Új hozzászólás Aktív témák

  • Danecay

    őstag

    válasz -Solt- #48886 üzenetére

    Szia!

    Köszi a választ!

    Már alakul nálam is a dolog, és valami hasonló beállításokra jutottam én is, annyi, hogy én a Steam VR: Felbontást AUTO-n hagytam, nem tudom, hogy van e jelentősége, én úgy tudom, hogy elvileg nincs, az ASW viszont vagy Auton, vagy Enabled módba volt beállítva a Debug Tool-ban, direktben kikapcsolva nem is próbáltam, de akkor ki fogom, mert említetted a DLSS-t, ami nálam még Quality módban is szétpixelesítette a képet, ami akkor több mint valószínű az automatikusan bekapcsoló, vagy direktben bekapcsolt ASW miatt lehetett. Majd kipróbálom. Mondjuk a TAA Fidelityfx Sharpening rontott a legkevesebbet a képen.
    Minőségben egyértelműen a Render resolution maximumra történő állítása hozta, csak hát egy RTX 3070-el, nem lehet a világba nyújtózkodni :) Ezekkel beállításokkal Performance Headroom alulról súrolta a 0-t, de adtam a GPU/memória párosra +100/1000 Mhz overclock-ot, így ez a súrolás alulról felülre került, egyelőre szabadedzés módban tiszta időben :)

    Amúgy ez a Performance Headroom ez kizárólag a VGA-ra vonatkozik, vagy az egész gépi erőforrásra?

    A Hyper-Threading nálam nem befolyásoló tényező, mert AMD procival vagyok.

    A játékon belül a VR beállításoknál, a Scale Factorról nem tettél említést. Gondolom ez lenne a Super Sampling. Ezen állítottál? Hogy őszinte legyek, én nem sok különbséget vettem észre a 200-as, és a minimum 50-es érték között, sem képminőségben, sem pedig teljesítényben, ezért ha más miatt nem is, akkor a placebo hatás miatt 200-on hagytam :) Bár lehet ebbe is bekavar az ASW.

Új hozzászólás Aktív témák