- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
norbert1998
veterán
Kérdeztem korábban, hogy mitévő legyek a patika bravómmal. Nos, ő úgy volt patika, hogy a klíma előtte volt töltve (aztán ugye 2 hét alatt le is engedett később), valamint a festék már megvolt a fényezés javításához.
Egy hónapja mostam az autót, vagy már nem tudom, mit csináltam és ránéztem a tárcsákra, amik 3 hónapja teljesen szépnek tűntek kerékcserekor. Hááát... Az életveszélyes az enyhe kifejezés, mikor két ütéssel(kocogtatás) a krokodilemelő rúdjától a fél felülete lepattant átmérőben az adott helyen. Azért egy szép úton, mikor egy 206 CC kacérkodott(persze elmaradt *), megnéztem a 140->30 fékezést. Semmi probléma, azonban utána mintha guánón tapostam volna. Szóval kapott új Brembo tárcsát és új Textar betétet (nem bontottat, mint a 750i ).
Namost, a két kis pörsenés az fél centi gitt alatt elrejtett két hiányos küszöböt takart, cseréltük és fújtuk őket. Kijavítottuk a lakkhibákat is, de a küszöb valami böszmedrága (22 ezer forint, szemben a brava 7 ezer forintjával. Darabonként)
Igenám. Közben valami elkezdett folyni a vezérlés környékéről. Víz. Naggyon baba. Nincs 50 ezer a vezérlésben, ha az előző tulaj nem kamuzott (azóta én már sokat mentem vele, úgy nincs 50 ezer). Mondjuk a szíjon látszik is, hogy szép újszerű. De a vízpumpát gondolom nem cserélték, úgyhogy most egy vezérlés csere is következik. Ezt talán kedden meg tudjuk csinálni, ha lesz rá idő. S ha ott tartunk, akkor termosztátot is, mert télen nem megy fel a hőfok (ez kimaradt a "patika, de" leírásból).
Ezek után mehet klímaszervízbe, és akkor már talán végre tényleg az az autó lesz belőle, amit én akartam 2 éve, mikor megvettem.
Augusztusban bizonyíthat Novi Vinodolskiban.
Szóval elég sokat költtem rá az elmúlt 2 hónapban az árához képest, mostmár biztosan marad egyetem végéig. De legalább már tényleg patika lesz
* Nem értem, hogy hagytam le a 206 CC-t, mert abban a legkisebb motor 1.6 109 ló azt hiszem, nekem meg csak some puny 82 ló áll rendelkezésemre, de gondolom nem véletlen gyorsult mellettem a 6 sávoson 140-ig ő is. updét: 11.2 a gyorsulása neki gyári adat szerint, szóval talán mégis hihető. Feltételezhető, hogy akkor az övé széthajtott volt esetleg.
Igazi olasz autó tulajnak éreztem magam benne[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #6053 üzenetére
Benzines, de par nap es lesz mellette egy dizel is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #6055 üzenetére
Faternak lottuk bucsuba a dizelt. Kell foglalkozni vele, de 1 het es olyan lesz mint az uj.
"Bad reklám is reklám too"
-
pcgamer01
senior tag
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni hátha van valakinek tapasztalata.
Adott egy Alfa 147 2.0ts és kilyukadt a fűtő radiátorom, vagy a radiátorba menő cső. Természetesen a B1 úszik a fagyállóba.
Kérdésem, ki lehet venni a radiátort a műszerfal kivétele nélkül?Samsung Galaxy S10+
-
gipsztigris
addikt
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és a kiszemeltem egy Lancia Delta 1,6 MultiJet diesel.
Kérdéseim a következők:- Mennyire megbízhatók a Selectronic váltók? Szinte több eladó darab van belőlük, mint a kézi hatsebességesből. Kicsit tartok tőle, de a kényelem miatt bevállalnám, ha.....
- Az a hír járja, hogy a hosszú orra miatt elég nehézkes mondjuk egy alagsori garázsba a leállás. A garázsunk szuterénban van, és a jelenlegi autómmal (Ford Mondeo MK3) is csak a magasabb gumikkal tudok úgy leállni a garázsba, hogy a küszöb középen egy picit hozzáér a rampához, a rampa alján pedig figyelni kell, hogy a koptató ne érjen a talajhoz.
Van valaki aki hozzám hasonlóan alagsori garázsban tartja a Deltáját?
Sajnos ezt nem tudom leellenőrizni, csak ha már megvettem az autót! Viszont ha nem tudok leállni a garázsba akkor muszáj leszek "elengedni" a Lanciát, pedig szabályosan bele vagyok szerelmesedve."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
alázógyík
őstag
válasz gipsztigris #6061 üzenetére
Mikor feleségemnek Deltát nézegettem, egy udvarból is alig lehetett kiállni, ami magasabban volt, mint az utca.
Egy-egy meredekebb mélygarázs bizony gondot okozhat. -
Akkor Ti futóműves 159-et ne vegyetek
-
gipsztigris
addikt
-
Integrale
veterán
-
válasz gipsztigris #6064 üzenetére
Nem hiszem, hogy olyan vészes lenne, hogy mélygarázsban gondot okozzon. Arra kell majd inkább figyelni, hogy magasabb padkára csak tolatva parkolj rá.
-
zoo8800
veterán
válasz gipsztigris #6061 üzenetére
A Bravo orra vajon mennyivel rövidebb? A Bravonál nem tűnt fel, hogy mindenhol leérne az eleje, a két típus pedig nagy mértékben ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Mondjuk, hogy mennyire hosszú az csak egy dolog, kérdés miylen alacsony. Én csak a 159-ből tudok kiindulni, de annak nem csak hosszú, hanem alacsony is. De mélygarázzsal még nem gyűlt meg a bajom. Most ha a Delta nem olyan alacsony, akkor főleg semmi ok aggodalomra.
(#6070) gipsztigris
23%-os lejtő. Látatlanban rá mernék tenni egy jelentős összeget, hogy közelében sem lesz az orra annak, hogy leérjen.[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #6065 üzenetére
Sajnos nem! Mondjuk nem olyan veszélyes a rampa! Hat méteren süllyed 1,4 métert.
19 évvel ezelőtt egy autójavító műhely volt abban a pincében és mindenféle jármű megfordult a garázsban. Jó lenne találnom egy helybéli Deltást akivel le tudnám tesztelni a dolgot vásárlás előtt.Selectronic váltó ügyben valakinek van tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
norbert1998
veterán
Öröm az uromben, hogy nem kell vezérlést cserélni, máshol folyt a víz. Egy pár száz forintos dugó megsérült bevonatánál engedett
-
-
bear_
aktív tag
Sziasztok!
Vezetett már közületek valaki 1.8-as 159-es alfát (a 140 lóerős szívóra gondolok)?
Milyen egy 1.6-os 100le-s golfhoz képest? -
Elektrosokk
addikt
-
válasz Elektrosokk #6077 üzenetére
Valszeg a 3.2 JTS még jobb
-
Elektrosokk
addikt
-
válasz Elektrosokk #6079 üzenetére
Vezettél már olyat? Akinek van, nem ezt mondja
-
Elektrosokk
addikt
válasz HussarF #6080 üzenetére
vezetni nem vezettem, de annyira jó az aresi busso vonal hogy nem releváns nekem, a hangja, karakterisztikája terápiás gyógyszer vagy ajzószer. Mikor hogy kapja el az embert.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
bear_
aktív tag
válasz Elektrosokk #6077 üzenetére
Az ,hogy szebb nem kérdés
A 2.2 jtsről nem sok jót olvastam, az 1.75 turbó pedig drága, 2,5m alatt még nem is láttam eladót, másrészt a turbó sem hiányzik az extra nyűg miatt.
Tényleg lomhább lenne? Most nézem a két kocsi gyári adatait, az alfa 1másodpercel hamarabb van 100on, súlyra sem sokkal nehezebb, az az extra 150kg nem tűnik olyan soknak. -
Elektrosokk
addikt
egy nagyon jó ismerősömnek másfél évig volt breraja 2.2 jts motorral, a hangja tényleg nem nagy durranás de élhető konstrukció. pályán visszakapcsolás nélkül is lehetett vele szépen gyorsulni.
lehet hogy számodra nem lesz lomha, én a könnyebb agilisebb autókat kedvelem.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Cartmenn
tag
válasz gipsztigris #6061 üzenetére
Van a bravo 2 fórumon egy tulaj ,ő debreceni rákérdezek erre
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
No, a vizcsepegest nem a vízpumpa okozta. Mellette a fagy dugó volt kilyukadva. Még szerencse, hogy a boltos nem problémázott a megrendelt vezérlés szettel, és nem kellett át vennünk.
-
426os
őstag
Kb. két hete én is olaszautó tulaj lettem végre. Hosszas keresés és némi kilengés után más irányba vettem egy 147-et: [link]
Jtdm 16v Distinctive, 2007, 193e km, magyar származás. Bézs Alfatex belső, tempomat, digitklíma, 4el. ablak stb.
Szerintem kicsit ár alatt, de a különbséget rá is költöm/tettem.
Négy új nyári gumi, majd ősszel téliek is. Nagyszerviz, hátsó fék és kerékcsapágy csere kellett vétel után. Jelenleg rendben van. (Egyik első lengőkar és az első gátlók már nem 100%-osak, de menet közben nem érződik/hallatszik, szerviz szerint sincs értelme még cserélni őket).
Idén még kell egy kézifékkötél csere preventív jelleggel. Csöppet meg van írva, így elég jól megy (néha túlságosan is), cserébe sajnos füstölni is tud ilyenkor (porlasztó, turbó rendben, dpf gyárilag nincs). Ezzel még kezdenem kell valamit, mert zavar.
Apró esztétikai hibák vannak még (apró kavicsfelverődés a motorháztetőn és a szélvédőn).
Talán a kárpitokra is ráférne egy ipari tisztítás, de ez inkább csak az én hülyeségem.
Ami még esetleg a közeljövőben nagyobb költség lehet az a lendkerék+kuplung csere, mert előbbiből elvileg még a gyári van benne. Jelenleg az is rendben van egyébként.
Összességében nagyon tetszik, élvezek vele minden megtett kilómétert, a 6-os váltó autópályán nagyon király. Városban is eléggé elemében van, bár a tervek szerint nem lesz mindennapi használatban, nem is városba való ezzel a motorral.A szivargyújtót nem tudja valaki hogy tudom kiszedni?
[ Szerkesztve ]
.
-
426os
őstag
válasz Elektrosokk #6090 üzenetére
Köszönöm. Ismerem, vagyis tudok róla, hogy Mankyt érdemes keresni ez ügyben, bár kicsit messze van. Mondjuk egy utat megérhet.
Egyébként nagyságrendileg mennyibe fájhat egy ilyen program?.
-
Elektrosokk
addikt
ezt sajnos nem tudom, benzinnel utazom. Nem hinném hogy olyan drága, szerintem kérdezz rá nyugodtan, és valóban messze van, én is pesti vagyok de ha dízel autóm lenne az első utam oda vezetne
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
426os
őstag
válasz Elektrosokk #6092 üzenetére
Én eredetileg csak 8v-t akartam, elég lett volna az is teljesítményre. Ha városban megyek vele, néha engem is meglep az ereje, észnél kell lenni. Mondjuk az tény, hogy mindenhova IS beférek vele, pedig eddig nyugis sofőrnek ismertem magam
.
-
426os
őstag
-
adamkaa777
senior tag
Sziasztok. Végre beléptem a klubba, vettem egy alfa gt-t Lenne egy két kérdésem. Az emblémák elég kopottak lehet valahogy cserélni ? Vezető oldali ajtóban hiányzik a lámpa burkolat alul. Ezeket be tudom valahol szerezni ? Illetve tanácsot szeretnék kérni , elég jó állapotú a fekete bőr ülése egy helyen van csak karistolva azt mivel érdemes megfesteni illetve az ápolásához mit ajánlotok ?
Üdv.El. Psy. Congroo.
-
426os
őstag
válasz adamkaa777 #6098 üzenetére
Grat hozzá! Emblémát nekem is kellene cserélnem, mert hámlik. A többi elemet szerintem bontóban, esetleg FB csoportokban találhatsz.
Más:
Használ valaki Yatourt? Ma be akartam üzemelni, rádugtam a fejegységre. A kütyü kap áramot, telefonnal rá is tudtam csatlakozni (bluetooth), de a fejegységen nem tudtam átváltani cd-tárra/auxra (nincs ilyen lehetőség). Mi a trükk, hogy tudom engedélyezni a külső forrást?[ Szerkesztve ]
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen processzort vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- NBA és kosárlabda topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Karavik: Xiaomi Mi11 Pro/Ultra: Gyári ROM-ról váltás xiaomi.eu ROM-ra fastboot telepítés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Linux felhasználók OFF topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest