Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Sentinel80 #47784 üzenetére

    Ezt a trükköt nem igazán alkalmazzák: hogy paypal-al odaadja neked a refund ot, majd cancel t nyom. Eddig aki így küldte nekem mind "nálam hagyta" a pénzt, egyébként is van egy kis indoklási kötelezettsége, mert nem lehet simán visszavonni a PP pénzküldést és mivel általában üzleti fiókok, nem küldhet tévedésből pénzt és a PayPal sem szereti, te viszont elutasíthatod a pénzét.
    Nem feltétlen kell elzárkózni ettől a megoldástól. Mivel pár mp alatt látható hogy teljesíti a pénzküldést, lehet és adott esetben ha még nem járt le szállítási védelmi idő lehet újból dispute-t indítani
    Ja és itt is van PayPal fizetés, akkor meg mindenképp a PayPal-ra jön a pénz vissza.

    A másodikként írt trükköt meg nem értem, mire várnál még 16 napot ha leigazoltad a vásárlást? 15 napon belül rendeztesd a problémát.

  • HollyBoni

    veterán

    válasz Sentinel80 #47784 üzenetére

    Én nem vagyok nagy tapasztalatú, de abban már biztos vagyok, hogy 10-7 eladó trükközik.

    Bocs de szerintem totál hülyeség ilyeneket terjeszteni. Oké hogy átvertek és szomorú és/vagy ideges vagy, de attól még nem lehet levonni ilyen következtetéseket. Elég nagy hely az Ali meg az eBay is, elég sok termékkel és eladóval. Vagy megvetted az Ali-n lévő összes terméket, és az eladók 70 százaléka trükközött? :)
    Hidd el hogy eBay-en is jó pár embert átvertek már. Az eBay meg az Ali csak egy platform ahol az eladók árulják a termékeket, az hogy azon a platformon átvernek vagy nem, az már az eladón múlik. :R

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz Sentinel80 #47787 üzenetére

    Ez nem igaz: Ekkor nem tudtam, hogy amúgy alapvetően egy eladó az aliexpressen, hivatalosan nem tud semmilyen refund ot adni.
    Elküldöm a dispute-t, az eladó elolvassa és elfogadja, akkor az AliExpress visszautalja a pénzt, a dispute elfogadásával lényegében az eladó küldeti vissza. Akkor is van lehetősége ha mondjuk szállítás közben megsemmisül a csomag, vagy ellopják.

    Ez hülyeség: Úgy tudom, hogy az igazán korrekt eladó, maga ellen kér dispute ot, hisz hivatalosan nincs más út a refundra. Nem kér, mert akkor rosszabb lesz a jutalék alap besorolása, többet kel fizetni, ki lenna az a marha a ki önként fizet többet? A visszatérítés kérése a vevő joga, ha van valami probléma, miért élne vele egy eladó?

  • V/

    Topikgazda

    válasz Sentinel80 #47791 üzenetére

    Ebay en ezzel szemben, akkor is, ha nem nyitsz dispute ot, mert eleve paypal-al fizetsz.
    No nem egészen.
    Az eBay-en ha van gondod, akkor eBay case-t, return request-et kell nyitni, ha ezen felül PayPal fiókon keresztül fizettél és az eBay-en a vásárlói védelemmel nem oldódott meg az ügyed, akkor lehet PayPal-on dispute indítani.
    Novembertől ugyanez a helyzet van az AliExpressen is.
    Lényeg az, hogy mindkét helyen a PayPal dispute a második vonal a vásárlói védelemben, ha érvényes az adott vásárlásra, mert van ilyen is.

    A linked megnéztem egy Sep-10-2018-as bejegyzés és egészen másról van szó, a PayPal visszatartotta a pénzt egy ideig, mert "kezdő eladó" volt és 100 $-ról volt szó, sehol nem írta hogy nem kapta meg és nem kell neki kamu azonosítót megadni.
    A kínai eladó nem tud személyes tranzakcióval pénzt küldeni, ez a rész nem használható náluk, pont ez a probléma hogy a pénzt mindig fel kell bruttósítani a tőlünk levont jutalék összegével, ezért a javaslata így értelmetlen. Hiába kérsz olyat amit technikailag nem tud teljesíteni. Szoktam egyébként olvasni ezt a PP fórumot, de sajnos azért sok olyan hozzászólás van amiben a lényeget elhallgatja, nem egészen úgy van szituáció és van ami nem húzható rá mondjuk az EU-s PayPal-ra, vagy egy adott ország PayPal ügyfelére, mert vannak eltérések, mondjuk egy lényeges, magyar fiók esetén a bankszámla nem fizetőeszköz, máshol meg az.
    Az eBay-en Paypal regisztráció és nem bankkártya hozzácsatolással fizetni az felesleges luxus, drága a PP árfolyam.
    Ha pedig van a PP fiókhoz hozzárendelve bankkártya, akkor ténylegesen azzal fizetsz az eBay-en is.

    Mivel most már nekünk is lehet több hónapja az AliExpressen PayPal-al fizetni, ez a15 napos AliExpress dispute kikerülése teljesen értelmetlen, ha az AliExpress nem ad neked igazat, még mindig ott hogy a PayPal-on keresztül reklamáld meg, ha valamit figyelmen kívül hagyott az AliExpress reklamációs részlege.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák