Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz feket663 #55454 üzenetére

    Mivel 48 órán belül lehet fizetni és csak péntek 16-ig volt telefonos ügyfélszolgálat ami hétfőn 8-tól lesz, ha belefér a hétfői hívás a 48 órába akkor esetleg a kódot megtudakolhatod. Ha kifutsz a 48 órából akkor 799 Ft. Ez van.
    Továbbra is állítom hogy a hétvégére le kapcsolják az értesítést aztán azt mondják hogy az elektronikus adatok közt nem volt elérhetőség, arra meg nincsenek felkészülve hogy ezt hibásnak tekintsék és ezért egy ember egyeztessen a küldemény címkéjével.

    Ez írtam nekik egy levelet, amit az "előzetes vámkezelési megbízások" egy értelmetlen dolog volt, ott 4000 Ft a az eljárási költség és a megérkezett már nem lehet előzetes.

    És az írják:
    A megbízásos postai, vagy közreműködői vámkezelési módok igénybevételére szolgál, amelyre vonatkozó nyilatkozatát a küldemény magyarországi beérkezéséig küldheti be.
    Automatikus postai vámkezeléshez előzetes nyilatkozattételre nincs szükség.

    [ Szerkesztve ]

  • ggabor02

    aktív tag

    válasz feket663 #55454 üzenetére

    Sajnos a posta 2021-ben még itt tart. Mindig más a hülye, ők még véletlenül sem. Nekem is elmagyarázta az ügyfélszolgálatos, hogy biztos volt szóköz a telefonszámban, vagy nem +36, hanem simán 36 volt az eleje, amely számot ők megkaptak. Nehéz lenne úgy megírni a szoftvert, hogy a szóközt kivegye a telefonszámból, esetleg a 36xxxxxxxxx elé odategye a + jelet?
    Meddig tartana elkészíteni egy felületet, ahol a Tracking számot és mellé a elérhetőségünket előzetesen be lehetne írni, ha már egy szóköz megakaszt egy ilyen komoly gépezetet?
    Ezt a rendszert közel fél évig készítették, mielőtt elérkeztünk a július elsejéhez.
    Borzalom.

Új hozzászólás Aktív témák