-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nippel
tag
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy Fanatec DD pro szetet, ami most okoz egy kis fejtörést, hogy használnám PS5 és PC-n is emiatt esett a választásom erre a darabra viszont amit nem tudok ha én PC-n szeretnék mondjuk Forza-t játszani akkor ez a PS gombkiosztású is tudja irányítani?
Válaszokat köszönöm! -
tom120514
őstag
válasz Chris1983107 #67199 üzenetére
Hardverapron van állvány meg cockpit is egy-egy, nézz rá. Nem tudom melyik jó, tapasztalatból annyit tudok javasolni hogy olcsó Playseat ne legyen.
Never go full retard.
-
fatal`
titán
válasz Chris1983107 #67199 üzenetére
Mennyi helyed van, vagy mennyit tudsz csinálni? Ez eléggé behatárolja a lehetőségeket.
-
Fanatec CSW2.5 + Rally wheel update
sikerult kiharomszogezni a hetvegen. a kormany minden esetben akkor dobta le magat, amikor hatsokerekes autoval a jobb elso kerek levegoben volt levagasnal. szoval sikerult reprodukalni a hibat. aztan ezutan egy ponton a kormanyt egyaltalan nem talalta meg, viszont elmult az osszes FFB anomalia. WRC'23 alatt.
egyelore lebontottam es visszaepitettem a muanyag felfogatast. valszeg ranezek a firmwarefrissitesre is, hatha tudom forceolni. vagy atviteli a hiba, de ez siman lehet firmware bug is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
dhcodoki
senior tag
válasz Chris1983107 #67199 üzenetére
noblem1983-nak is jelezném.
Lentebb tárgyaltuk, hogy a Trak Racer TR8 pro-t néztem ki, mert ár/érték szempontból jónak tűnik, viszont most belebotlottam a GT Omega Prime Lite-ba [link] és nagyon szimpi, ráadásul még egy kicsit olcsóbb is. Itt egy teszt videó: [link]
Van itt valaki, aki rendelt ilyet? -
dhcodoki
senior tag
válasz Chris1983107 #67207 üzenetére
-
Zoli54213
aktív tag
Megérkezett a GT csl DD pro kormányom, és a loadcell brake kitem Még csak egy 5 percre tudtam megnézni, mert dolgozok, de ami foglalkoztat, hogy normális ha a LC-es fékpedált nem lehet konkrétan lenyomni?
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Zoli54213
aktív tag
Húú, hát számítottam rá hogy keményebb lesz, de hogy ennyire... Konkrétan nem lehet lenyomni a pedált. Brutális. Létezik olyan autó a valóságban ahol ennyire kemény a fék? Én még olyanban nem ültem.
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Zoli54213
aktív tag
válasz RobbyJr #67212 üzenetére
Az durva. Nekem nagyon új ez az egész G25 után ez más világ lesz, már most érződik.
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Bandit21
addikt
válasz Zoli54213 #67213 üzenetére
Megszokod majd hamar.
Eddig a fekero azzal függött össze hogy mennyit mozdul a pedál.
Innentől pedig azzal hogy milyen erősen taposod. Szokni kell, de jó lesz.Nekem a rugó nem vált be az összefoglalóban írtak miatt (karcolja a tengelyt).
Minimális pedál út viszont a kis érintős orr stabilizáló fekezeshez hiányzott.
A brg SIM mod féle 3-as szett megoldotta első vásárlóként kb 10 ezer volt postával.A brake force -ot állítsd be úgy, hogy egymás után rövid szünettel tudj kényelmesen 2 mp-es satu féket nyomni. (Nálam ez 65% körül van de sok nagy fekes pályán le szoktam venni mert szar a térdem).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
bnorci71
addikt
válasz Chris1983107 #67199 üzenetére
-a szék lábát DIY összekötöd a pedállal
.Whell Stand itt is van lehetőség a görgős szék lábának beakasztására
-jLaci74 társ felkeresése#67206 dhcodoki
szerintem ezek az alu rigek mind "egyformák" mindegy melyiket veszed standard Bosch gépépítő elemekből dolgoznak.
De lehet tévedek sose láttam még közelről.
előbb említett fórumtárs is készít ilyeneketfékrásegítés real
ha nincs, nagyobb "főfékhenger" kel ennyi. Azért nincs mert így csak a pilóta által szabályzott nyomás van csak. Az ezerkecskén se volt anno
Motorokon sincs rásegítés mégis 2 újjal lehet húznia féket."If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Danecay
őstag
Sziasztok!
Lehet fura lesz a kérdés, de használt már valaki valamilyen szimulátort, bal oldali közlekedés gyakorlására mielőtt élesben a szituációba került? Úgy néz ki, idén sikerült olyan nyaralási úti célt választani, ahol fennáll ez a helyzet, amivel még nekem és feltehetően a legtöbbünknek nem volt dolga.
Úgy gondolom, hogy hamar át tud billeni az ember agya, de ahhoz valószínűleg nem árt majd pár 10 km. Jó lenne először offline gyakorolni egy kicsit -
zsalesz
tag
Úgy emlékszem Raceroomban azt írták, hogy 06.20 és 06.23 között ingyen ki lehet próbálni minden pályát és minden autót. Az előbb néztem még mindig engedi...
-
András12345
aktív tag
Sziasztok!
Megjött a VRS pedálszettem, Daytonaudio shakerekkel, és egy erősítővel
Nemsokára tesztelem-rakok fel képeket!Melyik effektről volt szó múltkor simhubban, ami nagyon jól visszaadja a tapadásvesztést?
-
tome0001
Topikgazda
válasz András12345 #67231 üzenetére
-
bnorci71
addikt
válasz Danecay #67230 üzenetére
koncentráció,
tavaly a gyereknél voltunk Írországban bal oldalról nagyon szar volt egy darabig próbáltam előre végiggondolni hová is kel kanyarodni a körforgóba merre nézni először és merre bemenni aztán elengedtem, nem kellett vezetnem
Amikor ő jön haza neki már a jobb oldalon ülés és forgalom a furcsa"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Találtgyerek
addikt
válasz András12345 #67235 üzenetére
Gratulálok hozzá! Kíváncsi leszek, mennyit dob majd az élményen és az időkön, hogy ezen már shakerek is vannak.
Kuplung egyébként oda se férne már.06-3o/9759I39
-
JulesTS
őstag
Szigorúnak szigorú, de konzekvens és kiszámítható, korrekt (két kerék mindig legyen vonalon belül) és a büntetés is olyan, hogy ne tudj előnyt szerezni vágással. Ezzel szemben az AC-ben pálya felületet lehet szabályosnak, vagy szabálytalannak kijelölni és meg lehet határozni, hogy mennyi időt tölthetsz a tilosban. Pl. Zolder sikán annyira vágható, hogy szabálytalanul vett sikánnal 2mp előnyhöz lehet jutni. Kamion EB-n oda rajzoltak a sikánba penalty marker bólyákat amiket nem szabadott érinteni és verseny után manuálisan nézték vissza a replay-t. Két renitenst ki is zártak emiatt. Másik bajnokságban meg a Hungaroringen a sikánt gyakorlatilag ki lehetett hagyni és volt is aki kihagyta...
Aztán ott van az ACC, ha nagyot vágsz ami előnyszerzéssel jár, akkor kapsz egy figyelmeztetést. Három figyelmeztetés után meg büntetés jön. Ez tök jó, de van aki figyelmeztetés nélkül szabályosan végig vezeti az autót és vannak olyanok akik úgy veszik, hogy van 3 joker alkalmuk amikor nagyobbat is vághatnak büntetlenül... -
Danecay
őstag
válasz bnorci71 #67237 üzenetére
Tapasztalatot? Nem úgy volt, hogy végül nem is vezettél?
#67236 mmdms
Köszi! Annyira azért nem paráztam rá, csak gondoltam miért is ne? Mondjuk én valamilyen vezetést oktató programra gondoltam inkább mint az ajánlottakra, de biztosan azok is megfelelnének. Persze az is meglehet, hogy nem is próbálkozom semmivel, csak gondoltam bedobom, hátha valaki másnak is eszébe jutott már és alkalmazta is -
tom120514
őstag
válasz Danecay #67242 üzenetére
Szerintem ha amúgy rutinos sofőr vagy, még nehezebb. Mi ketten, gyakorlottak és vezetni szerető pár, együtt vezettünk, jobb egynek (ott bal 1) is fontos része volt abban hogy minden egyben maradt, megúsztuk de volt necces helyzet pedig nem siettünk sehová. A durva az, amikor két európai turista megy szemben a szűk úton és mindkettő inog, melyik is a jó oldal Ha kis sziget, akkor jobb, mert ott számítanak rá a helyiek is.
Never go full retard.
-
fatal`
titán
Ennek lenne értelme, ha nem limitált lenne
€129.99
[ Szerkesztve ]
-
bnorci71
addikt
válasz Danecay #67242 üzenetére
nem kellett vezetnem ,de ettől függetlenül próbáltam "mindig" végiggondolni hová is kellene mennem ha én vezetek hová kel fordulni az akart a tapasztalat része és a tanács lenni, hogy koncentráció és előre gondold végig hová is kel kanyarodni fordulni.
Amit szoktak még mondani, hogy arra kel figyelni mindig te legyél az út közepén, csak úgy mint itthon tehát ne a padka legyen melletted mert akkor ugye rossz oldalon vagy"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó hibátlan, karcmentes Creative T100 2.0 szett még 1,5 év garanciával!
- Karcmentes, high-end Magnat Prime One bluetooth hangszóró, Qualcomm aptX, sztereó, fél év garancia!
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban