- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 10
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joe fiú
senior tag
Sziasztok!
Lehetetlent kérdezek. Van egy ~70p timeline sávom több videó es hangsavval, effektek nélkül. Exportálás során egy ponton mindig megáll a kodolas. Nem ír hibát, simán leáll.
Ötlet? Hogy tudom kinyomozni mi a hiba? 2 napi munkám van benne, nagyon nem szeretnem újrakezdeni.
Premiere Pro CS6-rol van szó. -
bzsombi
újonc
válasz klimokrisz #1699 üzenetére
Op. rendszer: Win10, ramom: 8gb, proci: i5-4440, verzió: Premiere Pro 2017 legális. Többször észrevettem, hogy egy minimális lagg után kezdődik ez az elcsúszás. Gondoltam, hogy valami gyenge hozzá, de megnéztem, és sem a procit, sem a ramot nem terheli meg. Ahogy említettem, amíg nem rakom be adobeba, addig teljesen jó. Megnéztem Sony Vegassal is, ott is jó. De mivel én az adobehoz szoktam, így nem is szeretnék átváltani. Elsősorban játékokról veszek videót. Amit még hozzátennék az az, hogy más gépen régebbi verzióval is ugyan ez a probléma...
-
Joe fiú
senior tag
-
Joe fiú
senior tag
válasz dnsgaby #1706 üzenetére
Sajnos ez sem, van hely bőven. 2 SSD-ről dolgozok és egy teljesen független harmadik helyre exportál.
Most próbából szétosztottam a timelinet és elindítottam úgy az exportálást, de bosszant, hogy nem tudok rájönni mi a hiba, és nem is ír ki konkrét üzenetet, egyszerűen csak leáll az encoder. -
Joe fiú
senior tag
válasz aldebaran #1709 üzenetére
Persze, van hely mindenhol.
Próbálom az Adobe féle megoldásokat is az ilyen esetekre, de eddig 5-ből 5 féle megoldás kudarc volt. Úgy néz ki marad az újratelepítés.Befuccsolt egy újabb próba.Áthoztam a fájlokat egy új projektbe, új szekvenciával, más helyre, más hogyan kiexportálva, ugyanúgy kb. 50%-nál megáll. Nem fagy ki, nem ír hibát, nem csinál semmit, egyszerűen csak processzor megáll, számoló megy tovább, de az exportálás nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
Joe fiú
senior tag
válasz dnsgaby #1711 üzenetére
Ez is megtörtént, kitöröltem az összes cache filet, elvileg mindenhonnan. Újra beimportáltam a source fájlokat, átmentettem a projektet más projektbe is, de ugyanaz. Hiba nélkül 50% körül leáll az exportálás.
Most még kipróbálom CUDA nélkül, preview fájlokat törölve.Ha ez sem, akkor nincs ötletem, de nem is értem, mert legutóbb pár hete szinte pont ugyanilyen anyagon dolgoztam, semmi baja nem volt.
-
Joe fiú
senior tag
Na ja, ilyen opció nincs benne.
Valószínűleg kénytelen leszek újrakezdeni, habár nem tudom mi a probléma oka, így fennáll a veszély, újból ugyanez lesz...végigmentem az Adobe "what to do" listáján és semmi nem segített. Hibaüzenet nem jön, esetleg néha egy failure és kész.. -
Joe fiú
senior tag
válasz szabog4 #1719 üzenetére
Az a baj, hogy esélyes, hogy nem bug.
Megvan még a régi gépemen is a progi, elindítottam az exportálást, és gyanús. Az I7 2-2ésfél óra alatt kiexportálja az AMD most tart 4 óra felett és folyamatosan nő az idő, nem csökken. Nagyon szenved ezzel a multicam sávval, pedig nem először exportálok több sávot.
Azon gondolkodok bekavarhat-e, hogy a forrást txmuxer-rel összevontam, így elég nagy HD fájllal kell dolgoznia, de nem hiszem,hogy ez meg kellene fingassa.Tanácstalan vagyok, mert már bő 3 éve napi szinten dolgozom vele, hasonló anyagokon is, de ilyen hiba még nem fordult elő.
-
szabog4
aktív tag
Sziasztok!
Melyik opcióval tudom megoldani azt, hogy beremegjen a kamera (Közel ér a repülő a kamerához) illetve, hogy a turbinatűz körül eltorzuljon a kép? (Linken lévő fizetős plugin.)
Köszönöm a segítséget!
Előzőekben feltett kérdésre azóta sem találtam választ. Fogalmam sincs mi lehet. Majd valahogy megkerülöm a problémát.[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
Mexildos
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Premiere pro esetében és esetleg After Effect-nél van arra lehetőség, hogy a renderelnivaló anyagot távoli számítógépen készítse el a rendszer? Esetleg több távoli számítógépen megosztva az anyagot?
Idáig Edius-t használtam ahol erre a cégnek volt saját XRE szervere ami ezt gyárilag tudta. A segítséget előre is köszönöm.
Ez azért lenne fontos, hogy az editor gépet ne fogja a Premiere amíg renderel. Szívesen várok ezzel kapcsolatban irodalmat.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
Sziasztok!
nagyon, nagyon kezdő vagyok, bocs ha már tárgyalt kérdés:Szöveget tennék a videóra, (2017-es szoftver) és a hosszú ő, vagy ű betűt mindenképpen nagybetűnek viszi be a szövegablakba, rövid ö, ü-vel, illetve többi ékezetes betűvel nincs gond. Tudtok valami megoldást?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
madstunt
addikt
Sziasztok
A közeljövőben laptop vásárlás lesz a téma. Az a kérdésem, hogy az i5 6300HQ proci + 16GB RAM + 970M kombó mennyire lenne elég nem túl komplex 4K-s videókkal való munkára ? 100Mbps XAVC-S formátumú videóval dolgoznék valószínűleg -
TomPoe
tag
Üdv Mindenki!
Egy speciális dolgot próbálok összehozni Premiere Pro-ban és kíváncsi vagyok, hogy mennyire lehetetlen, amit szeretnék .
Szóval van több videósávom és hangsávom egy sequence-n belül, amiket összeszinkronizáltam egymással. Úgy gondoltam, hogy a konkrét anyag összevágása egyszerűbben fog menni, hogy ha ezt a sequence-t egy másik sequence-be helyezem, tehát így csak 1 videó és 1 audio sávval kell foglalkoznom. Viszont azon gondolkozom, hogy ha az eredeti sequence-ben szeretnék valamit módosítani (akár csak egyetlen sávon), akkor hogyan találom meg, hogy hol kell azt módosítanom? Szóval ez úgy néz ki, hogy behúzom a source ablakba (ami normál esetben bal oldalon található) az eredeti sequence-t (amiben találhatóak a külön sávok) és ott válogatom ki azokat a részeket, amikre szükségem van és lehúzom az új sequence timeline-jára. És ha itt felfedezek valamit, amit módosítani kéne az eredeti sequence-n belül, akkor ott hogyan találom meg?
De amúgy másfajta workflow javaslatot is elfogadok erre a helyzetre, lehet, hogy inkább az lesz a megoldás
Előre is köszönöm a válaszaitokat! -
-
orko
tag
Én is így szoktam amikor klippet készítek zenekarnak.Külön sequencen vágom a dob sávokat,külön a gityóét,stb .bemarkerolom a dal részeit verze,bridge,refren,solo és ha mindel megvagyok,új sequencen összeszinkronizálom a merkerokat.Elméletileg mindig okés minden. Nem tudom más hogyan csinálja,nekem ez After Effects precomp mintájára jött.
-
Roachy
senior tag
Az eddig leírt módszerek is jók arra amit te akarsz, de erre is van külön megoldás Premiere-ben, mégpedig a match frame. Itt a leírás hozzá.
-
TomPoe
tag
Igen, lehet egyszerűbb, ha elmondom a konkrét feladatot . Tulajdonképpen egy gameplay videóról lenne szó, a haverommal ketten játszunk valamit, két külön gépen. A projektben a következő sávok találhatóak:
1: az én fejem rögzítve egy kamerával, ennek a képe
2. ennek a facecamnek van egy png kerete
3: a kamera hangja (ezt csak a szinkronizálás miatt használom)
4: a játék képe (csak én rögzítek játékot, még két sávval több lenne, ha a haverom is rögzítene)
5: a játék hangja
6: egy csiptetős mikrofon hangja, amin én vagyok hallható
7: havernak a mikrofonja
Ezeket összeszinkronizálom egy sequence-ben és ezek után szeretném megvágni az anyagot (mondjuk másfél órányi anyagból vágnék össze 5 percet). Az én elképzelésem az volt, hogy ezt az eredeti "szinkron" sequence-t bedobom egy másik sequence-be, ahol történik majd a tényleges vágás. de rájöttem, hogy nem mindig ugyanabba a sarokba akarom rakni a facecam-et, mert figyelni szeretnék arra, hogy a lényeget soha ne takarjam ki a búrámmal . Viszont ahhoz, hogy máshova helyezzem a facecam-et (a kerettel együtt), ahhoz az eredeti sequence-ben kell módosítanom a pozícióját. No, ez így már talán egy fokkal értelmezhetőbb elképzelés . -
TomPoe
tag
Egyelőre az általad javasolt megoldás tűnik a legjobbnak. Még mindig kicsit macerásnak tűnik, de legalább pontosan lehet vele dolgozni és gyorsgombokkal valószínűleg egész gyorsan is .
Szóval elvileg így fog kinézni a folyamat:
- Az "A" sequence-ben összeszinkronizálom a dolgokat
- Az "A" sequence-et behúzom a "B" sequence-be, megcsinálom a vágást
- A "B" sequence-ben megvágott anyagot átnézem, hogy hol kell a facecam pozícióját megváltoztatni, azon a ponton rányomok a match frame-re (F), ez a képkocka megjelenik a bal oldali videó ablakban, átváltok az "A" sequence-re, ott nyomok egy reverse match frame-t (Shift+R) és ott vagyok azon a ponton az "A" sequence-n belül, ahol szeretném a facecam pozícióját megváltoztatni
Leírva szerintem amúgy sokkal bonyolultabb, mint a valóságban
Köszi a javaslatot! -
szabog4
aktív tag
Sziasztok!
Akadt egy óriási problémám.
7,5 napnyi renderelés után (3D) megnyitottam a projectem, mondván megnézzük mi sült ki, erre ez a nagy semmi fogad... Hát elment az életkedvem. Van egy előző fájlom is, azt megnyitotta rendesen, de ott még sehol nem tartok. Betudom tenni a fájlokat a projectbe, de se megnézni, se ellenőrizni, szerkeszteni, de látjátok ti is.Mit lehet ilyenkor csinálni? Az, hogy előröl kezdjem, egy nagyon fájó megoldás lenne. (50,5gb az anyag eddig)
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Egérpad topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...
- Canva Pro előfizetés - 1 éves
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! LEGOLCSÓBB! Automatikus 0-24
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz
- Vírusirtó, Antivirus VPN kulcsok
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!