Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • clyvejhamma

    aktív tag

    válasz #15779328 #4492 üzenetére

    A Vive a csúcs, a Touch egy fos!!
    Én a fossal baromi jól el vagyok, úgy, hogy elöl van a két szenzor.

    (#4494) izomman1:
    Olyannak kellene letesztelni ezt, akinek van Vive-ja is. Én nem fogom a másik sarokba rakni, egyrészt kicsi a helyem, másrészt eddig nem éreztem hiányát a hátsó/harmadik szenzornak. Hosszabbítanom is kellene, kábelem meg nincs.

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz #15779328 #4492 üzenetére

    Hát ez az itt könyörgök már az Oculus Touch tulajoknak, hogy egy korrekt gyakorlati tesztet csináljanak már úgy ,hogy a lila köd után végre egy hosszabbítóval a szemközti sarkakba felteszik a szenzorokat és megnéznék valóban Vive játékok is mennek akár egy pici room scale be . 1,5 M *1,5 M - 360 fokra képes elvileg a gyári leírás szerint 2 szenzorral de tényleg nincs kihagyás touch követésre vonatkozólag?
    Ami szintén látszik és beigazolódott, hogy ha van mondjuk egy 2,5 *2,5 M es szobád akkor még ha 3 szenzorod is van az Oculushoz a teljes szobát nem tudod lefedni legalább is a hivatalos rajz szerint mert kell a szenzoroktól távolság . Az is nagy kérdés gyakorlati tapasztalat szerint hogy a föld közelében gugolva is jól működik e a cucc 2 vagy 3 szenzorral ezekben a "kísérleti módokban" vagy nem .. Eljött a pillanat megjelent a cucc de az oculus tulajokat egyáltalán nem izgatja tudna e room scalet vagy nem... De a touch room scale vidi is amit a lentebbi vidiben láthatunk már már nevetséges a cikk alatt írják is a kommentelők:

    [link]

    (annyira elfogult a cikkíró - tesztelő , hogy még egy normális kísérleti beállítást se tesztel le csak előre mer mozogni , de ez közel sem room scale ráadásul a kábel is a headset ne túl rövid lenne ilyen bűvészkedésre .Rázza a kezét baromi gyorsan tök jó csak a lényeget nem teszteli le hogy földről egy tárgyat fel tudna e venni szemközti sarokba szenzorok és hogy megy a 360 fok stb.)

    Hogy jó jó ha szembe állsz a kamerával tök baró, de mi van ha egy tárgy a VR térbe mögötted van és fel akarnád venni vagy ott van egy ellenfél? Vive játékok egytől egyig minimum 360 fokba játszhatók nem 180 fokba.. és natívan támogatja "elvileg" a touch ot..
    Technikailag a HDMI kábel is rövid de aktív hosszabbítással kell tolni a jelet, hogy a Riftre jó kép menjen?
    Sok a kérdőjel még mindíg pedig itt a cucc senki se akarja letesztelni? Szerintem még olyan emberke is lenne itt a fórumon akinek Vive is van otthon vagy használt anno és kézzelfoghatóan tudná mit tud egy Vive követés és mit tud vagy nem egy Touch követés room scale be.
    Interneten nem azt olvasom és látom, hogy tök tuti a room scale touch ra, de itt cáfolhatnátok gyakorlati tapasztalat alapján valóban jók e a "kísérleti" beállítások..

    [ Szerkesztve ]

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz #15779328 #4492 üzenetére

    Légyszíves ne kezdd újból azt a vitát ugyanolyan minőségben, a fikázás senkinek nem válik javára. Ez nem az Nvidia vs AMD topik és továbbra sem szeretnénk, hogy olyanná váljon... izomman1 neked ez hatványozottan szól.

    [ Szerkesztve ]

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák