- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
OddMan
őstag
Nem akaródzik összejönni nekem normálisan ez a textúrázás!
Nem lehet, hogy az OpenGL-ben nincsen valami jól beállítva? Úgy veszem észre, hogy átlátszó lesz a modell, ha rárakom a textúrát. Már több modellt is próbáltam, és mindegyiknél ugyan az a helyzet: átlátszó a modell, ezért belelátok és látom a textúrát a karakter gyomrában.
Egyébként nem lehet, hogy az x,y koordinátát már nem kell osztani a textúra szélességével és magasságával, mert az alábbi fájlrészletben látható, hogy nem 1 és 0 a textúra koordináta, hanem már float típusú. Ja és amúgy ha osztok, akkor egyáltalán nem jelenik meg a textúra.
Meg ha megnézem a textúrát jobban, fentebb már belinkeltem, akkor azt nem kell valahol megadni, hogy az egyes részek hol találhatók? Pl.: a feje a keze mellett van.
//flag, x, y, z, u, v, bone_index
0 -6.573679 -20.688145 -35.781826 0.436667 0.917949 -1
0 -4.196494 -21.671164 -37.849846 0.460000 0.917949 -1
0 -5.385087 -22.457579 -41.066765 0.460000 0.851282 -1
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]''A szíved szabad! Légy bátor és kövesd!''