Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Dyingsoul #7915 üzenetére

    Fejlesztési szempontból az UE majdnem, hogy kulcsrakész megoldásokat ad, azaz amikor egy játékot VR-re (is) fejlesztenek, akkor első sorban nem technológiai, programozásbeli feladatokat értenek alatta, hanem game-design problémákat, azaz player mozgatása, interakció a környezettel, kontrollerek kezelése, a világ méreteinek beállítása, motion-sickness problémák elkerülése, stb.
    Ez persze csak a prototípus fejlesztésre igaz, ha már több platformot kell támogatni, hardverre optimalizálni, render beállításokat tweakelni (supersampling, stb.), akkor már a programozókat is fingatják a VR-al, de alapjáraton mind unrealben, mind unity-ben meglepően egyszerű vr-re fejleszteni: kb. beállítod, hogy vr támogatás on, melyik api (oculus, steam, google, stb.) és kész.
    Az unreal annyival tart előrébb, hogy nem csak a játékodat tudod vr-ben tesztelni, de magának az unreal editornak is van vr módja, azaz a pályákat eleve vr-ben tudod összerakni.

Új hozzászólás Aktív témák