- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Microsoft Excel topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Linux - haladóknak
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #1361 üzenetére
Hmmm... akkor viszont tényleg max 2 évben gondolkozhatnak.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1462 üzenetére
Milyen szimulátor, és milyen felbontáson? Mert pl DCS még a natív DK2 felbontást sem támogatta, ha jól tudom kisebb felbontáson ment csak.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1473 üzenetére
De ez az adott programon múlik, hogy milyen felbontáson fut... ha a Rift támogatás úgy van megírva, hogy a felbontás nem éri el a Rift natív felbontását, akkor persze, hogy a távolban semmit nem látni. Ráadásul az LFS DX9-s, amit a Rift jelenlegi SDK-ja már nem is támogat, ha jól tudom.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #1475 üzenetére
Nem tudom ezt miért csinálják... Dirt Rally eléggé jól optimalizál, átlagos gépen is hozná a fix 90 FPS-t a DK2 felbontásán. Lehet, hogy nem foglalkoznak vele komolyabban addig amíg meg nem jelenik a végleges Rift.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1476 üzenetére
Akkor nem tudom hol a gond... a CV1 felbontása a böngészős alkalmazásban nézve teljesen vállalható. A műszerfalon biztos nem látni majd minden értéket rendesen, de azon kívül normális támogatás esetén legalább úgy kell kinézni mint abban az alkalmazásban.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1483 üzenetére
Látom nem értjük egymást!
Tisztában vagyok vele, hogy minél pixelesebb a kép, annál nehezebben kivehetőek a távoli tárgyak, de ettől még a CV1 felbontása (de már a DK2-é) sem indokolja, hogy mondjuk egy autószimulátort ne lehessen élvezni! Értem ezalatt, hogy amennyiben az adott program valóban támogatja az OR natív felbontását, abban az esetben mondjuk egy másik autó felismerése a célegyenes végén nem szabad, hogy gond legyen... az iRacinget SG-n egy srác a DK2-vel játssza, és amióta megvan neki, a három monitoros rendszerhez hozzá sem nyúlt. Ha játszhatatlanul ronda lenne, ha a pixel tenger miatt illúzió romboló lenne, akkor nyilván nem használná, de mivel az élmény kárpótolja a látványbéli hiányosságokat, így élvezettel használja.
Addig amíg a CV1 nem jelenik meg hivatalosan, és amíg XY stúdió az 1.0-s SDK-ra nem készíti fel a játékát, addig szerintem felesleges ezen rugózni, mert több játék esetében is hallottam már, hogy jelenleg kisebb felbontáson megy, mint az OR natív felbontása... elhiszem, hogy az LFS neked natívan ment, és, hogy aggasztó számodra a távoli objektumok megjelenítése, de más az iRacing esetében meg mást mond...
Tudom, hogy messze van még a kapott látvány a tökéletestől, de első körben szerintem senki nem azt várja, hogy tűéles képet kap... személy szerint én azt az élményt várom, hogy ott vagyok, és ezért cserébe tudok majd kompromisszumot kötni a látvány terén!
Egyébként tényleg ott az a böngészős Rift Simulator, távolíts el a táblától, és nézd meg mit látsz a CV1 esetében... és ezen még élsimítás sincs. [link]
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1485 üzenetére
Mi nem a végleges Rift felbontása?
Nem tudom elképzelni, hogy lehet nehezen észrevenni egy fékezési pontot... pixelesnek, pacának el tudom képzelni, de, hogy ne lehessen időben észrevenni... nem igazán értem mire gondolsz. ITT nem tűnik úgy, hogy gondja lenne a srácnak vele. (Tudom, hogy a látvány nem ilyen!)
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #1487 üzenetére
Maga a megvalósítás viszont játék függő
Pontosan erre szerettem volna célozni... sok függ attól, hogy az adott játék mennyire van felkészítve az OR-re. Ha minden optimális, akkor az 1080x1200 / szem felbontásnak elégnek kell lennie ahhoz, hogy látványra is élvezhető legyen az adott játék.
Viszont annyi érv és tapasztalat hangzott már el pro és kontra, hogy kipróbálás nélkül nem veszem meg az biztos!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1493 üzenetére
x1200 helyett x1440 van, de nem hiszem, hogy ez a lényegen változtatna. Pixelesség szempontjából egy jó támpont lehet, hogy optimális esetben mit kéne látnod, ráadásul itt még élsimítás sincs, szóval ezen még lehet javítani.
A linkelt képedből sok minden nem derül ki ekkora méretben, de ránézésre nem gondolom, hogy ez a natív felbontás lenne... no meg, ha ez minden játékban így nézne ki, kétlem, hogy lenne bárki is, aki a 3 monitor helyett ezt választja!
Van 4-5 olyan játék,(DCS, IL-2, AC, Dirt RAlly, ETS2) ami miatt megvenném az OR-t, ha azokban így fog kinézni, akkor kivárom a következő generációt! Egyelőre szerintem itt még a játékok oldaláról is bőven mit pótolni... főleg a DX9-s daraboknál.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1506 üzenetére
A Rift metódusát alkalmazza a TrackIR is, kiválóan működik...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #1519 üzenetére
Ha időd és hangulatod engedi, nincs kedved kipróbálni, hogy DCS alatt, hogy működik a DK2?
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1536 üzenetére
We plan to enable installing downloaded VR applications to another location in a future release.
Miért érzem úgy, hogy neked az oculus böki a csőröd?
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1540 üzenetére
Na jó, csak amikor egy "probléma" alatt ott van, hogy "hamarosan" javítják, ráadásul még a történet nem is aktuális, akkor ezzel én úgy vagyok, hogy ez nem probléma... Most abba bele sem megyek, hogy akinek van keret OR-re, az szerintem nem vágódik hanyatt egy 250GB-s SSD-től, ha úgy alakul...
Az indulással tényleg van egy kis bénázás, ezt kár lenne tagadni... megoldható lett volna profibban is a történet.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1635 üzenetére
Én biztos nem vettem volna át, ha személyesen hozza... egyrészt engem ne használjon ingyenreklámnak, másrészt rühellem a felhajtást! Nem vagyunk ám egyformák...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1742 üzenetére
Szabadon megvásárolható boltban, vagy azonnali rendelés teljesítés kb. 2017 január....
Ez az infó honnan van?
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1744 üzenetére
Csak az ilyenekből vannak aztán a félreértések...
Ha most megrendeli valaki, akkor júliusban nála van, ez az idő már jó ideje nem változik. Ebből az következik, hogy a rendelések kifutása után megjelenik a "polcokon" is... nyilván nem tízesével, de szép lassan a nyár végére bárkinek elérhető kell, hogy legyen. Az ünnepi szezonra már az "akciókon" kell gondolkozzanak, nem azon, hogy még el sem érhető kereskedelmi forgalomban!
Nem indult fényesen a kiszállítás és a készlethalmozás, de azért ne essünk át szerintem a ló túloldalára sem.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #1758 üzenetére
Mi a lényeg, én nem vágom ennyire az angolt? Köszi...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
Irritáló a csóka, de a videó érdekes... [link]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz wolfhgb #2183 üzenetére
Játék függő lesz a történet... A régi API-k (DX11 és alatta) esetében nem lesz jó, mert az AFR alatt iszonyat nagy lenne a késleltetés, de DX12/Vulcan alatt kihasználják majd a programok, persze csak akkor, ha erre a fejlesztő is fordít energiát.
Egy szó mint száz, a kapuban vannak az új generációs kártyák... ha még valamennyi pénzt akarsz kapni azért a 7990-ért, minél előbb add el!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Komplikato #2187 üzenetére
A mi érdeklődési körünkben (szimulátorok) elég sokan még csak most kacsintgatnak a DX11 felé, a low-level engine itt olyan messze van még, hogy a 7990-e ipari hulladék lesz mire mondjuk egy DCS kihasználja VR alatt a két GPU-t. Ez egy teljesen más világ, itt a 980Ti-t is képes kiakasztani 1-1 játék úgy, hogy a látvány meg sem közelíti a mai népszerű játékok kinézetét.
A lényeg az, hogy a 7990-től minél előbb meg kéne szabadulnia, mert VR-ra "alkalmatlan" lesz...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz wolfhgb #2190 üzenetére
Sajnos ez nem ilyen egyszerű! Az, hogy a felsorolt programok most támogatják a CF-t, az egyáltalán nem jelenti azt, hogy ez VR alatt is működni fog, mivel jelenleg ezek AFR módot használnak (DX9-11 alatt nincs is elterjedve más), az pedig VR-ra "alkalmatlan" a késleltetés miatt. Ahhoz, hogy ez változzon, DX12 / Vulcan API kell és multiadapter mód támogatás. AC esetében volt róla szó, hogy lesz DX12, illetve a pCars esetében is szó van róla... de, hogy mikor lesz ebből valóság, illetve, hogy szánnak-e erőforrást a multiadapter módra, az jelenleg lutri.
Én a helyedben minél előbb megszabadulnék a 7990-től, mert nem az lesz a kérdés, hogy mennyiért tudod eladni, hanem az, hogy lesz-e egyáltalán érdeklődő rá!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #2270 üzenetére
Ezért kellene minél előbb a retina követés, akkor elég lenne ott tökéletes minőséget prezentálni ahova éppen nézel.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #2572 üzenetére
Az évek során én megtanultam, hogy semmilyen műszaki cikket "nem szabad" megvenni a megjelenés utáni első eresztésből! Kell egy kis átfutási időt hagyni amíg kiderülnek az esetleges turpisságok és a gyártók reagálni tudnak ezekre akár "csendben", akár egy rev2 formájában!
A touch engem egyelőre nem érdekel, autó és repszimekhez kell az OR, aztán majd meglátom merre tovább. Mindenesetre jó lenne, ha őszre rendeződne az ellátás és nálunk is elérhető lenne hivatalosan.
(#2571) wolfhgb: Ennyi...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen