- Béta iOS-t használók topikja
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Bittorrent topik
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Linux kezdőknek
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
-
Superman
nagyúr
válasz
hitman, #1446 üzenetére
Ebben igazad is lenne, ha bizonyos játékok alatt futó enginek is figyelembe vennék a fizikai törvényszerűségeket. Úgy értem, korrekt szimulációt nyújtanának. Példának okáért itt az ISI engine, amire jelenleg a GTR2 és az rFactor is épül.
Nekem van MOMO-m és DFP-m is, de ez utóbbit használom, 500 fokos elfordulási szöggel a 4.60-as profilerben. Ehhez a játékban nagyobb kormányzási tengely-érzékenységet kell megadni (egyéni ízlés kérdése is, én 70 fokot hazsnálok), de mivel ezekben a programokban kanyarodáskor (nem úgy az LFS-ben) az autó képes a saját mértani középpontja körül is fordulni, ezért jól jön az ilyen nagy kormányzási szög korrigálás szempontjából. Sokkal gyorsabban tudok kanyarokat bevenni a DFP-vel, mint a mOMO-val, bár kinek hogy...ízlés és pénztárca függvénye.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...