-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laby
őstag
válasz GalaHU #48940 üzenetére
Az a baj hogy Odyssey drágább, nagyobb felbontás -> még nehezebb fps általi képfrissítés kihajtás.
#48945GalaHU
Nem tudom, őszintén sokáig hittem benne hogy én állítok be rosszul valamit, de tényleg napokat raktam bele videókba, leírásokba minden variációt kipróbáltam és ugyan úgy csúnya volt az ACC. Egy barátom szintén próbálkozott vele, mert ő sem hitte el, de ugyan úgy eredménytelenül.Szemüveg beállításaihoz nem nyúlva, átléptem iRacingban ott meg ha nem is monitor minőség, de határozottan szép, élvezhető látványvilág.
Szóval nem tudom, hogy szemüveg függő-e, vagy tényleg én voltam pancser, de sehogy nem sikerült összehoznom. -
fatal`
titán
válasz -Solt- #48950 üzenetére
Vagy nem látja a különbséget A DR elfut közel maxon, az ACC VR EPIC-ben esélytelen. És még úgyis jojózik a szemem a kerítéstől pl. Monzában. DR2-ben nincs ilyen.
Sima AC alatt pl. semmi baj. Lehet, hogy javítottak rajta, egy ideje nem néztem. Úgysincs időm ennyi gamere.
Be lehet állítani elfogadhatóra az ACC-t, de szép nem lesz, egyszerűen nem jó a VR implementációja az UE miatt.
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #48948 üzenetére
Az hosszú lesz ha jól emlékszem de lehet keverem az x30 al de úgy rémlik hogy a lejtő után a 2 szektor egyenesben már a jobbos görbület előtt leszabalyzok és az utolsó kanyar felé is bőven
Cserébe kijön a lejtők aljáról.
Este ránézek mi a top speed és megírom.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-Solt-
veterán
válasz fatal` #48952 üzenetére
Mert a DR2-ben nem mész Monza-ban...
Az előre definiált VR beállításokat el kell felejteni, mert sokszor még a fejlesztők is "vakon vannak"... a kedvencem amikor hivatalosan, meg az "okos" YT videókban is erőltetik a 8x meg 4x AF-t, mikor kb 15 éve nincs semmilyen hatással az AF a teljesítményre, nyugodtan lehet 16x-ra tenni. Q2 maxra, játékban a Resolution Scale 100%, Temporal AA EPIC-re állítva a többi meg a gépeden meg az ízléseden múlik. Nálam a 3080 medium / high beállításokkal hotlapon 60%-n ketyeg és semmivel nem rosszabb a látott kép minősége mint a DR2 alatt. Az tény, hogy az ACC gépigénye valamivel magasabb, főleg CPU terén, de azok a kijelentések amik itt elhangzanak az ACC VR részéről azok messze túlzóak.
www.smart-bus.hu
-
csipesz80
tag
Sziasztok. Ha esetleg valakinek van next level f-gt cockpit-e megtenné nekem hogy az alsó vázrészét beméretezi és elküldi privátban, az egyik oldal elég. Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz -Solt- #48955 üzenetére
Kézzel is állítgattam, de bizonyos helyeken torz, mosott. Persze 8xAA-val biztos jó lenne, csak még nincs hardver. 16xAF teljesen alap.
DR2-ben soha nem tapasztaltam semmi ilyesmit. De mondom, ACC-t majd 1 éve néztem utoljára, azóta valószínű reszeltek rajta. Nálam valószínűleg a CPU is korlátozó tényező, szerintem a 12700k gyorsabb ott, illetve a VRAM sem az igazi.
Idén tervezek gépet fejleszteni, de egyelőre nincs 4090 MSRP áron, se 4080 árcsökkenés a láthatáron.
Látványban egyébként, ami még számíthat, hogy Rallyban azért nem nézelődsz annyira messze, sok a szűk kanyar, míg pályaautónál más dolgokat figyel az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz -Solt- #48903 üzenetére
Na most nekem is dobta ezt.
Fura volt egy ideje, mert ha kimentem a boxba belenyúltam setupba akkor a korábbi körök elvesztek a listáról.
Aztán észrevettem, hogy bár megy az online, minden kör invalid.Aztán time-trailbe ha mentem egy jobb kört (nem best) akkor is eldobta a kövi kört, nem is mérte az időt.
Átmentem hangar-ba mert ott nem nagyon mentem még és tudtam hogy fogok tudni javítani a korábbi best-en és ott is ezt csinálta, ha jó kört mentem törölt, de utána mentem egy egész jót és akkor jött a desktop és a hiba amit Te is küldtél.Lehet valami anti cheat-en dolgoznak, örülök is neki de basszus minden jó kör után ha megakad az nagyon idegesítő.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Sziszifeca
őstag
válasz fatal` #48957 üzenetére
Én a DR2-vel vagyok úgy hogy mióta 3080-am volt, most 3090ti, de WMR szemüveggel nem lehet rajta játszani hiába szépen néz ki. Annyira Frame droppol hogy csak na. oculus-al semmi probléma érdekes. Valamint még 1080ti-n sem volt gondom. Sajnos így nekem az a játék kuka. Remélem lesz majd valami rally-s játék már VR-ra amit fejlesztenek is.
[ Szerkesztve ]
>>Youtube/Sziszifeca<<
-
bunnyhu
senior tag
válasz Sziszifeca #48960 üzenetére
Ennek sok oka lehet, felbontás, frekvencia - érdemes pl. a steamVR-t elengedni amennyire lehet, a reprojection nálam alap minden VR programnál, stb. Én biztos nem dobom el a VR-t és cserélem több monitorra, minden hátrányával együtt is pótolhatatlan az a jelenlét érzés, amit ad akár repülés akár autózásnál.
https://divecenter.hu
-
Sziszifeca
őstag
válasz bunnyhu #48961 üzenetére
Próbáltam én mindenhogy
Low beállitás, kicsit vr febontás, openxr, teljes configcsere.
Van hogy full simán megy akadásmentes 1db dropp nincs. De ha már restartolom a pályát akkor pff.érthetetlen.
Amikor nem volt jo a VR kábel nem is szimulátoroztam. Isten ments a monitoros szimulátortól már.[ Szerkesztve ]
>>Youtube/Sziszifeca<<
-
krisz.kocs
csendes tag
Sziasztok ,
DIY Rumble pedal -al kapcsolatban kérdeznék , ha van valakinek hasonló , elég az xbox 360 vagy ps3-4 kontroller rezgő motorja ? vagy Cipőhöz már érdemesebb nagyobb motort rakni ?
Illetve a Shield v2 alaplapon kívül van más alternatíva is ? -
Találtgyerek
veterán
-
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #48966 üzenetére
A CSP V3 gyári rezgető motorjai is elég haloványak, kontroller rezgető motort alig fogod érezni. Nekem 12V-os volt, de az is cipőben már határeset. Shaker jobb lenne, de drágább is.
Itt vannak leírásaim mindkettőről:
https://4utem.blogspot.com/search/label/Simhub
Annyi kiegészítés, hogy azok a kicsi krómozott shakerek (igazából nem is bass shaker, hanem szélessávú sugárzó), a túl mély frekvenciát nem bírja, mert eltöredeznek, így 100..150Hz a minimum frekvencia ami alá nem szabad vele menni és azt se túl erősre. Minimál shaker konfigurációnak nem két ilyet tennék a gáz és a fékpedálra, hanem inkább erősebb bass shakereket használnék, egyet a pedál alapra/wheelstand-re a pedálokhoz, a másikat meg az ülésre. -
JulesTS
őstag
Fanatec felhasználóknak figyelmébe:
Kijött az új 448-as beta driver:
https://forum.fanatec.com/discussion/27085/fanatec-driver-448-beta-for-csl-csw-and-podium-wb-all-wheels
Ami fontosabb, az az új Fanalab:
https://forum.fanatec.com/discussion/27086/fanalab-1-69-1-post-your-feedback-here
Annak is ez a funkciója:"IImplemented a new Car Dependent Auto Loading Profile feature (CDALP): The user can bind one or more specific cars to a profile which then gets automatically loaded when the selected car gets detected. It's also possible to let FanaLab detect a custom mod car and add it to the Car List to bind it to a profile so CDALP can also automatically load a profile for any custom cars. In order that every Car name is fully shown the minimum width of the Game Profile list was increased. This feature is enabled for AC, ACC, AMS2, F1 2021, F1 22, iRacing, R3E and rF2."
Ez miért is jó? ACC-ben a kormányszög állítással problémám volt. Két tanács is volt a beállítással kapcsolatosan:
ACC-ben és a driverben is legyen 900, vagy 1080 fokra állítva és akkor az ACC intézi a soft lock-ot autótól függően.
A másik, hogy a driverben legyen "auto".
Egyikkel se volt jó. A softlock nem pontosan ott fogta meg a kormány ahol kellett volna és nem olyan erősen, hogy jól érezhető legyen, hogy itt a végállás.
Az, hogy az autóhoz táblázatból kinézem a kormány szöget és a driverben és az ACC-ben is beállítom, az jó megoldás, csak nyűgös állítgatni minden autó cserénél...
Nade az új Fanalabban minden autóhoz lehet külön elmentett profilt rendelni. Gyorsan csináltam is minden autóhoz külön profilt ebből a táblázatból kinézett szögekkel:
https://traxion.gg/how-steering-lock-is-key-to-lap-time-in-assetto-corsa-competizione/
Így autó váltásnál a bázis már automatikusan beállítódik:
Már csak az ACC-ben kellett kitalálni rá valami, hogy ne kelljen mindig utánaállítani. Erre a 0 fok lett a megoldás:
Így tökéletesen működik a kormány végállás.
Ez csak egy hasznos dolog, de ezzel lehet autókhoz rendelni különböző FFB beállításokat, az RPM ledeket is kocsi függővé tenni, fékerőt állítani stb...
Szerintem hasznos/hiánypótló funkciót raktak bele... -
GalaHU
őstag
A neten jártában-keltében nem futott bele valamelyik topiktárs egy olyan MOD-ba a Fana V3 pedálhoz ami a pedálok közötti távolságot növelte volna meg?
Nyilván lehetne fúrni-faragni, de szívesebben vennék kész megoldást, nem akarom feltalálni a kanálban a mélyedést ha más már megtette...
Valami ilyesmi kellene, de jó lenne meghagyni mindhárom pedált:
https://www.etsy.com/listing/1019228529/fanatec-v3-two-pedal-modificationAz empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Amantius
senior tag
válasz GalaHU #48973 üzenetére
Van itt, aki nyomtat 3d-ben. Szerintem csak a megfelelő méret kell, ami meg igazából benne van a pedálban. A linken is maradhatott volna a kuplung a megfelelő hosszúságú gyűrűkkel, csak ott nem volt rá igény.
Azt nézem, hogy a gyűrűk áthelyezésével kb. 1 cm-t eleve el lehet tenni balra a féket, ha több kell, akkor csak a megfelelő hosszúságú gyűrűt kell nyomtatni.
Szerintem.Nagy gáz, kis szerencse!
-
GalaHU
őstag
válasz Amantius #48974 üzenetére
Én is hasonlóra jutottam, csak jó lett volna egy plug 'n play megoldás, így a gyűrűk méretének levétele okán nem kell szétszednem a pedált, mert a roh@dt csavarok vajból vannak...
De ha nem lesz más megoldás szétkapom, aztán lehet hozzá csavart rendelni a Fanától.
Alkérdés:
A Fanától megrendelhető gyárilag "fordított" állásban is a pedál. Csak a rögzítő mechanikát nem koppintja valamelyik aranykezű szaki?
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Sejtettem, hogy lesz érdeklődő... Mondjuk tuti, hogy egy marékkal rendelek (ha szükséges lesz) mert olyan gyalázatos ez az alucsavar, hogy minden ismerősnek elnyalódik. Ahogy nézem az inverteden már javították...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
mmdms
addikt
válasz GalaHU #48977 üzenetére
Ideális esetben ugyebár az ember nem kapja szét a pedált, én még egyszer nem szeretném, jó ez igy is h középen ott a kuplung, nincs útba, nem zavar. De az tény h marhára kell rá vigyázni, CSAK ÚJ kulccsal érdemes nekifogni. Csak azt nem értem ők hogy a fenébe tépik meg ennyire a gyárba, a csavaron még egy hajszálkarc se volt.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
-
Amantius
senior tag
-
fatal`
titán
válasz JulesTS #48983 üzenetére
Igen, ezt tudom, be is dugtam az USB-t és hozzá van kötve a standhez oldalt, odahúzok egy USB hosszabbítót, ha frissíteni kell.
De sokan magához a mounthoz szedik le, rögtön vásárlás után, mintha nem lehetne átdugni a csavarokat és rátekerni egy anyát anélkül. Pedig a manualban is benne van, hogy a piros csavarokat ne szedd le.
Mondjuk az okát ettől függetlenül nem értem (vagy legyen, de akkor meg a csatlakozókat miért alulra tették? ...).
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Végülis lényegtelen, hogy miért kell szétszedni, de azért előfordul, hogy kell...
Lehet hogy szépek az eloxált alu csavarok, de az biztos, hogy óvatosan kell bánni velük... -
Amantius
senior tag
válasz GalaHU #48988 üzenetére
Én is bevittem, de én kaptam. Na nem azonnal, feketét rendelni kellett. Igazából ez egy süllysztett metrikus csavar, ha jól melékszem a nagyobbik 8x20-as, a kisebbik 6-os (nem esküszöm). Van imbusz, meg torx fejjel is.
Most rákeresve, dob is fel. Pl.: [link]
Itt, az első képen ránagyítható, hogy nem pirosak a csavarok: [link][ Szerkesztve ]
Nagy gáz, kis szerencse!
-
mmdms
addikt
válasz Amantius #48447 üzenetére
Azt mindenképp megemlíteném, a pedálok közötti csövekre érdemes valamilyen jelzést tenni ha nekiállunk szétszedni, fu de mennyit anyáztam emiatt, tök más méretű az összes és nem mindegy hogy rakja vissza az ember. Aki elsőre tervezi szétszedni mondjuk takarítás céljából vagy valami, rengeteg időt spórolhat ha megvan egyből a sorrend.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Laby
őstag
Egy kis élménybeszámoló, megjött 1 hete az új BMW GT2 V2 perecem.
Az első Fanatec szettemnél is ezt a kormányt vettem, mindig is ez tetszett a legjobban. Nem is értem, miért nem a legnépszerűbb kormány?!
Most is, ahogy régen is, iszonyat élmény kicsomagolni, kézbe venni. A BMW M-es csíkjai a dobozon, szép becsomagolás...stb Az alcantara, és a perec maga pedig a megszokott magas minőség.Allergiás vagyok a gagyi pillangó váltókra, ezért is adtam el anno a V1-es BMW GT2 perecemet, és a McLarent is ezért adtam el. Percekig nézegettem, csodáltam, nyomogattam minden gombot, de a váltót nem mertem behúzni, nehogy csalódjak.
Barátnőmet, és a kutyát leültettem, majd ünnepélyes keretek között behúztam a váltót. Ahhh, imádom! Nagyon jó, élvezetes, halk, stabil.Nagyon minőségi, számomra a legszebb kialakítású (kár hogy nem Porsche logó van a közepén), alcantara is marha jó rajta, a LED-ek, a kijelző is hiányozott korábbi perecekről.
Szóval újra nagy örömömet lelem a szimulátorba.Igaz ismerve magamat, valószínűleg nem lesz örök, mániám mindig másik perecet venni, de ilyen örömet egyik sem okozott soha, mint ez legelőször, és most is.
Szóval gondoltam megosztom, hátha valaki majd gondolkozni fog ezen, akkor ne habozzon szerintem.
-
Laby
őstag
Jól van, örülök hogy azért előjönnek a BMW perecek innen-onnan. Számomra meglepően kevés szó esik róla, meg a használt piacon is ritkán látott termék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen