- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #6102 üzenetére
Baromság, mindent súlyoznak itt is, csak az a nem mindegy hova mész.
Mondom a két végletet: Kikeverik gyári katalógusokból a megfelelő színt, amit kérsz, akár változtathatsz is rajta. Homok szórják, majd színre fújják és színterezik, kemencébe rásütik a festéket, majd lakkozzák és kerámiázzák, Feldobják az új csúcs gumit amit kérsz, Michlen Pilot Supersport, vagy amit választasz. Profin felgumizzák, kisúlyozzák házhoz szállítják, és erre az időre adnak csere kerekeket.
Ez egy csúcs szolgáltatás, össz-vissz gumival együtt £1000. ( Ami hozzá teszem nem sok egy ilyen kaliberű szolgáltatásnál)
A másik véglet mikor már annyira szar a gumid, hogy elmész a legolcsóbb helynek a legputribbjába, és ott megveszed a legolcsóbb gumit és a teljes "szolgáltatásért" fizetsz £120-180 között, ők is súlyoznak, sokszor a külső felére a könnyűfém keréknek
Ez a két véglet, és köztük minden amit el tudsz képzelni. Mind a kettőre van példa az ismeretségi körömben.
Ilyet nem lehet mondani, hogy csak elöl centríroznak UK-ban, lehet hogy van pár ilyen hülye, de ugyan úgy nem mondhatod hogy minden lány
kurvánakmegy Dubaiba.Biztos van egy két hülye aki így csinálja ahogy írtad, de Magyarba nincs? Vagy bárhol a világon... Talán Svájcba is.
-
person
senior tag
Hát nem mondom, hogy ennyire de nekem is ilyesmi hangja van, (XC90 D5).
Két szerelő is ment már vele, igaz más ügyben, de egyik sem jelezte, hogy valami nem okés.
Miután a kormányrúd tömítést megigazítottam, letudtam, hogy legalább az utastérbe nem jön be feltekert ablaknál. Na majd megpróbálom én is rögzíteni.
Meg a recsegő hangot is amit korábban itt felvetettem, mert a leírásom alapján nem sok tipp érkezett. Annyival ki is egészíteném, hogy leginkább balra tekert kormánynál jelentkezik, de akkor mindig. -
6120
tag
válasz rbalint88 #6100 üzenetére
Egy generációval régebbiről egy jó kis összefoglaló.
Kb ezek lesznek a fontos tételek...Ebben van a csomagtérrolón a térkép?
D5-el kéne! -
Peti329
csendes tag
Sziasztok!
Tudom, hogy lerágott csont, de hiába futottam át hosszú hónapokon keresztül a fórumokat, tanácsot szeretnék kérni autóvásárlással kapcsolatban (első saját autó megvétele lenne).
Adott egy S80 (2011-es), 2.4 D5 (205 le) manuális váltóval, garantált 115ezer km (olaszból hozott, szervizkönyves, de azért az alvázszám alapján megpróbálok kikérni valamilyen adatot. Esetleg valakinek itt nincs közvetlen kontaktja a Volvo-hoz?).
Felszereltségi szintje "Momentum", de a hahu-s hirdetéssel ellentétben sem USB csati, se pótkerék nincs benne, a visszapillantó is "humán-motoros", valamint 16"-os felnik vannak rajta (téli gumival, március óta a kereskedőnél van).
Esztétikailag közel rendben van (színe nekem tetsző fehér ). Rontja viszont az összképet a több apró kavicsfelverődés/karcolás (kevésbé igényes módon kijavítva), illetve az is, hogy a kormányon nem ALU díszcsík van, hanem a fekete "bevont" műanyag, és az olasz úgy látszik azon élte ki kaparási vágyát, nem pedig egy sorsjegyen...
Felnik, féktárcsák jó állapotúak, előbbiek nincsenek lepadkázva, utóbbiak nincsenek kivállasodva.
Klíma hideget fúj, hátsó parkradar működik. Az autóban félbőr belső van, ami kiülve, kiszakadva nincs, tényleg elég újszerű a beltér.Az autó jelenleg olasz nyelven kommunikál, és pillanatnyilag az alacsony akkuszinten kívül egy üzenetet ír ki villáskulccsal, az pedig a „Tagliando scaduto”, amit a translate arra fordít le, hogy a „kupon lejárt”. Ahogy nézegettem az angol nyelvű leírást, ez a garanciára vonatkozhat nem?
Jelenleg 4millió 150ezer forinton hirdeti a kereskedő, de ma mondta, hogy ez még nem a vége.
Én először 4millióra tettem a reális árat (többivel összehasonlítva), de a mai, személyes megtekintés után 3,7 - max3,8-ra tenném (az alacsony felszereltség miatt).
Kérdezném, hogy szerintetek mennyi lehet a reális értéke a kocsinak, illetve az alacsony felszereltség ellenére érdemes-e beleinvesztálni a pénzt vagy várjak még és keressek kitartóan (mert külsőre nagyon tetszik, illetve minimum 5 hengeres, és manuális váltós autót szeretnék venni, mivel a komoly gépeket szerető gépészmérnök lelkem nem viseli el a 4hengeres kattogást, illetve a vezetés élményéhez szerintem hozzájár a kuplungolás művészete is ).
A szervizktg.-ről már olvastam sok hozzászólást, alkatrészárakat pedig már átnyálaztam, tisztában vagyok vele, hogy nem egy opel astra-t kellene fenntartani .
További kérdésem lenne, hogy ha saját riasztó rendszert tetetnék a kocsiba (mivel az sincs benne), és a mesterember ugye azt a can-bus-ra köti rá (BMW-nél oda lett), akkor a rendszer nem fog-e sikítani valami állandó hibával? Valaki találkozott már ilyennel?
Bármilyen tanácsot, segítséget szívesen elfogadok a témában, esetleg valami tipp, ha még egyszer elmennék megnézni, akkor mit vegyek tüzetesebben szemügyre.
Köszönöm, hogy elolvastátok (kicsit hosszú lett ), a válaszokat pedig előre is köszönöm!
Üdv,
Peti -
gaborbol
őstag
válasz Peti329 #6106 üzenetére
Volvo teljes markaszervizes atnezes nelkul nem gondolkodnek a lehetseges aron. Ha az megvan azzal majd be lehet loni, ott minden felmerult kerdesre valaszt kapsz forintositva.
Egyszer en is majdnem vettem egy 5 eves gyonyoru Toyotat szinten olaszbol 116k-val... A markaszervizes atvizsgalaskor kiderult, hogy olynan 230-260k km lehetett benne amikor valami letetpte a fel aljat a kocsinak, tobb benne a gitt mint a vas meg az egesz oldala vegig volt torve orratol a seggeig.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Peti329 #6106 üzenetére
Szia!
Gondolom [erről] az autóról van szó.
Végignézve a konkurenseket, szerintem reális az ár. 90%, hogy ebben tényleg ennyi kilométer van, egyedül a váltó van fényesre kopva, de a kormány - leszámítva azt a macskakaparást - az még matt és a beltér is elég patika így képekről. Telefonon próbáld meg felhívni mondjuk a hozzád legközelebb eső Volvo szalont, hátha tudnak segíteni alvázszám alapján. Én Mo.-on forgalomba helyezett kocsiról kértem adatokat, mindkétszer segítettek, külföldi kocsinál nem tudom mi a helyzet.
Külföldön egyébként teljesen más felszereltségek jönnek össze.. Nekem a 2009-es Kinetic C30-ban se AUX, se USB, pedig ezek már alap dolgok voltak akkoriban az itthoni kocsikban ezen a szinten, ellenben van tolatóradar, fényre sötétedő tükör meg gyári Bluetooth telefon kihangosítás..
"Less but better" - Dieter Rams
-
rbalint88
addikt
válasz Peti329 #6106 üzenetére
ez egy kinetic. nincs benne ülésfűtés. ismerősünké ugyanilyen, csak világos belsős és 2008-as, 200+e km-rel. annak is ilyen állapotú a bele. vigyázni kell rá, ennyi a titok.
egyébiránt néhány észrevétel: ha nem kell feltétlen szedán, ennyiért vannak kint fasza V70-ek D3 motorral, akár kézi, akár automata váltóval. jobb felszereltség, facelift alap (2012-2013 évjárat) 10-13ezer euro között. törésmentes, leinformálható, vezetett könyves autókról van szó és -bár nagyon szeretem az olaszokat- nagyobb bizalommal veszek a friccektől kocsit. -
avena71
tag
Üdv mindenkinek,
Beléptem a táborba egy 2012-es V50 1,6 D-vel de sajnos a menürendszere holland nyelvű . Tudom,hogy most volt akció a márkaszervizekben a magyarosításról,az akció csak 07.31-ig tartott,(feltétel volt a magyar forgalmi)de az én frissen behozott autóm csak 08.02-án kapta meg a magyar rendszámot
A kérdés,hogy mit javasoltok,van-e más lehetőség a magyarosításra (persze nem horror áron) ?
Köszi az ötleteketÜdv:
avena71 -
rbalint88
addikt
válasz avena71 #6111 üzenetére
más ötlet magyarosításra: nyomd tele az autót gulyáskrémmel.
a szoftver magyarítását azért meg lehet kérdezni a márkakernél, lehet ha náluk kérsz valami szervizműveletet, akkor cserébe azért megcsinálják olcsón.ja fontos: mivel ez egy PSA eredetű motor, a szervizlátogatáskor kösd rá a munkafelvevő/szerelő lelkére, hogy ellenőrizze, van-e a turbó előtt egy pici olajszűrő kosárka és ha igen, iktassa ki. meg tud ülni benne az olajsár és elfogy a turbó olaja, besül, kuka.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
S60 tulajok kérlek szépen segítsetek!
A kocsim (2002-es S60 D5) nincs most a közelemben, viszont valószínűleg pénteken mennék egy bútorért a SVÉD lakberendező áruházba. 4 csomagból áll a kanapé, viszont nem tudom, hogy bele tudnám-e valahogy tuszkolni a kocsiba (gondoltam hajtogatok le minden ülést, aztán megoldom, csak be tudom-e préselni.
Ha megkérnék szépen valakit, akkor meg tudná nekem mérni egy szalaggal, hogy mekkora szélességű és magasságú, illetve átlójú csomagot tudok belerakni a kocsiba?
A legnagyobb csomag, amit be kéne rakni, annak a következő a mérete (SZ-M-H): 73 cm | 33 cm | 130 cm. Ennél csak kisebbek vannak.
Tehát itt kellene nekem a bemenő szél-magas-átló, és a lehajtott üléseknél is, hogy mekkora férne ott át. Mert ha nem férne be, akkor leszek bajba, hogy hogyan hozom el... Előre is köszönöm szépen a segítségeteket. Jutalmul hozok valakinek egy kis tokajit otthonrólOnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #6116 üzenetére
Mérés nélkül is megmondom neked, hogy 100% hogy befér, 130 hosszú, 73 magas és 33 cm széles csomag gond nélkül becuppan a hátsó ülésre, lehajtás nélkül is. Ugyan úgy ha elfordítod és 33 cm a magassága lesz becuppan a csomagtartóba is. De az utóbbiban csak 99.9%-ig vagyok biztos
-
FeRRaR1
őstag
Trükkös kérdés:
Ki tudja hogy mekkora a különbség min és max olajszint között? Ferdén parkoltam tegnap, jelzett hogy alacsony olaj szint, utána megnéztem tényleg a Min vonalon volt, most maxra tettem, de még mindig kiírja, azt olvastam swedish speeden, hogy 10 - 15 hideg indítás kell mire nullázza a hibát. Nem akarom lelőni a poént, mennyi ment bele, nem tudom hogy mennyi a normális... Annyit találtam hogy kb 6,7 L kell bele.
-
őstag
válasz FeRRaR1 #6121 üzenetére
Ez benne kell legyen a kézikönyvében. Az enyémnél 0,75 litert ír a min és max között (4 liter kell bele gyárilag).
Most megnéztem a kézikönyvét neten a 4.4-es V8-asnak és azt írja, hogy 7 literes a kapacitása és 1,1 liter a különbség a min és max között.
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #6122 üzenetére
Köszönöm
Néztem online leírásokat, de nem találtam, vagy lehet figyelmetlen voltam és átsiklottam felette. Benyelt 1 litert teljesen, de akkor nem para, ezek szerint normális.
Ott hibáztam, hogy nem néztem meg olajcsere után a szintet, így nem tudok viszonyítani. Mind a két gépen kb 5 hónapja cseréltek mindent, az S80-at megnéztem egyből, MAX-on volt, és most is ott van, de az XC-t most néztem meg először, és minimumon volt, csak hibáztam, és nincs viszonyítási alapom sajnos, hogy fogyott, vagy épp hogy MIN felett volt, és most billent át... Mindegy most figyelni fogom, hogy elmozdul e a MAX-ról.
Gyanúm szerint 6,7 Litert tettek bele, ezt küldte a szervizes, és minimumon volt, de kis használat meg ferdén parkolás már sok volt neki.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #6124 üzenetére
Be is nyelte az egy litert, most maxon van, csak sajnos figyelmetlen voltam, vagy esett az eső amikor elhoztam, és elmaradt a szint ellenőrzés, így most sajnos nem tudom mennyin volt. Ez van, most majd néha ránézek, bár kétlem hogy gond lenne vele, folyás sehol, füst semmi...
-
AMDFan
addikt
válasz FeRRaR1 #6125 üzenetére
Volvo szervíz szerint normális az olajfogyasztás ezeknél. Én is ezzel "küzdök". Nekem azt mondták, hogy 2005-től van a Volvokban ez a fajta visszajelzés, hogy kiírja notificationbe, hogy tölts rá. Nekem egészen pontosan Min-Max között félig van amikor kiírja, hogy töltsek rá. Elsőre megijedtem, és azonnal félreálltam autópályán és hívtam a szerelőmet, de mondta, hogy nyugodtan menjek vele, majd ha lesz rá alkalom akkor töltsek rá.
-
FeRRaR1
őstag
Nekem soha nem volt még ilyen, lehet részben ezért is lustálkodtam el lecsekkolni, egyszer nem teszi meg az ember, pont akkor írja ki... Na mindegy, persze minden motor fogyaszt valamennyit, de ha maxon van, és egy minimális eltűnik a két csere között, azt észre sem veszed. Azért még sem egy 1.6 VW ahol ismerős beletölt kb 3 litert két csere között, elég lenne csak szűrőt cserélnie, az olaj mindig új
Reményeim szerint a továbbiakban nem lesz gond, csak minden cserénél maxra kell lőni, és ha 0,1 - 0,2 L elfogy két csere közt az senkit nem zavar.
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #6128 üzenetére
Az S80-on 5 hónapja nem jött fel, és tegnap a második indításnál törölte az XC is az alacsony szint hibát, azóta 0 üzenet, pedig mentem vele kb 20 kilométert. Fater D5 XC-jénél volt ilyen magas olajszint, de ott a max felett volt 1 - 2 milliméterrel, nekem most mind a kettő pont a max vonalon áll. Dízelek egyébként is sokkal érzékenyebbek erre.
-
FeRRaR1
őstag
Az igen. Ford származék?
Nekem soha nem fordult még elő alacsony olaj szint jelzésem, pedig a korábbi S80 D5 350e km felett járt, és egy Angol-Magyar-Horvát oda vissza túra alatt belecsúszott két hét alatt 6000 km. Egész évben soha nem kért olajat. Mindegy, ma is megnéztem, ott ül a max vonalon pontosan. Szerintem szervizeléskor nem töltöttek bele eleget, úgy értem ahhoz igen, hogy minimum környékén legyen, de az eddig volt elég. Valószínűleg ennyi lesz a dolgom, hogy ránézek minden olajcserés szerviz után hogy maxon van e. Ha előjön valami, arról úgy is beszámolok.
-
2thletme2day
őstag
2005-ös 1,8-as Volvo S40-esem tegnap produkálta magát. Munkába menet kb 5kmvel a cél előtt hirtelen bevillant az "olajnyomás alacsony" lámpa pár másodpercre. Ezután elaludt de újabb pár másodperc elteltével megint felvillant és folyamatosan világított amíg be nem értem munkahelyemre. Most már tudom, hogy azonnal meg kellett volna állnom de ezt akkor sajnos még nem tudtam. Direkt megnéztem és a fedélzeti computer nem írt ki semmilyen üzenetet. Munka után beindítottam a kocsit és nem égett a hibalámpa, de nem merem így használni. Lehet már így is sok kárt okoztam azzal az 5km-vel. A kérdésem a következő. Ezt a hibát tárolhatta a számítógép? Ha elviszem olyan szerelőhöz akinek van hibakódolvasója akkor meg tudja mondani mi a baja az autónak?
Győrben vagy környékén esetleg valaki nem tud egy jó autószerelőt? Nagy segítség lenne.
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2thletme2day #6132 üzenetére
Először is ne aggódj, ez több minden is lehet, de nem hiszem hogy kárt tettél ennyi idő alatt a motorban, nem a teljes kenés szűnt meg, csak a határértéket léphette át valami.
Nézd meg az olajszintet, hideg motornál, ha kell tölts rá, és nézd meg hogy eltűnik e a jelzés.
Egyébként ha nem az alacsony szint, akkor lehet hogy hibás az érzékelő, a pumpa (vagy eltömődött részben), esetleg kábel szakadás...
Látatlanba nehéz, Győr környékit nem ismerek.
-
lolal
senior tag
Üdvöz lehelletem a Topic lakóknak.
Egy rövidke ideje a család birtokába került egy Volvo S60 2.4D 93kw autócska.
Nagyon jó gépezet jól megy , a mommentum felszereltség végett pedig ellát minden igényt. Szervizelve rendszeresen volt.Azonban a napokban , indítást követően fémes csörgő hangot kezdett el adni a motortérben a bal oldalon.
Kizárólag hidegen csinálja , üzemi hőfokot követően elmúlik a hang. Gyanakodtunk lendkerékre , de egyik tipikus " lendkerekes hibát " sem produkálja. Olaj sem habzik , fehér kipufogófüst sincs , így hengerfej is kicsukva. Ti tudtok valamit , mi lehetne ez a hang , vagy mi okozza ? Természetesen nemsokára szervizbe lesz véve , ha fojtatja , de nem úgy néz ki mint ami abbahagyná.Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
lolal
senior tag
válasz rbalint88 #6136 üzenetére
Ahogy írtam is csak hidegen csinálja. Miután bemelegedett , kb pár km akkor abbahagyja. De csak alapjáraton csinálja. Ha egy kis gázt nyomunk nem erősődik. De miután vissza megy a fordulat újra csinálja. ( Csak hidegen ahogy írtam is )
A folytást hol vagy mennyíért veszik le róla. Súlyadónál akkor a 120Kw után fizetek ?
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
Qru
MODERÁTOR
Csak szoftveres a butítás, szóval egy chiptuning cég megcsinálja neked sec-perc alatt.
A forgalmiban szereplő teljesítmény után fizetsz de ha beleszaladsz vele egy KPM ellenőrzésbe akkor csúnyán megbüntetnek érte (hisz' adócsalást követsz el).
Mondjuk erre kicsi az esély mert többnyire csak a kamionokat szokták vegzálni de attól még benne van a pakliban.#nincsbennetarcsi
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
A közeljövőben szeretnék venni egy volvo s60-at.
A teljesítmény miatt szóba jöhet ilyen modellre gondoltam. Felmerül mégbenzines. Mi a véleményetek erről a két típusról, pro és kontra? A benzin-dízel, automata/manuális váltó. Vagy egyéb modell, de a 160 ló azért jó lenne. Mire érdemes figyelni a vásárláskor, tipushibák, a közelmúltban cserélt alkatrészek tekintetében.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
#03969024
törölt tag
Sajnos, számomra a legnagyobb hibája az S60-nak a hátsó lábtér. 192 cm magas vagyok, beállítottam az első ülést, hogy még éppen tudjak kupplungolni, s csuklóval elérjem a kormány tetejét, s SEHOGYAN sem tudtam beférni "magam" mögé! Azért ez jóval kisebb autókban azért már sikerült. Szóval, ezt vedd figyelembe!
-
FeRRaR1
őstag
Szia,
Váltó téren én a manuálisat ajánlanám, ilyen sok kilométerrel ha nincs igazolt olajcsere/váltófelújítás, akkor nagy lutri lehet, esetleg ha ki tudod próbálni hidegen/melegen, hogyan indul el, vált vissza nagy gázra, hogyan pakolgat, ha hidegen és melegen is vaj sima minden, akkor jó lehet, de mindenképpen nagyobb kockázat, és drágább javítás. + sokat ad az érzéshez, ha szeretsz vezetni, és élvezed, + kell a teljesítmény, akkor sokkal nagyobb élmény lesz pakolgatni a fokozatokat. (Nézzél esetleg szét S60 kombi téren = V70, nekem az volt V70 T5 260 paci, manuállal. IMÁDTAM 2.4 T ugyan az a motor, csak alacsonyabb teljesítménnyel, V70 R is ugyan az, csak az meg nagyobbal 300 Ló )
Motorikusan az összes öthengeres Volvo kiváló legyen az 2.4D, D5, 2.4i, 2.4T vagy T5
Ilyen árkategóriában és futás mellett csak is állapotot veszel, minden számít, mindent próbálj ki, és a lehető legjobb legyen, de ha valami szar, okádja a füstöt, rángat, stb akkor hagyd ott a fenébe.
Műszerfal, ABS modul, szokott rosszalkodni, de ennyi idősen akármi előjöhet. Egy alapos állapot felméréssel és átnézéssel spórolsz a legtöbbet.
Jó és kényelmes autók szeretni fogod.
Ami még ajánlás, ha inkább rövidtáv és sok városi szaladgálás, akkor ne legyen Diesel. Az a hosszabb utakat szereti. De én a benzinest ajánlom az élmény miatt egyébként is, az jó hosszú és rövid távra is
lancerboy
Ez nem feltétlenül a kocsi hibája, valószínű hogy a kényelem oltárán feláldozták a hely egy részét. Sok kisebb autóban "csalnak" a hátsó ülőlap hosszával, döntésével, nincs annyira kipárnázva stb... Még az én V70-em hihetetlen kényelmes volt elöl/hátul, bár ott ritkán ültem
[ Szerkesztve ]
-
AMDFan
addikt
Szia, kiegészítve az előttem szólókat, én is a benzinesre szavaznék és a manuálisra. Nekem az öthengeres 2.0T van, nagyon kellemes kis motor, és jó hangja is van, az elején mindig megijedtem a pirosnál hogy leállt a motor annyira rezonanciamentes és halk
Én egy Avensisről váltottam S60-ra, és a következők a pozitívumok:- nagyon kényelmes, hosszútávon (1000km+) sem fárasztó vezetni, ergonomikus minden, egyszerűen jó ülni az autóban, körülölel a műszerfal, jó a hifi
- öthenger + turbóa negatívumokat is felsorolom, mert általában nem szoktam elfogult lenni:
- nagyon kemény a futóműve a budapesti utakhoz, az enyémen "sajnos" 225/R17 kerekek vannak, és lehet hogy emiatt is, de nagyon felüt, amit feltűnően nem bír azok a keresztbordák/kátyúk.
- nem japán technika, sokkal többet kell vele apróságok miatt is szervízbe járni mint a toyotával. persze ez abból is adódik, hogy sokkal több az extra benne. a toyotában nem tudott elromlani a tempomat mert nem volt benne.Összességében városi autónak én nem ajánlom, ezek igazi autópályázós utazóautók.
-
Peti78
őstag
Uraim!
Köszönöm a válaszokat, olvasgatok még aztáán kérdezek. A linkelt blog igen hasznos információkat tartalmaz.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
érdemes egyébként márkaszervízbe hordani ezt az autót, vagy némely szaki is megoldja a felmerülő problémákat? Esetleg Debrecenben tud valaki megfelelő szakembert?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Ez a kérdés nem ennyire egyszerű, én inkább azt mondanám, hogy olyanhoz érdemes vinni aki dolgozott/dolgozik Volvo szervizben, de mellette/helyette maszekban is csinálja. Igazából a jó hozzáértő szakit kell megtalálni, és az lehet márkaszervizes vagy magán is, de mindenképp olyanhoz vidd, akinek van márka ismerete.
Nekem Magyarba Kaposváron megszűnt a Volvo képviselet, és egy korábban ott dolgozó nagy odaadással és hozzáértéssel rendelkező ember csinálta az enyémet, ha valamihez ne adj isten nincs felszerelése, akkor tud olyat akinek van, megold mindent. Pl a szívócső hossz állító egy ilyen műanyag fityf@sz 185 lovas D5-ben, menetrendszerűen el szokott romlani 90-120e kilométerenként, így fixálni szokták, vagy cserélni, esetleg házilag tákolni, na most ő csináltatott magának fémből, és akinek cserélte, azzal gond még nem volt. Na az ilyen ember a kincs az én szememben.
Itt Angliában márkaszervizbe hordom, de csak olaj cserére és műszakira, az ott dolgozó vezető technikus dolgozik privátban is, és hozzá viszem ha van valami, de legtöbbször ő jön házhoz, fele árban....
Tisztában van azzal hogy mit várok el, és nem végez félmunkát soha sem. Pl egyik kocsinkon a memóriás ülés működött, de a tükör nem mindig, miután lecsekkolt minden kábelt és szokásos dolgot, lementette a kocsi szoftverét és elküldte svédbe, hogy ez és ez van nézzenek rá, mondják meg melyiket tegye fel, mit változtasson. Itt megjegyezném hogy Magyarba van olyan profi szoftveres emberünk, akihez a márkaszerviz is átviszi néha az autókat, ha elakadnak valamilyen szoftveres dologban, bármit hozzá tanít mindenhez, bele tud nyúlni a váltóba, motorba, kulcsba, mindennek a vezérlésébe, és módosítani is tud akármit, komoly a srác
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
Debrecenben ha jól tudom megszűnt a márkakereskedés, és átalakult ilyen mindenes Bosch szervizzé (mikepércsi út mellett voltak egyből). Nyíregyházát és Miskolcot semmiképpen sem ajánlom ha márkaszervizt akarsz, elég hanyagul dolgoztak amikor odavittük.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Mice_007
tag
Tudtok ajánlani valami jó automata (geartronic, volvo v60) szereléssel foglalkozó arcot? Totalcaron volt egy cikk 2 éve egy Ferenc nevűvel, de nem tudtam kideríteni az elérhetőséget.
Egyébként tapasztalt valaki olyasmit,hogy N-ből D-be húzva a váltókart néha (és ez elég randomnak tűnik) egy elég combosat ránt a kocsi. Nem sikerült se hideg se meleg motorhoz kötnöm a dolgot, menet közben hibátlanul és simán vált mindig, csak ez az álló helyzetből D-be váltás néha gáz. Egyébként pedig ezt is teljesen simán csinálja. Volvónál annyit mondtak, hogy adaptációt kéne törölni, de korábban már ezt csinálták elvileg.
[ Szerkesztve ]
AIDA64.com
-
FeRRaR1
őstag
válasz Mice_007 #6149 üzenetére
Nekem is volt ilyen régi S80 D5 Geartronicnál, bár nekem kb naponta egyszer csinálta, első indulásnál (hidegen) aztán elhagyta.
Indító kuplung lesz a ludas, nem tudja a váltó a kapott értékekből hogy mi tévő legyen, majd hirtelen berántja sebességbe. Pesti szervizt tudok ajánlani.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Gaming notebook topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mini-ITX
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen TV-t vegyek?
- Vicces képek
- További aktív témák...