Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Predator2 #31357 üzenetére

    Akkor még nem volt 2. rész amikor írtam.
    De nincs protokoll, az enyém a pillanatragasztó volt, sosem fogod azt részt használni.
    Az övé meg az hogy küld egy másikat, ezért zárd be a dispute-t és adni fogja a nyomkövetési számot miután feladta a fogót. Nem kell fizetned semmit, jön egy másik.
    Ha elutasítod lehet hogy az Aliexpress visszaküldeti veled az egész tételt, minimum 3600 Ft (ha nem nehezebb 500 g-nál) amit nem fizet ki senki rajtad kívül és azután kapod meg a pénzed ha leigazolja hogy megérkezett hozzá.
    Vagy tényleg visszakapod az árát. Ilyenkor már lehet hogy nem tőle kell újból megvenni, mert lehet hogy haragudós féle ember. Neki így veszteséges az üzlet.
    Ráadásul ha nekem vissza kell adni egy termék árát, a NAV felé a hiányzó pénzzel nem tudok elszámolni, kell a rossz termék hogy a könyvelést le tudjam rendezni, azért Kínában is hasonló lehet a könyvelési szabályozás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák