Új hozzászólás Aktív témák

  • a2d2

    addikt

    válasz Raymond #24892 üzenetére

    Nem állok neki harmadszor a magyarázásnak mert úgysem működik a dolog ;]

    Az ilyen nézem a kezemet hogy követ stílusú késleltetésszámítással vigyázni kell. ED alatt nekem is látványosan később mozdul el a virtuális kezem (ott ugye nem csak egy skint kapott az oculus hand implementáció, hanem le kellett programozni újra az egész mozdulatsort) , de a játékok 80%-ban meg nem. Nézz meg esetleg egy Thalos-t vagy egy Formot ott úgy rémlik jól lett leprogramozva ez a dolog. A legdurvább ilyen jellegű késés amúgy nálam a Dead Effect 2-nél volt, azt nem is tudtam hova tenni.
    Thalosban próbáld pl meg hogy tartod a kezed és hirtelen 90 fokos csuklómozdulatokat végzel ide-oda.

    Ha jól tudom felbontást lejjebb vitték Rift S szintjére. Egy 100Mbps-os ALVR-hez képest milyen a kép? FFR-t amúgy te bekapcsoltad az utolsó ALVR verzión (mert az még -10ms)?

    Amúgy mostanában úgy tolom hogy bluetooth füles közvetlenül a gépre kötve és az ALVR nem továbbít hangot. A Dance Collidernel nagyon zavaró lett a késés. Valakinek írtam hogy nem tudom elképzelni hogy 200ms-os késleltetéssel élvezhető lehet a Bluetooth füles, mikor én 60ms-al játszok és ennél is nagyon zavaró már. Na kiderült hogy a hang nem 60ms-ot késik ALVR-ben hanem kb 500-at :) Most a bluetooth fejhallgatót használva végre szinkronba került a szájak mozgása a hanggal. És persze a minősége is jobb.

    A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Új hozzászólás Aktív témák