Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    válasz koanla #23210 üzenetére

    Fentebb linkeltem pár cikket a témához, illetve itt a PH!-án is van teszt a legtöbb modellről.

    Amit hozzátennék a vívódásodhoz:
    - a 1080 foknak egyedül drift-nél van bármi érdemi haszna, pályaversenyzésnél nem releváns
    - A G27 váltód gombjai nem fognak működni G29-en, csak a váltó rész
    - Ha elfogadjuk, hogy 20 ropi a Logi váltó, akkor a TH8A simán megér 2x annyit, annyival jobb is.
    - A G29 csak egy facelift, nem éri meg váltani G27-ről. Átköltöztek a gombok a volánra és pici jobb lett a fogása, kb ennyi a változás, meg megkapta azt az új nyomi driver-t.
    - A FFB nem csak az erő miatt jobb a Thrustmaster-ben, sokkal dinamikusabb, autószerűbb érzés.
    - 30 cm-es kormány is nagyon beadja a Logi 27 cm-esével szemben, én sem hittem volna hogy ez ennyit számít, de igen.
    - A venti asszem állítható fix-re és adaptívra is és akkor csak addig hűt, ameddig kell. Van egy minimális alapzaja, de nem vészes, ennél a Logi kerregése nagyságrendekkel idegesítőbb, hangosabb amikor megdolgoztatod az FFB-t.
    - Thrustmaster driverben asszem nem lehet felmappingelni a gombokat.
    - A T3PA pedál dettó G27 pedál szint, csak jobb picit felbontása (10 bit). A T3PA-Pro pedál sztem pénzkidobás, minőségi a cucc, de től rövidek a pedálutak, és nincs benne load cell. PTR mod-ot javaslom inkább, az már igen komoly előrelépés.

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Új hozzászólás Aktív témák