-
IT café
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
válasz BonFire #22850 üzenetére
Itt az alapminta PDF-ben. A fent linkelt Asus logóval kombinálva már úgy variálod Photoshopban, ahogy akarod.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
fLeSs
nagyúr
válasz tikshow #22849 üzenetére
Nem rozsdásat akarok, hanem hogy a fekete ne legyen 000000 és a fehér ne FFFFFF legyen. A csavarfejek meg nem látszanak ezeken az objektumokon... szép is lenne.
Vmi olyasmi, mint fentről a harmadik: [link], életszerű.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
BonFire
veterán
Lobogó gatyára vasalt felirat hatást is lehet csinálni, csak ismerni kell a módját. A táblára tegyél egy papír textúrát, ami itt-ott gyűrött, de alapvetően sima, majd arra rá a logót. A logóra alkalmazod ennek a papírnak a bump-mapját a Filters-►Distort-►Displace lehetőséggel. Össze fogja kicsit gyürkélni. Aztán ugyanezt a papírt még egyszer rárakod, Hard Light-ra állítod, és csökkented az áttetszőségét. Ezzel megkapod az illúziót, mintha a logó egy gyűrött papíron lenne.
A Google-be meg beírod, hogy „grunge texture”, és válogatsz a koszos képek közül. Rárakod az alapképre, választasz egy tetszetős keverési módot és áttetszőségi értéket (ahogy fent már többször említették). Csinálni kell, nem értetlenkedni.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
rlazol
addikt
sziasztok!
kis segítséget szeretnék kérni...
egy borítót kell megcsinálnom (mert nincs más) egy korábbi borító alapján.
Az alapvetés egy fekete-fehér lényegében ceruzarajz, amit sikerült előbányásznom eredetiben (kiadási év: 1598...) beszkennelnem és rendbe tennem.
Ezt viszont egy adott színűre kell áthúzni (nem tudom, mi a jó szakszó), lényegében egy color overlay-vel.
A gondom az, h amikor a color overlay-nek lehúzom az opacity-jét értelemszerűen változik a szín. Hogy tudom megtalálni a nekem kellő szín eredetijét? A célszín a 166-30-34 környéke.Sajnos csak a 7.0 Ps van meg legálisan, így ehhez kérném igazítani a tanácsokat, ha lehet!
köszönöm szépen.
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
*Ropi*
félisten
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
BonFire
veterán
válasz rlazol #22857 üzenetére
Neked minden valószínűséggel a Color blending mód kell. Semmit sem kell állítani az Opacity-n. Kiválasztod a színt…
Nota bene: grafikai témában mindig hexadecimális kódot adunk meg, esetedben a #A61E22 – ne kelljen már szüttyögni az RGB-vel…
Létrehozol egy új réteget és kitöltöd ezzel a színnel. A réteg keverési módját Colorra állítod. Ekkor a ceruzarajz vonalai felveszik ezt a színt. De többféle keverési módot is kipróbálhatsz. A lényeg, hogy az Opacity-t ebben az esetben ne piszkáld, mert csökken a színtelítettséged is egyúttal.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
Radiator667
csendes tag
Azt szeretném kérdezni, hogy az ecset eszköz amikor az átlátszóságát állítom alt jobb egérgomb le vagy fel húzásával ,csak az értéket látom, de azt nem mint máskor , hogy piros amikor nem átlátszó és fokozatosan halványodik ahogy állítom az átlátszóságot. Mit kéne beállítani , hogy működjön ?
[ Szerkesztve ]
-
Tanisz
senior tag
Sziasztok,
Szeretnék érdeklődni, hogy Photoshop CS6-hoz milyen VGA-t ajánlanátok?
Főleg webdesignra lenne használva a PS.Viszont amiért felteszem a kérdést: sajnos sima asztali VGA nem jó.
