Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim-Y

    veterán

    Sziasztok. Fontos lenne a valasz, igy ha nem haragszotok meg, itt is feltennem, mert szerintem itt is tudnak nekem segiteni. Udv

    Sziasztok,

    Egyik ismerosomnek lenne szuksege segitsegre. En nem ertek hozza, igy nem tudtam valaszolni a kerdesere.
    A lenyeg, hogy vannak kepek amiket ki akarnak majd nyomtatni de az elozetesen elkeszitett kepek dpi erteke nem ut meg egy szintet ezert nagyobb, 300dpi-s erteku kepet kertek tole. Ezt valaki -elmeletileg- megcsinalta neki, de nem biztos benne, hogy tenyleg jol is csinaltak-e meg. Most 96x96dpi-t ir, es nem tudja ezt a kervenyezett 300dpi-s ertekhez kapcsolni.

    Szummazva:
    - adott par kep de nyomtatashoz kicsi volt a meretuk
    - a "nyomda" kerte tole, hogy "they are of very low resolution: only 96 dpi. Would it be possible for you to please output them at a resolution of 300 dpi at print size (at least 7” wide)?"
    - Valaki dolgozott a kepeken es csinalt veluk valamit, de az ismerosom nem ert hozza es nem tudja megmondani, hogy az uj kepek mar megfeleloek-e, vagy sem.
    - O a tulajdonsagait tudta a kepeknek megnezni ahol 96x96dpi-t ir.

    Kepeket most nem linkelek, mert nem tudom, hogy publikusak-e, ha esetleg a valaszhoz kene a kep, akkor majd rakerdezek. Kerdes: a 96x96dpi megfelel a 300dpi-s nyomdai kepsurusegnek? :)

    Udv

Új hozzászólás Aktív témák