Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz csori23 #20379 üzenetére

    Ezt írtam: Mivel nem fog megérkezni, mert rossz címre lett küldve lehet rá disputet-t indítani és visszakapod a pénzed.
    Ennek előfeltétele, hogy vársz addig amíg a várható érkezési idő vége felé jársz, vagy a nyomkövetésnél az látszódik hogy máshol átvették.
    Visszanézve látom, hogy te rögtön indítottál, nem kellett volna.
    Nem akar lerázni, kapott egy kifizetett rendelés X címre, ő feladja. Az hogy ez nem annak a címe aki fizetett, különösebben nem érdekli, mert ő szabályosan járt el, teljesítette az ő részét.

    Idő előtt lett dispute és neki abban igaza van hogy legyen Cancel.
    Akkor még később lehet újra indítani, de mivel leírtad neki a szituációt, tudd erről a "feltörés"témáról, akkor is ezt fogja az AliExpress értesítésére leírni és kicsi az esély, hogy javadra döntenek.
    Az Alipay-n nem volt regisztrálva a kártyád?

Új hozzászólás Aktív témák