Szerverkörnyezetbe kellene a VGA, mivel a PS-ek virtuális gépeken futnak, és a virtuális gépekhez csak 3D FX kártyákat tudok "legálisan" hozzárendelni. Tudom sima kártyát is alá lehet bűvészkedni, de ez most nem opció.Mivel csak 4 virtuális gép van és a közeljövőben (1-2 évig) nem is lesz több, ezért agyonterhelve nem lenne kártya, szerintem.
Milyen FX kártyát ajánlanátok Matrox/Nvidia/Ati, vagy egyáltalán bármi nemű érdemben különbség van-e közöttük?
Használt/régebbi is tökéletesen jó lesz, nem feltétlen kell új.
Bár lehet jobb Nvidiaban gondolkodni, mert a szerver alaplapja SLI-t is támogatja.Így a későbbi bővíthetőség szempontjából lehet jobb lenneNem akarok vitát elindítani a márkák és hasznosságuk terén, csak mivel én nem használok PS-t, nincs tapasztalatom benne így jobbnak láttam hozzáértők felé fordulni.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
Taniszhttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
pikszel
őstag
válasz Radiator667 #22861 üzenetére
Találkoztam már én is ezzel a hibával. Szerintem a megoldás valahol a grafikus megjelenítő beállításainál lesz. Edit > Preferences > Performance > Graphics Processor Settings.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
*Ropi*
félisten
válasz Tanisz #22862 üzenetére
Webdesign? A Dreamweaver CC Live módban bármilyen combos vasat megesz...
A PS (+ az egész Adobe CC) hardveres gyorsítása nVidia CUDA®-ra van optimalizálva (jó értelemben véve CUDA® világ van ), tehát ajánlott a márkát előnyben részesíteni (amúgy is, mert AMD / ATI vonalon masszív driveres problémák vannak a hardveres gyorsítással).
nVida Quadro FX kártyák: a minél több CUDA mag mellett kelleni fog a gyors memória és a nagy memória sávszélesség, tehát a K4200 és K6000 között nézelődnék.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
Tanisz
senior tag
válasz *Ropi* #22864 üzenetére
Nagyjából webdesign, inkább a hozzá szükséges képek, tartalmak képeinek módosítását fogják végezni
Köszi a korrekt választ
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
*Ropi*
félisten
válasz Tanisz #22865 üzenetére
Nincs mit, ezért van a fórum. Egyébként milyen virtuális környezetet használtok? Mert majd az lesz még egy szép történet, ahogy a monitorokat színhelyesre kalibráljátok hozzá. Azzal kapcsolatban a monitorkalibrálós topicban találsz meg.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
Tanisz
senior tag
válasz *Ropi* #22866 üzenetére
Teljes értékű win7 fut a Hiper-V-ben, távoli asztali eléréssel.
Már PS van rajtuk, ki lett próbálva, csak jó pár funkciót nem lehet most elérni, mivel FX kártyára van szüksége a virtuális gépnek.Köszi a monitor kalibrálásos infót
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
fLeSs
nagyúr
válasz BonFire #22856 üzenetére
Köszi a segítséget. Végülis sikerült vmit összehoznom, hamarosan kiderül, hogy jó lett-e. KATT
Viszont megint kéne egy kis segítség.
Kéne vmi leírás/yt videó/akármi arról, hogy hogyan tudok készíteni aszfaltcsíkokat.
Van nekem egy ami ilyen: KATT (ez négy kis vonal egymás mellett, transzparens) meg van egy ilyen: KATT (rajtkockák).Namost olyasmi kéne, mint az első, csak éppenséggel egybefüggő és a szélein ne legyen szögletes, mert ezen ugye látszik, hogy szögletes. Ezeket a képeket még anno én készítettem, csak az a baj, hogy már nem emléxem, hogy hogyan.
