellene felejteni. Az eladó írhat rá bármit, senkit sem érdekel. Legalább is azokat nem, akik ott ülnek és pénzért nézik. Olyan sincs, hogy valami átcsúszik, valami nem. Ez nem lottó
Nekem már hozott a DHL Express több kb. 100 euro értékü küldeményt, amit csak a kezembe nyomtak. DE volt olyan is, amiért kifizetteték az ÀFÀ -t. Ha majd megtudod az oldalad nézni, akkor jelentkezz és valaki megmondja,mitnézz meg, hogy ezekre a kérdésekre válaszolni tudj.Ui: Ha valakinek a levelére válaszolsz, használd a Válasz - gombot
[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Ithlos23 #9012 üzenetére
Remélem ez tudod mit jelent ? Azt hogy majdnem egy hónap van megadva feldolgozási idönek. Magyarul, hivatalosan, jogosan még ennyi ideje van a feladásra : 23 days 5 hours 46 minutes
Vagyis kb. ha betartja, ennyi idö múlva fogja csak elindítani a küldeményed.
Ha ez tényleg így van, ezzel befürödhetsz. Várhatsz.[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Ithlos23 #9014 üzenetére
Pedig ez az adatot biztos ott volt. Minden eladó termék lapján ez mindig megvan adva. Szerintem te nem tudtad hol látható ez és nem nézted. Tehát most ennyit tanultál.
Hogy a Seller Guarantees - nál a 7 napot írja, az azt jelenti, ha feladta már, onnantól garantálja, hogy 7 napon belül megkapod ( de ez DHL Expresnél meg is történik ).V/
A fórumtás álltal beírt idön belül köteles feladni ( tudtommal ezt irtam ) és azt is, hogy addig joga van " nem feladni ", mivel vásárlás elött már nyilvános adat volt a terméklapján. Hogy az utolsó napon adja fel, az is részeröl jogos. Továbbá az is nyilvánvaló, hogyha nem adja fel az álltala elölátott idön belül ( legyen az 1 nap vagy 30 nap ) akkor a vevö automatikussan visszakapja a pénzét.
Továbbá semmilyen feladásról nem volt szó, csak a Processing Time - ra kérdeztem rá a fórumtárstól, amire válasznak ezt írta: 23 days 5 hours 46 minutes.
Tehát még ennyi ideig joga van " nem elküldeni " és nem vét semmilyen szabály ellen.WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
Szerintem te most valahogy semmit sem akarsz érteni.
A feldolgozási idö és a szállítási idö két külön fogalom, köszönö viszonyban sincsennek.
Ha valami nem tudsz,az még nem azt jelenti, hogy nincsenTessék a processing time ami minden alis eladó oldalán ott van ( mégha te nem is látod )
[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
molvany
senior tag
válasz Ithlos23 #9027 üzenetére
Passssz.
Az rendjén van, hogy újjonc vagy Ali - s vásárlásban. De eddig ( szerintem ) konkrét kérdésekre eltérö válaszokat adtál.
A Processing Time ez szerint itt 7 nap ( ezt kérdeztem már 1x )
A válaszod valami 23 nap ... stb. volt. Aminek ehhez semmi köze.
De mint az írásom kezdtem: Részemröl az eset PasssszWhatsApp :+491737182060
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Rózsaszín Párduc , i5 12400F , RTX 2060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 500GB HDD
- Épített számítógép Ryzen 5 1660TI
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 E OSS objektív
- AKCIÓ!! GAMER PC - RTX 3060Ti 8GB - RYZEN 5500 - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- AKCIÓ!! GAMER PC - RTX 3060Ti 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs