Aktív témák

  • OddMan

    őstag

    válasz BaLinux #44 üzenetére

    Nem akaródzik összejönni nekem normálisan ez a textúrázás!
    Nem lehet, hogy az OpenGL-ben nincsen valami jól beállítva? :U Úgy veszem észre, hogy átlátszó lesz a modell, ha rárakom a textúrát. Már több modellt is próbáltam, és mindegyiknél ugyan az a helyzet: átlátszó a modell, ezért belelátok és látom a textúrát a karakter gyomrában.
    Egyébként nem lehet, hogy az x,y koordinátát már nem kell osztani a textúra szélességével és magasságával, mert az alábbi fájlrészletben látható, hogy nem 1 és 0 a textúra koordináta, hanem már float típusú. Ja és amúgy ha osztok, akkor egyáltalán nem jelenik meg a textúra.
    Meg ha megnézem a textúrát jobban, fentebb már belinkeltem, akkor azt nem kell valahol megadni, hogy az egyes részek hol találhatók? Pl.: a feje a keze mellett van.

    //flag, x, y, z, u, v, bone_index
    0 -6.573679 -20.688145 -35.781826 0.436667 0.917949 -1
    0 -4.196494 -21.671164 -37.849846 0.460000 0.917949 -1
    0 -5.385087 -22.457579 -41.066765 0.460000 0.851282 -1

    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

    ''A szíved szabad! Légy bátor és kövesd!''

Aktív témák