Szóval transzparens, egybefüggő vonalak kellenének amiken látszanak az úthibák, és a szélei is "természetesen" megviseltek. Ezt akarom lemásolni a pályán amit készítek: KATT.Köszi.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
BonFire
veterán
Mivel szögletes és szabályos alakzatokról van szó, nem értem, mi okoz problémát.
Vagy a Rectangular Marquee-val (téglalap kijelölő) közelíted meg, vagy a Rectangular Shape-pel (téglalap alakzateszköz) rajzolod meg. Kitöltöd egy szemcsés textúrával, amit akár generálhatsz is zajjal és felhővel, vagy készen töltesz le valami stockból.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
fLeSs
nagyúr
válasz BonFire #22871 üzenetére
OK, lehet nem érthetően fogalmaztam.
Szóval nekem egy transzparens aszfaltcsík textúra kell, amit bármilyen aszfaltra rá tudok tenni és úgy alakíthatom ahogy akarom. Tehát nekem nem aszfalt/út/beton kell, hanem csak a festés. Ezt hogy csinálom meg?[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
indigo
aktív tag
Magát az aszfaltot hogyan csinálod? PS-ben elkészített képek lesznek, amelyeket végtelenít a program, amelyben a pályát tervezed? A programban van olyan lehetőség, hogy képeket rakj egymásra, mint PS-ben a rétegek? Mert akkor csak png-be elmentett aszfaltcsíkok kellenek és azok kerülnének az aszfaltot jelentő képek "fölé".
-
fLeSs
nagyúr
válasz indigo #22873 üzenetére
Az aszfaltot nem én csinálom, már mások megcsinálták előttem 23748923 féle variációban. de ha egyéni felfestés-csíkokat akarok ahhoz egyéni felfestés-csík textúra kell, amit rá tudok tenni az aszfaltra.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
BonFire
veterán
Ha csak csík kell, az egy fehérrel kitöltött téglalap. Ahogy mondtam. A többivel nem kell törődni, ugyanis majd a 3D program ráteszi a textúrát a bump-map alapján. Azaz ahol kell, ott rücskös és töredezett lesz. A bump mapot a 3D programozók készítik el általában eredeti fotóból, mint amilyet linkeltem fentebb. Photoshoppal. De alapesetben ezzel neked nem kell foglalkozni.
Ha mégis szeretnél, van normal map generator ezer online, beledobod a képet, és generál belőle neked egy olyan map-et, amelyet 3D programban használhatsz.
A csík meg továbbra is egy fehér téglalap.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
fLeSs
nagyúr
válasz indigo #22876 üzenetére
Mondtam, hogy nem értek hozzá.
Az aszfaltcsíkot nekem kell megcsinálni a töredezésekkel/stb-vel, a program (vagyis játék) nem fogja magától átalakítani.
Ott az a kép amit előzőleg linkeltem: KATT.Ez a transzparens kép így néz ki játékban (pontosabban a pályaszerkesztőben, de ez most mindegy): KATT miután ráraktam az aszfaltra. Remélem így már érthető.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
BonFire
veterán
Érthető, de akkor visszakanyarodtunk IDE. Vagy keresel egy szemcsés képet, vagy te magad generálod felhővel és zajjal. Rendering Clouds, Generate Noise.
Rárajzolod a csíkokat, eljátszogatsz a keverési módokkal és átlátszósággal, majd kirendereled a kész képet. Így valahogy.
Ha az aszfalt nem kell, egyszerűen kikapcsolod a rétegek láthatóságát. Így.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
fLeSs
nagyúr
válasz BonFire #22878 üzenetére
Na lassan csak közeledünk a megoldáshoz.
Két dolog hiányzik a csíkokról1. különféle "törésvonalak", gondolom tudod mire gondolok
2. a szélei ne egyenesek legyenek, hanem mint a valóságban, szabálytalanErre van megoldás?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
ViZion
félisten
Ha olvastál volna összefoglalót, akkor eljutottál volna a kijelölések-maszkolások-keverési módok "szentháromsághoz", ami PS-ben nagyon alap, de sokan átugorják.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
BonFire
veterán
Na! Mondom én, hogy bump-map lesz a vége! Akkor most a 3D program torzítja, vagy neked kell megcsinálni és lapos a cucc, amire ráteríted? Mert végül is, amit te kívánsz, az pontosan úgy készül, ahogy leírtam. Csinálsz egy szemcsés textúrát, majd ezt bump-mapként használva a Displacement Map effekttel torzítod a képet, vagy alakzatot, bármit. Fentebb még videót is linkeltem neked a folyamatról, és még meg is köszönted.
Egyébként a kép, amit linkeltem, kissé cakkos szélű, ha jól megnézed. Ezt a Dissolve keverési móddal értem el. Sőt, még porózus is, mert lejjebb vettem a réteg áttetszőségét. Ha rárakod egy fekete háttérre, látni fogod. De nyilván neked egy szabálytalanabb torzítás kell, ezért javasoltam már rögtön az elején a Displacement Map-et.
Bump-map, normal map, displacement map – ezek a 3D ábrázolás kulcsfontosságú ábrázolásmódjai. Vannak köztük különbségek, de Photoshopban nem számít, minek nevezed. 2D-ben dolgozunk.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
Mister_X
nagyúr
Sziasztok!
Picit gondban vagyok, mert nem értek grafikához - nem is nekem kell. Mivel kivételesen én játszom a főnök szerepét, ezért engem terhelnek majd a költségek. Azon gondolkodtam, hogy a Creative Cloud teljes csomagja helyett csak egyetlen programos verzió havidíjait vállalnám egyelőre - a grafikusom otthonosan mozog Photoshopban, de az Illustrator ragadta meg a fantáziám. Csak 2D-s grafikai munkára kellene a szoftver - bár ez elég tág terület: lessetek meg egy-egy vizuális novellát, abban a stílusban alkotunk.
Ha jól olvasom, az Illustrator vektorgrafikával dolgozik, ennek mik az előnyei/hátrányai? Mennyire szükséges az Illustrator mellé a Photoshop? A grafikus elsődlegesen mindent kézzel rajzol és csak utána digitalizál egy Wacom tábla segítségével (pontos típust most kérdeztem meg), ha ez szempont.
Előre is köszönöm a segítséget
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
ViZion
félisten
válasz Mister_X #22882 üzenetére
A grafikust kellene megkérdezned, h mivel szeretne dolgozni.
Imádtam, amikor a főnök vett programot... Anno így lett magyar nyelvű PS-em, rohadtul "örültem" neki... Jah, meg megvett valami útnyilvántartó progit, mert akciósan 25k+áfa volt, még 2007-ben. Mikor kértem supportot, széttették a kezüket, ez ennyit tud. Megoldottam excelben inkább. Szal. a fene tudja, ilyesmire van célprogi is (Manga Studio, Clipstudio, Corel paint, Krita, stb...)Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Mister_X
nagyúr
válasz ViZion #22883 üzenetére
Persze, ez alap. De a fenti kérdések továbbra is nyitottak Mivel a legtöbb "manga jellegű" kép nem feltétlen részletes, lehetne vektoros is, hogy "szebb" legyen magasabb felbontáson. Nekem végeredményben a lehető legjobb részletesség kell. Még átnyálazom az SDK-t, hogy miképp skálázza az asseteket különböző felbontásra, meg hogy egyáltalán elboldogul-e a vektorgrafikás összetevőkkel.
Magyarul, szeretném, ha a fenti kérdésekre választ kapnék, mert nem egyszerű dolog. Vonjátok ki a grafikust a képletből vagy vegyük úgy, hogy elboldogul az Illustratorral is.
Található a neten egy olyasfajta összehasonlító videó, hogy két, közel ugyan olyan kép hogyan készül el raszter- illetve vektorgrafikával, mik lesznek az eltérések a végeredményben?
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
nagyúr
válasz Mister_X #22885 üzenetére
Ilustrator kell neked
Élő festést élvezet lesz használni
vektornál nincs felbontás, olyan nagy felbontású ,amilyent csak szeretnél
Ilustrator rajzoláshoz már lehet egyből a wacom táblát használn
de ott van a Manga Studio (egy ingyes próbát talán megér)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
BonFire
veterán
válasz Mister_X #22885 üzenetére
„Található a neten egy olyasfajta összehasonlító videó, hogy két, közel ugyan olyan kép hogyan készül el raszter- illetve vektorgrafikával, mik lesznek az eltérések a végeredményben?”
Nem, mert almát nem hasonlítunk össze körtével. Ha le kéne írni, milyen a két programmal dolgozni.
Photoshopban a festés olyan, mint amikor festékszórózol. Illustratorban meg kábé, amikor matricázol, fóliázol. Minden dinamikus, az ecsetvonástól kezdve az alakzatokig. Minden frissíthető és intelligens. Amíg Photoshopban egyetlen művészi ecsetvonáshoz sok kézzel rajzolt satírozás kell, addig az Illustratorban Wacom táblával egyetlen vonás, és kész.
Photoshopban fotorealisztikus festményeket lehet jól festeni, Illustratorban meg elsősorban tele színeket, de képregénynél általában néhány árnyalat elég is szokott lenni. Egy alapszín, annak egy sötétebb változata az árnyék, a világosabb változata a csúcsfény. Ez a képregényben is elég szokott lenni. Persze vannak mangák, ahol fokozatos színátmenet kell, de Illustratorban ez is megoldható, de nem festéssel, hanem színátmenet-hálóval, vagy gradient mesh-sel. Ezzel olyan szinten lehet fotorealisztikusan dolgozni, hogy el sem hinnéd elsőre, hogy nem pixeles programban készült.
Ilyen mangákat készítenek Illustratorral. A Photoshop továbbra is fotószerkesztő.
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
Mister_X
nagyúr
Meg lettem győzve (néztem még pár Illustrator videót tecsőn), az Illustrator tökéletes Karakterekhez persze. A hátterek stílusa még nincs eldöntve, de gondolom az is megvalósítható Illustratorral. A stílust meg nem feltétlen mangában kell érteni, valahogy így néznek ki a vizuális novellák (ahány VN, annyi stílus, persze): Steins;Gate, Cradle Song, If My Hearth Had Wings, Katawa Shoujo, Fault: Milestone One
Szerencsére a saját VN-ünk stílusa nagyjából mindtől el fog térni valamelyest. Ő lenne az egyik főszereplő korai koncepciós rajza (sajnos most nincs frissebb nálam):
Jéézusatyaúristen, le kell cserélnem az otthoni monitoromat iPad sokkal meggyőzőbb színekkel mutatja.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
válasz tikshow #22889 üzenetére
Az lesz, holnap összeülünk és megvitatjuk. De ez a kép nem mai (majdnem egy hónapos), azóta "mangásabbra" vettettem a figurát, mert a programon belül nem a legkönnyebb ilyenekkel dolgozni. A színezés rengeteg időt vett el neki, ez hosszú távon pedig meg fogja bosszulni magát, mert nem egy karakter lesz, hanem megközelítőleg ötven, a többség meg elég gyakran cseréli a ruháját és eltérő megvilágítású környezetekben szerepelnek - és persze minél több pozícióban, gesztusokkal. Az meg már ráadás, hogy én szeretnék átmeneti animációkat is, egyszerűbbektől (pislogás) a bonyolultabbakig (kar mozgása, hogy ne két statikus asset váltsa egymást), ami még több munkával fog járni. A demóba ezeket nem is tervezem, utána fog kialakulni a végleges költségvetés és a rendelkezésre álló idő függvényében viszem be az ilyen feature-öket.
A fentit meg tényleg úgy kell kezelni, ami: koncepciós rajz, ingame ettől eltér. Ellenben artnak nem rossz, amit lehet mutogatni félúton
A másik probléma, hogy a karakterek többségét, még a koncepciós fázisban, sokszor kellett újrarajzolni. Ha én csinálnám, persze évekig tartana, tehát rossz szavam elvileg nem lehetne
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
válasz tikshow #22891 üzenetére
Mint mondtam, laikus vagyok inkább - elnézést, ha az írásaim nem feltétlen ütik meg a helyi common sense mércét.
Írásban tárgyaltunk, a többit majd élőben, de egy kicsit nyugodtabb lettem. Elsődlegesen Paint Tool Sai-t használ, ott is a vektorgrafikus elemeket a bescannelt rajzok digitalizálására, színezni pedig Manga Studio 5-tel és PhotoShoppal szokott. Küldtem neki pár videót Adobe Illustratorról és meggyőzőnek látta. Sai-jal az az egyetlen bajom, hogy nem kompatibilis OSX-szel.
Az SDK-t átnyálaztam, sajnos nem kezel vektorgrafikus összetevőket, de mindenesetre csak könnyebb Illustratorban megalkotni a vázat és azt felvinni egy 4k-s sablonra a további munkálatokra.
Megkérdeztem, hogy milyen táblával dolgozik, hát levettem a szemüvegem egy pillanatra és örülök, hogy nem kell ilyesmit nekem vennem. Elég bitang ára van a Wacom Intuos Pro M-nek
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
BonFire
veterán
válasz Mister_X #22892 üzenetére
Az összes Adobe termék összhangban dolgozik egymással, tehát ha végül Ps-ben gyúr készre valamit, az Illustratorban létrehozott alakzatokat is használhatja, mert megnyithatóak. Intelligens objektumként viselkednek Photoshpban, természetesen a színmódot egyeztetni kell, de Illustratorban is lehet RGB-ben dolgozni, ha csak képernyőre szánjuk a dolgot.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
werttzui
őstag
Üdv lenne egy problémám ps-be .
Megdolgozok egy képet elmentem jpeg-be és a képnézegető teljesen más színben jeleníti meg a képet ,mi lehet a gond?
Sokkal szaturáltabb színesebb mint ahogy ps-ben látom (win 10) .
Már újratelepítettem mindent de nem változott (mindebn srgbbe-van állítva) .
PENTAX
-
BonFire
veterán
-
BonFire
veterán
válasz werttzui #22896 üzenetére
„a ps-be jó az összes többibe rossz”
Ha az összes többibe rossz, akkor nem inkább Ps-ben rossz és a többiben jó? Minden képnézegető egymástól eltérő színeket mutat, vagy a képnézegetők egyformát mutatnak, amitől a Ps-ben különbözik? Utóbbi esetben a Ps-ben van valami elállítva.
Elárulod végre, pontosan melyik képnézegetőt használod? Bele van-e nyúlva a gyári beállításba? Stb.
Win 10 nem játszik. Már az nagyon feltűnt volna másnak is.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
werttzui
őstag
válasz BonFire #22898 üzenetére
A ps-ben jó! volt hogy mindegyik különbözött (újratelepítettem mindent),most csak a ps -től különbözik
xnwieww ,beépített képnézegető,win (kép és fax megjelenítő) ez utóbbit most nem találom ... Gyári beállítással is ezt csinálja!
Ropi: Minden alap ,egyik napról a másikra előjött a hiba mint régen,nem lett újrakalibrálva!PENTAX
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok /Anuchard, Aragami, Children of Morta, stb. - 2024.04.17.
- Steam, Windows, Origin kulcsok, előfizetések közvetlenül a kiadótól, a LEGJOBB ÁRON!
- Microsoft licencek a legolcsóbban - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Windows 10 Home COA fizikai licencek kiárusítás ingyenes szállítással
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!