Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

• Márton

nagyúr

válasz Raymond #5503 üzenetére

köszi, ismerem a topikot :B
    Nekem update-eli a képméretet, distorsion algoritmust, attól függően melyik sisakot rakom rá.

Épp 2 napja volt nálam total S6 reinstall, android+gearvr.
    Utána rögtön a feketét dugtam rá, de semmi nem változott..

Azért a topikból is csak az jön le, hogy a nagy többségnél továbbra is gond. Ezek mind keskenyfejűek? :)

"I would call it immersion breaking. It's 200% more noticeable than before, every 360 Photo looks like it's been painted on a cloth that is being stretched when you turn your head. I never saw this before on the old models"

"I've tried 2 of the 7 GearVR I bought and it feels the same. I've tried it with some collages here and they agree that the immersion level changes."

"I have noticed stronger distortion with the new headset as well. The world does not seem "solid" anymore when you turn around - the world "wobbles". "

"I have the exact same problem on a new Gear VR 2016, and it severly breaks immersion for me, and makes me dizzy"

:W

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

Új hozzászólás Aktív témák