Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz bteebi #7 üzenetére

    Most nem említem meg, hogy Toyota '97 és 2003 között forgalmazott RAV4 EV-t, majd megint 2012 és 14 között. Mert a Toyota nem csinált EV-t, bla bla bla...

    A BEV nem zavar sok vizet általánosan a fogmarlomban lévő járművek tekintetében, mert az arányuk még minding kicsi. Ráadásul, a világ lakosságának kevesebb mint fele számára elérhető egyáltalán.

    "Szóval akkor már inkább egy olcsóbb (B)EV, mondjuk egy Tesla."
    Az olcsótól messze van, de jelenleg azért van mocskosul leárazva(-40%), mert lassan 100e drab rohad a Teslán, mivel nem veszik. Az a réteg aki megengedheti magának ezt a luxust telítődik ezért, az EV piac nagyon gyorsan zsugorodhat.

    Új MG EHS 11,5m, Niro PHEV, 14m, C5 15m, stb... Nem, azonos BEV nem olcsóbb.

    "Ha lesz pl. Teslánk ÉS napelemünk, akkor havi kb. 50 ezret spórolhatok"
    Tehát hány milliót is adsz ki extrában, és mikorra térül meg? :U 30-40év, soha? Ugye kpben veszed és nem 10+%-os kamatra? Ugye? 50e-ben benne van a törlesztő?
    Kb. sohanapján térül majd meg, a spórolás egy illúzió.

    "ICE minden bizonnyal akkor már ha nem is csak mutatóba lesz, de azért arányaiban jóval kevesebb lesz belőle."
    Az EV nem a környezetről szól, hanem, hogy még többe kerüljön a közlekedés, és minél több pénzt lehessen lehúzni az emberekről. Az állami támogatásokat az adófizetők fizetik és többnyire tehetősebbeknek(szokásos szegényektől el gazdagoknak oda). Nagyon remélem, hogy ez nem fog a végtelenségig működni.

    "Kőolaj meg földgáz azért még egy darabig lesz. Valószínűleg tovább, mint lítium."
    Azzal ugye tisztában vagy, hogy lítium nem ég el és 100%-ban újrahasznosítható? Tehát nem fogyunk ki belőle soha. A nem hordozható tárolókba pedig teljesen felesleges és kisebb sűrűségű lítium mentes megoldások is megfelelőek.

    A PHEV egy olyan alternatíva, ami megszünteti a szennyezés 80-90%-át, mivel a napi átlag utak túlnyomó többsége kisebb mint az EV hatótáv. A városokban szinte csak azt használod, így a helyi szennyezés problémáját is megoldja. A CO2 kibocsájtást fentiek miatt ugyan úgy lényegesen csökkenti.
    Még egyszer az egésznek 0 köze van a környezethez, mivel a személyi autózás csak a CO2 kibocsájtás 15-20%-ka, és ezt pórbáljuk iszonyatos összegekkel csökkentei, úgy, hogy még több CO2-t bocsájtunk ki... :U Összességben csak a közlekedés drágul, még a normál benzines is.

Új hozzászólás Aktív témák