Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    válasz Zigi #5636 üzenetére

    Szia,

    a másik írásomban írom, hogy iR-nél és LFS-nél megéri kicsit lejjebb húzni a FFB erősségét a driverben: tippek, trükkök, leírások

    Az LFS pedig egyik kocsi kormányműve sem tudja a 900 fokot [link], de ha a driver-ben beállítod 900-ra, akkor elvileg a az LFS leszabályozza magának a játékon belül a kocsihoz megfelelő tartományra. Amit írtál jelenséget azt úgy lehet enyhíteni, ha minél nagyobb kormányelfordulást állítasz be, így azonos kerékelforduláshoz nagyobb kormánymozdulatot kell tenned és emiatt mérséklődnek a fogaskerekes rendszer mechanikai akadásai.

    Mondjuk nekem még nem tűnt fel ez a jelenség különösebben említésre méltóan, amiről írsz, nem gondolom, hogy ez zavaró lehet (max oválon jöhet elő, de oda amúgy is nagyobb kormányszög kell), illetve a TM maga sokkal alacsonyabb elfordulását hamar kinőnéd az LFS-ben sztem.

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Új hozzászólás Aktív témák